20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108951 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bellamy
« Svar #75 på: 16. Feb. 2006, 21:00 »
Sitat fra: "Romance"
First of all the ex-Toon striker was accused of assaulting a 19 year-old woman, then captured by TV cameras on Wednesday tormenting a crowd of clearly defenceless individuals.

Det gikk noen rykter om det. Men det er jo lenge siden. Dessuten tror jeg at hu dama grisebanka han. Så da ble det ikke mer bråk ut av det.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #76 på: 16. Feb. 2006, 21:09 »
Sitat fra: "Mack"
Sitat fra: "Romance"
First of all the ex-Toon striker was accused of assaulting a 19 year-old woman, then captured by TV cameras on Wednesday tormenting a crowd of clearly defenceless individuals.

Det gikk noen rykter om det. Men det er jo lenge siden. Dessuten tror jeg at hu dama grisebanka han. Så da ble det ikke mer bråk ut av det.

Lenge siden? Skjedde ikke dette i helga? Mulig jeg er på tynn is.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #77 på: 16. Feb. 2006, 21:21 »
Mulig det, Asbjørn. Men det var en historie om at han hadde klabba til ei kjerring før han kom til oss. Men det skulle ikke forundre meg om han hadde gjort det igjen. Han er en god fotballspiller, men han slåss hele tida med damene (les: Kieron Courtney).
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #78 på: 16. Feb. 2006, 21:25 »
Sitat fra: "Mack"
Mulig det, Asbjørn. Men det var en historie om at han hadde klabba til ei kjerring før han kom til oss. Men det skulle ikke forundre meg om han hadde gjort det igjen. Han er en god fotballspiller, men han slåss hele tida med damene (les: Kieron Courtney).

Jeg mener han har blitt fanget av kameraene for andre gang. Uansett jeg driter i hele fyren. La han holde på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #79 på: 16. Feb. 2006, 21:34 »
Ja, det er jo heldigvis ikke vårt problem lengre :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #80 på: 16. Feb. 2006, 21:53 »
Nope og dei som savner han så jævlig kan bare savne han så mykje dei vil, han kommer ikkje tilbake
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #81 på: 17. Feb. 2006, 09:24 »
Sitat fra: "Benson"
Nope og dei som savner han så jævlig kan bare savne han så mykje dei vil, han kommer ikkje tilbake

Det er lov å håpe.
Dette utenomsportslige tullet er en svært liten del av Bellamy, og det er ikke et større problem med Bellamy enn det er med Dyer.
Begge er fantastiske fotballspillere, og flotte typer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #82 på: 17. Feb. 2006, 10:16 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Benson"

Det er lov å håpe.
Dette utenomsportslige tullet er en svært liten del av Bellamy, og det er ikke et større problem med Bellamy enn det er med Dyer.
Begge er fantastiske fotballspillere, og flotte typer.

Forskjellen er at Dyer har blitt voksen. Når var det sist Dyer var i trøbbel om man ser bort ifra "slossingen mot Villa"? Der gir jeg Bowyer all skyld.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #83 på: 17. Feb. 2006, 12:18 »
Gir Bowyer all skyld. Vel, deg om det.
Men jeg velger å bruke det kanskje noe forslitte uttrykket "it takes two to tango".

Og er egentlig Bellamy så mye mindre "voksen" enn Dyer?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #84 på: 17. Feb. 2006, 18:22 »
Sitat fra: "Joakim"

Og er egentlig Bellamy så mye mindre "voksen" enn Dyer?

Jaaaaaaaaaaaa :mrgreen:

Men Dyer er ikkje heilt stødig han heller

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #85 på: 17. Feb. 2006, 18:53 »
Men fortsatt utrolig mange ganger bedre enn Bellamy. Dyer har forsåvidt også aldri bedrevet vold mot det motsatte kjønn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #86 på: 19. Feb. 2006, 15:40 »
Sir Bobby Robson says Graeme Souness was a fool to sell Craig Bellamy.

Robson: 'Make no mistake, this is an alarming time for Newcastle United. It's why Freddy Shepherd had no choice in sacking Graeme Souness. After all, they sacked the last manager - me! - after finishing fifth. So 15th position, as they were on Wednesday night, isn't even close to being respectable.

'Graeme had a lot of injuries, but he also let a lot of good young players go, either selling them or sending them out on loan.

'James Milner, Jermaine Jenas, Darren Ambrose, Craig Bellamy, Laurent Robert, Aaron Hughes, Andy O'Brien - all of them would have done a job for the team.

'I know better than anyone Craig could be an irritant, but he wasn't so bad that he couldn't be handled. By falling out with him so publicly, Newcastle lost a star player for the knockdown price of £5million and the team's attacking play has not been as fluent since.'
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #87 på: 19. Feb. 2006, 16:17 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Men fortsatt utrolig mange ganger bedre enn Bellamy. Dyer har forsåvidt også aldri bedrevet vold mot det motsatte kjønn.

Men å ha sex samens med Rio og Lampard er ille det o. :|

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #88 på: 19. Feb. 2006, 22:04 »
Veldig glad vi ble kvitt Bellamy!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy