20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg synes vi skal selge Bellamy og satse på N`Zog. Han har vist lovende takter. Men det er jo jævla dumt nå som souness har sagt at han ikke skal satse på de.Hvis vi satser på ungguttene nå, som faktisk er blitt gode, så kan vi få et sinnsykt bra lag. Sir Bobby Robson sa allerede i 2003: "Jeg har skapt et lag for Newcastle`s fremtidige manager."Alle klaget på at Bobbys talenter aldri slo gjennom. Det var kanskje en grunn. Han kunne sjelden sette dem ut på banen p.g.a vi var i toppstriden og kjempet om CL plass. Mange sa at nå burde vi begynne og kjøpe kvalitetsspillere ikke bare talenter. Hvorfor kom vi så høyt opp på tabellen egentlig. Jo Boobby hadde kontroll. (Ikke siste sesongen) :lol: Bobby hentet Bramble, Ambrose, Dyer, Jenas, Milner, N`Zog(det var han som startet kjøpet) som var talenter. Han tok også opp Ramage og Taylor som satt på benken noen ganger. Av disse har Bramble, Dyer, Jenas, Taylor litt, Ambrose litt og Milner litt, slått igjennom og spiller en del for Newcastle. At Bobby hhadde stor tro på Ambrose er ikke så rart. Når Ambrose er på banen scorer han som bare juling. Han hentet også andre litt eldre spillere som Bowyer, Woody, Butt og Kluivert. Til Bowyer sa de fleste. Han er jo en gamling nå og har ingenting å vise. Nå spiller han og takler som juling spiller bra og på slutten ifjor scorte han også mye. Woody trodde alle var blitt en dårlig stopper og han hadde også banka opp en asiatisk gutt, sammen med Bowyer. Butt er ikke det beste eksemplet men de første kampen spilte han glitrende. Kluivert har faktisk scoret mest med tanke på antall spilte minutter.Neste og resten av sesongen burde vi satse på unggutta.Men skal vi tørre å satse på de?Ja hvorfor ikke. De har vist lovende takter og nå som Souness er manager og vi ikke har noe å spille for, og Souness neppe får oss noe opp neste sesong så synes jeg det.