20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #540 på: 12. Aug. 2006, 00:32 »
Sitat fra: "Åsmund"
Syns det er merkelig at folk kan hate Bellers så mye. Syns det er tragisk. Det er kun en mann sin feil at Bellers ikke er i Newcastle lenger og det er Souness.

Uenig synes Bellers klarte og finna utgangsdøra rimelig bra uten hjelp frå andre.

Men Tusen Takk skal du ha Greame Souness for og effektivt fjerning av dritt :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #541 på: 12. Aug. 2006, 11:39 »
Han fant den nok selv ja. Men hadde ikke Greame Souness og diktaturet hans kommet til nufc hadde nok bellers vært der enda!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #542 på: 12. Aug. 2006, 21:37 »
Sitat fra: "Åsmund"
Han fant den nok selv ja. Men hadde ikke Greame Souness og diktaturet hans kommet til nufc hadde nok bellers vært der enda!

Det spørs vel litt Kem som hadde blitt den nye manageren da og om han ville ha lagt seg på ulike regler for spillerne systemet til Sir Bobby...
Men detta kan ein bare spekulera i.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #543 på: 13. Aug. 2006, 03:25 »
Som svar til ditt siste innlegg Benson kan jeg like gjerne sitere noe jeg skrev tidligere...
Sitat

Martin O`Neil, Sir Bobby Robson, Mark Hughes og Rafael Benitez har alle gitt Bellamy sjangsen. Sistenevnte har som kjent ikke brukt han men valgt å signere han. Merkelig at O`Neil, Robson og Hughes klarte å utnytte Bellamys enorme potensiale mens en manager som Souness ikke klarte å håndtere spilleren. Dette beviser at Bellamy er en spiller som kan spille for hvilken som helst klubb så lenge han blir behandlet riktig. Ikke behandlet bedre enn andre men behandlet med respekt. Souness var en manager som bestemte alt, hva en skulle spise, når en skulle sove under perioden i Liverpool. Er sikker på at han var sånn i Newcastle også. Ingen av de andre managerene nevnt lenger oppe i innlegget mitt gjorde sånne forsøk på å leke gud, og de har klart utmerket å bruke Bellamy på riktig måte. Tilfeldig?

Konklusjonen blir at gode managere gir Bellamy en sjangse, dårlige ikke.
iverpool FC

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #544 på: 13. Aug. 2006, 14:14 »
so?

Men er ikkje heilt overbevist på alt som står der. Eg er sikker på at Bellamy fekk det friere enn diverse andre spillere under Sir Bobby. Hadde han ikkje vert så god hadde han nok vorte kasta ut av klubben.
Poenget mitt er at Bellamy ikkje kan oppføra seg normalt som ein normalt menneske. Må heila tida finna på kødd. Pl størset egoist. Og sprer dårlig moral inn i spillergruppa. Og når han oxo finner på og fake skade og deretter gå på direkten og sei at Souness lyge. Ja da kan han dra til Helvete ( Liverpool )

Men om han nokongong kommer til og forandra seg til det bedre ja då har det laget som han spiller på gjort ein kjempedeal.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #545 på: 13. Aug. 2006, 19:24 »
Selvfølgelig ble Bellamy flere ganger reddet av at han var så ekstremt god og viktig for laget. Men det er det som er forskjellen på lagets beste spillere, og de som ikke er like gode.
Shay Given og alan Shearer kunne gjort veldig mye galt de også, uten at de hadde blitt kastet ut av klubben.

Forøvrig mener jeg Bellamy i 90% av tiden er en hyggelig, grei gutt, som bare prøver å gjøre sitt beste. Han sprer ikke stort mye mer uro i spillergruppa enn det partyløvene Dyer, Bramble og den gjengen der gjør.

