20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #105 på: 21. Juni 2006, 10:13 »
Dette var vel erketypisk for Owen. Jeg føyer meg også inn i rekken av personer her som syns synd på mannen, men Mack har et godt poeng i det han sier. Fotball er en resultatorientert idrett, og i tillegg ganske brutal sådan. Dette vet Owen, og dettte burde alle her inne vite.
Mulig dette er et steg tilbake for oss, men tenk om den klausulen i kontrakten hadde vert en realitet og Owen nå hadde blitt Liverpool spiller igjen før VM for £12 mil. Disse pengene kunne vert brukt på 2 gode spisser antagelig. Når vi så i tillegg legger til den relativt "brukbare" ukelønna til godeste Owen og kanskje må innse at han er ute til jul (eller lenger?), vel da har vel Newcastle United FC et stort problem.

Dette med "se hvor god Owen er NÅR han spiller" holder ikke mål lenger. Vi har sagt det samme med Dyer å se hva vi har fått igjen. I tillegg virker det som mange av de som bruker disse argumentene tilogmed vil ha Woodgate tilbake. Da har vi en tredje spiller i samme kategorien.
Jeg for min del skulle gjerne sett et Newcastle blant de 4 beste i PL igjen, men da holder det ikke at det beste spillerne skal gå skadet storparten av sessongen og ha de høyeste lønningene.
Høye prislapper på spillere og høye lønninger er (iallfall NESTEN) greitt nok, sålenge klubben får noe tilbake. Jeg for min del vil hevde at skal Michael Owen fortsette å være så mye skadet som det han har vært til nå, for ikke klubben nok tilbake fra ham i forhold til det han koster for klubben. Min konklusjon blir dermed at ressursene som er brukt på Michael Owen kunne vert investert bedre og gitt Newcastle bedre avkastning.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Owen..
« Svar #106 på: 21. Juni 2006, 10:18 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Kirurgen gjorde en god nok jobb? Hva har bruddet i foten med denne kneskade å gjøre?

Å ja, jeg glemte at Owen brakk FOTEN. Det er jo så lenge siden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #107 på: 21. Juni 2006, 12:59 »
Owen ut i 5 måneder pga leddbåndskade. Trenger sikkert 2-3 måneder på å spille seg i form også så neste sesong er nok allerede ødelagt for Owen og Newcastle. Kan ihvertfall glemme CL plass.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Owen..
« Svar #108 på: 21. Juni 2006, 13:15 »
Jeg gråter:( Nå må vi låne Defoe ut sesongen, pluss og kjøpe noen!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #109 på: 21. Juni 2006, 13:19 »
Dette er sannsynligvis den tristeste dagen i mitt liv  :(  :cry:
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #110 på: 21. Juni 2006, 13:29 »
FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #111 på: 21. Juni 2006, 13:29 »
Å herregud.. Dette var en horribel nyhet! Nå ble jeg i virkelig dårlig humør.

Når det var snakk om at det engelske landslaget trodde Owen var ute for resten av VM, ble jeg en smule lettet. Den så virkelig stygg ut den skaden.
Nå viser det seg at han er ute i mange måneder! :shock: Hvordan skal det gå med oss? Kommer vi til å score noen mål? En spiss må hvertfall inn så raskt som mulig! Enn at vi skal være så forbannet uheldig med skader i denne klubben.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #112 på: 21. Juni 2006, 13:34 »
DRITT!
Nok en gang går det ikke vår vei. Det er på tide å få inn flere folk i de rette posisjonene. Bredere stall. B R E D E R E!!!!!! Faens møkk!

CL plass kan ikke oppnås med Ameobi foran iallefall, men det spørs om Fatty kanskje får åpnet pengesekken faen så fort nå. Det trengs.
Who else...... Alan Shearer

plebbster

• Gjest
Owen..
« Svar #113 på: 21. Juni 2006, 14:04 »
Dagen er vel strengt tatt ødelagt. Ikke bare dagen, men kanskje hele sesongen. Alt avhenger om vi får leid inn en brukbar erstatter i tide. Vi har nok av tid, men vet ikke om alternativene er brukbare i forhold til hvilken klassespiss Owen er.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #114 på: 21. Juni 2006, 14:27 »
sikker på at sheperd åpner lommeboka, det har han alltid gjort til hans forsvar!

vi trenger 2 spisser uten tvil.
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Owen..
« Svar #115 på: 21. Juni 2006, 17:19 »
Vi trenger ikke bare en eller to spisser nå. Vi trenger 3-4!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #116 på: 21. Juni 2006, 18:05 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Vi trenger ikke bare en eller to spisser nå. Vi trenger 3-4!

Enig Olav!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #117 på: 21. Juni 2006, 18:10 »
La oss nå ikke ta sorgene på forskudd.
La oss se hva vi klarer å få til i sommer først.
La oss deretter se hvordan Roeder planlegger å gjøre tapet av Owen minst mulig.

Når Owen er tilbake bryr jeg meg ikke for mye om, for mye kan skje i løpet av de månedene han garantert er ute. Vi vet vi må ha inn erstattere. Og det kommer til å skje. Men la nå Roeder og Shepherd få den tiden de trenger, og gjøre den jobben de må gjøre, før vi trekker slutninger om hvordan sesongen ender.

Jeg er enig i at vi, hvis skademarerittet fortsetter ut i evigheten, at vi ikke får noe igjen for pengene vi betaler Owen. Men det er da for faen ikke Owens feil at han har pådratt seg nok en langtidsskade, kort tid etter at han ble frisk fra sin forrige. Og uten at han har spilt mer enn bare noen minutter for Newcastle i mellomtiden. Vi kan ikke skylde på Owen for at han pådro seg denne skaden. Dette kalles maksimal uflaks, og vi kan ikke begynne å tenke på hva som hadde skjedd hvis Owen hadde hatt denne mye omtalte klausulen og blitt Liverpool-spiller før sesongen startet.
Alle vet hva Owen bidrar med når han er fit. Og den skaden han pådro seg nyttårsaften var minst like mye uflaks som denne. Du kan ikke gardere deg mot slike ting. Uhell skjer, og i Newcastles tilfelle får det ALLTID store konsekvenser!

Om Van Nistelrooy hadde vært Newcastlespiller, så kunne vi vært sikker på at også han hadde pådratt seg en alvorlig skade, ved et reint uhell. Som ved at han lander for kjært, eller får en knalltøff hamstring som følge av et løp etter en ball, på samme måte som Kollers skade. Hadde Koller vært Newcastlespiller, kunne vi alle vært 100% sikre på at den skaden han pådro seg ville vært langt mer alvorlig enn den var i dette tilfellet.
Vi er en klubb fyllt med skadeforbannelser. Og det har ingen verdens ting med spilleren å gjøre.
Luque hadde jo knapt vært skadet før han kom til Newcastle. Spilte én kamp og var ute i flere måneder. Sånn er det i denne klubben.
Det har vært sånn lenge, og det vil dessverre fortsette å være sånn en stund til, er jeg stygt redd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen..
« Svar #118 på: 21. Juni 2006, 18:11 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Det er så mye negative folk på dette forumet,jeg lurer faen meg på om dere i det hele tatt ER Newcastle-fans. Jeg synes synd på Owen. Shearer var så og si skada en periode hver sesong han og,husk det. Faen så forbanna jeg blir på dere

Jeg tror nok du misforstår litt her. Hvem gidder i det hele tatt å sende slike meldinger inn på et forum, hvis man ikke er blodfans. (med unntak av noen LFC besøk) Jeg synes IKKE så veldig synd på Owen, jeg synes synd på Newcastle United.
Hadde ikke folk vært ekte fans, hadde folk her holdt med Chelski!

Laget foran enkeltspillere. Alltid!

Skuffelse i de mørke daler og glede i de ytterste atmosfæriske lag vil bestandig følge  supportere. Live with it!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen..
« Svar #119 på: 21. Juni 2006, 18:16 »
Du synes altså ikke synd på en spiller som nettopp var tilbake fra en langvarig skade, og som nok en gang er ute i fem-seks måneder?
Det er altså klubben som får din sympati.
Er det noe Newcastle United har lang erfaring med, så er det skader.
Vi har hatt Alan Shearer i laget i ti år. Og vi har hatt ti år med stadige skadeavbrekk, innimellom alle målene.
Er det noen som ikke burde trenge vår medfølelse, så er det klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon