Jeg kom opp i matte i både muntlig og skriftlig eksamen. Jeg tenkte "faen, ALLTID skjer dette med meg. Typisk!". Men jeg klarte og komme meg gjennom skriftlig eksamen med en finfin 5'er, og var kjempefornøyd.
Så en regnfull dag ble vi alle i 10'ende trinnene delt inn i grupper. Jeg, mine tre bestekompiser og noen gode venniner var i en gruppe. Den første gruppen: "dere er kommet opp i sammfunnsfag". Neste:"dere er kommet opp i KRL". Neste: "dere er kommet opp i norsk". Og så til sist kom beskjeden til oss: "dere er kommet opp i matte". Alle lo, og vi ble steik forbanna.
Men, jeg så det positive i det, og jobbet bra med matten. Vi fikk tre dager hvor vi skulle utarbeide en presentasjon, og jeg skulle presentere oppgaven "Huset mitt". Jeg jobbet standhaftig i tre dager og utarbeidet oppgaver fra huset mitt, og likte dette skikkelig!
Dagen kom, og jeg møtte opp i dress, og plaserte en liten rose i håret på den kvinnelige sensoren. Jeg presenterte stoffet mitt, og kom godt ut av det med en herlig 6'er.
Etter dette har jeg digget matte. Nå har jeg 2mz på skolen, og skal ha 3mz neste år igjen. LENGE LEVE MATTE!