Ingen som sier at ikke Bellamy gjorde feil. Det er ingen som sier at ikke Bellamy er helt uten skyld i saken, men det var souness som utløste raseriutbruddet. og det var souness som ikke ønsket å gi bellamy sjansen, og som ikke vurderte Bellamy som lagets kanskje viktigste og beste spiller. og på det tidspunkt det svartnet for bellamy, så var han i ferd med å bli en mye bedre fotballspiller. raseriutbruddene på banen ble stadig færre. Han ble en stadig bedre målscorer og avslutter, og jeg tror han var på bedringens vei utenfor banen også. den kranglevorne tenåringen var i ferd med å bli voksen. i Blackburn tok han et veldig stort steg fremover, og jeg er sikker på at han etterhvert vil gjøre det nærmest umulig for benitez å utelate ham fra laget. I dag kom han inn og skapte ENORME problemer for Chelsea-forsvaret med sine løpninger på kryss og tvers og stadige jaging av ball. og han ga en fabelaktig assist til crouch. Fortsetter han sånn er jeg sikker på at the cop vil lære seg å elske bellamy. Så fremt han oppfører seg som en voksen mann. noe jeg er ganske så sikker på at han gjør.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #546 på: 13. Aug. 2006, 19:48 »
Same old, same old...
Heter forresten The Kop :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #547 på: 13. Aug. 2006, 22:38 »
Jepp... Og så skrives Alan Shearer med Stor A i Alan.. :wink:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #548 på: 13. Aug. 2006, 22:43 »
Sitat fra: "Joakim"

Forøvrig mener jeg Bellamy i 90% av tiden er en hyggelig, grei gutt, som bare prøver å gjøre sitt beste. Han sprer ikke stort mye mer uro i spillergruppa enn det partyløvene Dyer, Bramble og den gjengen der gjør.

Du tror sikkert det, du. Men da er du i tilfellet veldig, veldig, veldig godtroende.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #549 på: 13. Aug. 2006, 23:30 »
Hmm, ser at hver gang Benitez skryter av Bellamy er det på grunn av hans gode holdninger og da tviler jeg på at han skaper uro i spillergruppen slik som enkelte her tror.
iverpool FC

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #550 på: 14. Aug. 2006, 18:12 »
Bellamy var veldig god når han kom inn i Charity Shield kampen. Og Liverpool har gjort et meget godt kjøp, vi hadde trengt han denne sesongen. Han skaper sjanser, og bryter opp forsvaret.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #551 på: 14. Aug. 2006, 18:53 »
Jeg synes faktisk det er trist at Craig Bellamy skal få 38 diskusjonssider på et Newcastleforum, når han ikke har spilt en kamp for oss siden ålesund brant!!

Har egentlig aldri likt denne tråden, den er både lang og uvesentlig, men hvis jeg skal komme med et synspunkt så er det et ordtak jeg vil bruke "Gresset er alltid grønnere på den andre siden" . Greit, Bellamy er god, men han er ikke såååå god som jeg tror noen husker han som. Han var ikke like god for oss som han f.eks var i Blackburn. Men skal vi begynne å bitche sånn er det ca titusen spillere vi aldri skulle solgt!(Tomasson og Saha, for ikke å glemme Jenas bl.a).
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #552 på: 14. Aug. 2006, 19:12 »
Bellamy er jo en spiller noen elsker og andre hater inne på dette forumet og da sier det seg selv at dette er en nødvendig tråd dog kanskje litt feilplasser (han er ikke Newcastle spiller og tråden burde ligget under Fotballens Verden). På et diskusjonsforum må man diskutere det som er inntressant, i dtete tilfellet Bellamy.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #553 på: 14. Aug. 2006, 19:12 »
Bellamy er jo en spiller noen elsker og andre hater inne på dette forumet og da sier det seg selv at dette er en nødvendig tråd dog kanskje litt feilplasser (han er ikke Newcastle spiller og tråden burde ligget under Fotballens Verden). På et diskusjonsforum må man diskutere det som er inntressant, i dette tilfellet Bellamy.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #554 på: 14. Aug. 2006, 19:18 »
Om det er noen jeg ergrer meg over at vi ikke beholdt, er det Saha. Men gidder ikke mase om det :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida