20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle  (Lest 8435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Everton - Newcastle
« på: 05. Mai 2005, 22:49 »
Lørdag 7/5 15.55  
Everton - Newcastle
Direkteoverføring

Må si jeg har blitt veldig glad i Canal+
Toon, Toon,
Black and white army

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Everton - Newcastle
« Svar #1 på: 05. Mai 2005, 23:04 »
Newcastle skal få det tøft i denne kampen, men har som vanlig tro på seier og tre poeng i denne kampen.

1-2

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #2 på: 06. Mai 2005, 00:02 »
Endelig har jeg en mulighet til å få sett gutta igjen. Det blir bra. Håper gutta vet å levere da. Med maks uflaks i de neste kampene, kan jo faktisk denne sesongen bli vår verste noensinne. Bunnrekorden har vel Dalglish med ca. 44 poeng, om jeg ikke husker helt feil. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #3 på: 06. Mai 2005, 14:38 »
Preview: Everton - Newcastle
Skrevet av Magnar, 6 Mai 05

Skal Alan Shearer starte på benken? Det er et stort spørsmål før morgendagens kamp mot Everton på Goodison Park. Alan Shearer ba om å få hvile i kampen mot Fulham, og hans erstatter gjorde det godt. Det vil heller ikke være noen enkel oppgave å møte Everton på desperat jakt etter Champions League plass.

Kampen vises direkte på Canal+ Sport fra kl 1555.

Lee Bowyer er tilbake fra suspensjon, Jermaine Jenas og Celestine Babayaro er tilbake fra skade og Titus Bramble ble friskmeldt til kampen mot Fulham. Men vi har fortsatt Nicky Butt, Kieron Dyer, Aaron Hughes og Robbie Elliott ute med skade. Amdy Faye og Charles N?Zogbia er usikre, men er med i troppen.

Sannsynlig lagoppstilling:

Given - Carr, Bramble, Boumsong, Babayaro - Milner, Ambrose, Jenas, Faye, N?Zogbia - Shearer

For Everton er Naysmith ute med skade, og Cahill og Stubbs er usikre.

Everton har mye å spille for. De vil sikre seg 4. plassen i Premier League, og dermed kvalifisere seg for neste sesongs Champions League. I dag bestemte FA seg for at den siste Champions Leagueplassen vil gå til laget som havner på 4. plass i Premier League, selv om Liverpool skulle vinne Champions League.

Newcastle derimot fikk vist seg fram mot Fulham og kan fort vise seg å være fornøyde med det. Det kan derfor bli meget tøft på Goodison Park i morgen.

Er redd for at Everton vil score først, og sikre inn en seier.

NewUtd.com?s tips:

Everton - Newcastle 2-0
Toon, Toon,
Black and white army

djmattis

• Gjest
Everton - Newcastle
« Svar #4 på: 07. Mai 2005, 12:38 »
Tror vi vinner med 2-1 eller 3-1....
Tror vi skal klare og fikse dette, vi er i et lite flyt nå etter Fulham kampen..
Håper det blir det samma denne kampen.
3 mål av Kluivert!!!! hehehe
ihvertfall 2 håper jeg da. Så han får vist seg frem...
Heia NUFC!!

Noreng

• Gjest
Everton - Newcastle
« Svar #5 på: 07. Mai 2005, 14:39 »
jeg tru vi ikke sleper inn mål, vi har det "super fireren" bakerst med Bramble, Carr, Boum, Baba,  0-0

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #6 på: 07. Mai 2005, 17:03 »
Sitat fra: "Mack"
NewUtd.com?s tips:

Everton - Newcastle 2-0

Steike!

For en møkkakamp. Det er så fortvilende å være newcastlesupporter om dagen. Synes forøvrig det kunne være litt sterkt å vise ut Ameobi for den lille dytten.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Everton - Newcastle
« Svar #7 på: 07. Mai 2005, 17:13 »
faen, vi tapte, æsj, sesongen  er dritt, huff, lurer på Souness skylder på etter denne kampen? seg selv?

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #8 på: 07. Mai 2005, 17:28 »
Skal ikke være bare negativ, vi hang veldig bra med i første omgang, og med litt flaks og litt bedre avslutninger leda både 2 og 3-0...målet til everton var av det kjipe slaget...skulle aldri sluppet så lett til på bakerste, men sånn er det bare!

I andre omgang hadde vi lite å stille opp med, mest pga en feilaktig og feig inntreden av dommern...viss det var rødt kort til Ameobi var det oxo rødt kort til den satans Cayhill....dersom han hadde gjort det han gjorde innaforr 16-metern ville det blitt straffe og rødt kort!! Men neeeida, dommern var feig å viste bare ut Ameobi for et "slag"...var nesten som å se det Martin Schancke en gang kallte et slag mot han politikerduden..var en uvennlig dytt.

Og når Kluivert er i gang med å ta frispark, å stygge Aseta (husker ikke helt navnet) bare sparker bort ballen, for så å gi Kluivert en real dytt, samtidig som nevnte Cayhill oxo kom å blanda seg oppi!!!

Og jeg gidder ikke engang nevne det dårlige forsvarsarbeidet på 2-0 målet...det var bare kjipt!!!!

Men dersom Ambrose, Milner og Kluivert hadde satt sine sjanser i første omgang, ville vi vunnet kampen 3-2. Men det gjorde de ikke, og sånn er det bare!

Jeg mener det er mye positivt å trekke ut av 1. omgang, mens andre omgang bare er trist!! Det er forsåvidt ikke så mye å skylde på etter denne kampen, bortsett fra sløsing med sjanser og dårlig forsvarspill ved begge målene! men det er jo standard klagepunkter hos oss denne sesongen!

Jeg hadde egentlig tenkt å sette opp en liten spillerbørs, men det tørr jeg ikke. det får andre ta seg av, ettersom jeg mener jeg ikke selv er i stand til dette nå!

Bjørn - finner ikke ord!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #9 på: 07. Mai 2005, 17:31 »
Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam Skam Skam skam skam skam skam skam skam skam

Noreng

• Gjest
Everton - Newcastle
« Svar #10 på: 07. Mai 2005, 17:32 »
jaja, så tapte me, IGJEN, mot et godt everton lag, Souness er ute. ellers må Freddy stikke, jaja,

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #11 på: 07. Mai 2005, 17:44 »
Cahill og Arteta terroriserte oss, og vi ble straffet hardt for det.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #12 på: 07. Mai 2005, 17:51 »
Altfor hardt straffet.
Og noe av grunnen til at det funker var fordi de spillerne våre det gikk utover er for urutinerte eller varme i toppen til å holde armer å ben unna slike spillere som terroriserer oss!

Bjørn - skuffa
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #13 på: 07. Mai 2005, 23:36 »
Alle var så høyt oppe etter forrige seier. Men nå taper vi igjen og alle er potte sur. Hvem trodde vi skulle vinne denne kampen sånn egentlig?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Everton - Newcastle
« Svar #14 på: 08. Mai 2005, 00:05 »
Jeg tippa tap - forøvrig 2-0, som du ser i kampreviewet...hehe. Godt tippet, egentlig. Men selv om vi forventet tap har vi lov til å være veldig skuffa. Og når vi er så skuffa finner vi ofte en syndebukk. Jeg mener at Souness er syndebukken også i dag. Det er ikke noe overraskende at vi taper. Det har blitt en vane. Hvorfor? Vi mangler en plan over det offensive spillet. Hvem har ansvaret for det? Graeme Souness.
Toon, Toon,
Black and white army