20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Keeper....  (Lest 2648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anonymous

• Gjest
Keeper....
« på: 14. Feb. 2006, 08:34 »
Vi trenger 4-keeper! Jeg ser ikke bort fra at det blir lån på Tony Caig, så da må vi ha en reserve!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #1 på: 14. Feb. 2006, 10:28 »
Tim Krul...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Keeper....
« Svar #2 på: 14. Feb. 2006, 10:38 »
Som er ett av verdens største keeper talent.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #3 på: 14. Feb. 2006, 10:46 »
Har vi strent tatt bruk for en 4 keeper? Given er jo ikke ute en eneste kamp så lang sessongen er, og skulle først uhellet være ute har vi en meget god og stødig reserve i Steve Harper. Sannsynligheten for at begge skulle være ute samtidig er vel liten, og da har vi unge Tim Krul i bakhånd (en mann jeg forresten er veldig spent på).
OBS: med spørsmålet om vi virkelig har bruk for en 4 keeper, mener jeg IKKE at vi skal kvitte oss med Krul. Men om Craig blir utlånt eller forvinner permanent, er det alikevel noen krise? En utgifstpost mindere er det iallfall. Tviler på det utgjør den helt store summen, men det er jo en begynnelse.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #4 på: 14. Feb. 2006, 11:44 »
Enig med Chickenman. Hvor ofte er Given ute? Ikke ofte, 2 ganger i løpet av 2 sesonger tror jeg?? Steve Harper er etter min mening altfor god til å sitte på benken, men det er jo bare bra for oss! Hvis begge de to er ute, så vi Krul. Så jeg er ganske rolig med tanke på 4 keeper.

DanMan

• Gjest
Keeper....
« Svar #5 på: 14. Feb. 2006, 13:52 »
Helt riktig. Given er ekstremt stabil, Harper en enormt god reservekeeper, og Krul et glitrende talent. Jeg skjønner nesten ikke hvorfor vi har Caig i det hele tatt. Må gå an å få inn yngre krefter i keeperkøen bak Given og Harper..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #6 på: 14. Feb. 2006, 14:52 »
Caig er vel egentlig ingen 4 keeper? Er ikke han sånn "superbackup" og keeper trener i Newcastle??

DanMan

• Gjest
Keeper....
« Svar #7 på: 14. Feb. 2006, 14:56 »
Caig er dagens tredjekeeper.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #8 på: 14. Feb. 2006, 15:35 »
Sitat fra: "DanMan"
Caig er dagens tredjekeeper.

Hvorfor står da Krul for reservelaget?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #9 på: 14. Feb. 2006, 15:38 »
Sikkert fordi han er ett stort talent, men er enda for ung til å spille på første laget.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #10 på: 14. Feb. 2006, 15:44 »
Sitat fra: "Lasse"
Sikkert fordi han er ett stort talent, men er enda for ung til å spille på første laget.

Selvsagt er han det. Men hvis Caig er tredjekeeper. Hvorfor står ikke han for reservelaget? Hvis han ikke får matchtrening er det jo null vits i ham. Krul bør være tredjekeeper, og spille fast for reservelaget. Med tanke på hvor sjelden Given og Harper er skadet, eller på annen måte forhindret fra å spille, så er det ingen fare å ha en tenåring som tredjekeeper. Dessuten må han få stadig større oppgaver han også. Hvis ikke blir han ikke bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Keeper....
« Svar #11 på: 14. Feb. 2006, 15:47 »
Caig har til nå spilt 8 kamper på reservelaget. Krul har 5, Harper har 4. Jeg er fullt klar over at Krul har spilt U17-landskamper, men han er likevel ingen fast keeper på reservelaget. Derfor vil jeg hevde at Caig er tredjekeeper.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #12 på: 14. Feb. 2006, 16:59 »
ben smith er 4. keepren vår...vet ikke mye om han

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Keeper....
« Svar #13 på: 14. Feb. 2006, 17:28 »
Sitat fra: "Joakim"

Hvorfor står ikke han for reservelaget? Hvis han ikke får matchtrening er det jo null vits i ham.

Harper får heller ikke kamptrening! Men han er jo 2. keeper?