20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370276 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Owen..
« Svar #150 på: 23. Juni 2006, 15:38 »
Jeg syntes hele denne diskusjonen er dum, jeg.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Owen..
« Svar #151 på: 23. Juni 2006, 18:31 »
Unnskyld at jeg spørr men hvorfor henger du i det hele tatt på et Newcastle-forum Dag-Riise ? Du er Liverpool-supporter og har flere post enn en god del andre her inne og med tanke på at mesteparten av kommentarene dine bare er svada prat og dumme diskusjoner så lurer jeg på om du har fritidsproblemer eller tilbringer litt for mye tid foran pc'en?  :wink:

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #152 på: 23. Juni 2006, 18:40 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Unnskyld at jeg spørr men hvorfor henger du i det hele tatt på et Newcastle-forum Dag-Riise ? Du er Liverpool-supporter og har flere post enn en god del andre her inne og med tanke på at mesteparten av kommentarene dine bare er svada prat og dumme diskusjoner så lurer jeg på om du har fritidsproblemer eller tilbringer litt for mye tid foran pc'en?  :wink:

Jeg har tidligere nevnt hvorfor jeg er inne på dette forumet og at jeg bidrar med svada er jeg sterkt uenig med deg i. Mangen av postene mine har vært relatert innenfor Politikk, Liverpool, Vm og øvrig fotball så at jeg er innpå et Newcastel forum trenger ikke bety så mye. Du er ikke den første som spør hvorfor jeg er her og neppe den siste men hvis du har klart å få med deg at jeg bidrar med svada prat har du vel også fått med deg hvorfor jeg er her så da skal det vel være unødvendig å måtte gjenta meg atter en gang. Hvor mye tid jeg tilbringer foran pcn varierer, jeg tilbringer tiden min meget effektivt og ofte på forum og MSN når jeg er på pcn. Ellers er jeg jo i skrivende stund på vei til en liten fest og venter bare på å finne en plass å ha Vorspiel.

Har du noe imot min tilstedeværelse på forumet? Siden du ikke ser ut til å ha en positiv tone i ditt siste innlegg!  :wink:
iverpool FC

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #153 på: 23. Juni 2006, 18:48 »
Det er bare bra med andre lags fans her, så ikke slutt å være her inne! Men siden du er på et Newcastle forum så bør du lære deg at Newcastle ikke skrives Newcastel. :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Owen..
« Svar #154 på: 23. Juni 2006, 18:52 »
Hehe du må gjerne "henge" så mye du vil på forumet, bare ser ikke helt vitsen. Hvis du vil diskutere fotball med andre supportere fra forskjellige klubber så fins det vel andre forumer som er med ideelle gjør det ikke ? Men det er vel opp til deg sjølv- peace out

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #155 på: 24. Juni 2006, 17:58 »
Hvis jeg skrev Newcastel så beklager jeg, det var i så fall bare en liten slurvefeil.  :lol:
Feilen kom ikke fordi jeg ikke vet bedre, bare sjekk mine tidligere innlegg. Aldri skrevet Newcastel før nå.
iverpool FC

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #156 på: 24. Juni 2006, 22:48 »
Alle har vel vært innom den skrivefeilen. Men Newcastle har jeg skrevet såpass mange ganger i mitt liv, at jeg ikke klarer å gjøre feil lenger. Å skrive Newcastle feil er like vanskelig som å skrive ja feil.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #157 på: 25. Juni 2006, 12:49 »
Å skrive Newcastel er jo kun et resultat av at man skriver så fort at to bokstaver bytter plass. Ingen big deal det...

Verre om man skriver feil bokstav slik jeg har sett flere andre her inne gjøre når det gjelder spillere... Men nok om det...

Noen som har noe fornuftig å si om Owen?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #158 på: 25. Juni 2006, 13:36 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Ellers er jeg jo i skrivende stund på vei til en liten fest og venter bare på å finne en plass å ha Vorspiel.

Dette har ingenting med diskusjonen å gjøre, hehe, men hvorfor går du først på fest, så vorspiel?

Syns forresten du bidrar med mye bra på forumet jeg

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #159 på: 25. Juni 2006, 15:44 »
Takker og bukker.

Skulle først på Vorspiel og så på fest. Skrev det i litt feil rekkefølge. :lol:
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Owen..
« Svar #160 på: 25. Juni 2006, 19:15 »
Tøff du! En skikkelig bad-boy!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #161 på: 25. Juni 2006, 19:23 »
Sitat fra: "Lasse"
Tøff du! En skikkelig bad-boy!

Tar helt av. :lol:
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #162 på: 26. Juni 2006, 20:32 »
Er sikker på at lojaliteten til Owen fort hadde fått en annen vri hvis en klubb som kunne tilby CL og helst var Engelsk kom med penger på bordet.
Eller kanskje Owen har blitt ærlig?
iverpool FC

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #163 på: 27. Juni 2006, 10:25 »
Owen er nok ikke den mest ettertraktede spilleren som finnes. Hadde jeg vært manager til en annen klubb, ville ikke jeg kjøpt en spiller som gikk skadet hele tiden og som koster en formue.

djmattis

• Gjest
Owen..
« Svar #164 på: 27. Juni 2006, 13:09 »
Jeg har ikke internett lenger så har ikke så mange muligheter for å skrive her, men måtte bare slenge meg innom en data og si følgende:

FYREN SKAL GI EN ENKEL SENTRING OG KNEET HANS GÅR TIL HELVETE???????!!!!!!!!!!!!!!!!

hvis jeg er den eneste som som skjønner at det ikke holder for 17 mill eller hva faen vi ga for han så er det noe galt.
Og ja jeg er sint, det må tillegges, nå skal jeg gå og lage meg fiskegrateng med poteter og smelta smør, noe skal vel hvertfall få nytes her i livet!
HELVETE!
 :shock: