20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle  (Lest 53618 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #240 på: 11. Feb. 2006, 21:48 »
bare vet at han trente, men det vet vel alle...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aston Villa - Newcastle
« Svar #241 på: 11. Feb. 2006, 22:43 »
Jeg satt hele andreomgang med en vanvittig høy puls. Jeg har ikke godt av sånne kamper. Men det er jo så ufattelig godt. Gratulerer alle sammen! Kan ikke tenke meg noen supportere som fortjener dette mer enn oss.
Toon, Toon,
Black and white army

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #242 på: 11. Feb. 2006, 22:51 »
Babayaro skulle ikke hatt det kortet.. Baros som skulle fått gult å da hadde han fått 2 gule..
Deilig at PL beste keeper tok den.. Given er ihvertfall en av verdens beste keepere nå. Hadde vi ikke hatt han hadde vi ligget i 2 divisjon..

Deilig med 2 seiere på rad;) Nå kan vi komme oss oppover..
Roeder gjør det bra..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #243 på: 11. Feb. 2006, 22:53 »
God kveld, folkens!

Dette var rett og slett herlig.

Jeg satt å pintes i en halvtime på puben i dag. Men dette var bare fantastisk. Vi har usannsynlig flaks, men det er fullt fortjent at vi har det en gang også. På tross av en svak dommer.

Straffesparket var greit nok, men rødkortet var strengt. Forøvrig så ble jo Parker felt i en lignende episode på overtid. Men tror noen mr. Riley gadd å bry seg om det? Selvsagt ikke! Selv mener jeg den situasjonen var svært så lik den situasjonen der Baros faller som en flue etter en litt klønete og desperat takling fra Babayaro. Men det sier seg selv at vi ikke får muligheten til å pynte på resultatet der.

Det var ufattelig deilig når kampen var over. Og det var ufattelig deilig å se gliset til Given etterpå. Jeg tror jeg og Shay var sånn cirka like glade :lol:

Given er bunnsolid i dag, Bramble står som en påle. Boumsong, som var mr. nervevrak personlig for en og en halv uke siden, var sikkerheten selv i dag. Emre og Parker herjer midtbanen til de grader. Og det er virkelig ikke rart at de er i ferd med å stupe de siste fem minuttene av kampen. Melkesyra vistes veldig godt mot slutten, men det var vel fortjent etter en fantastisk innsats. Og shola ameobi er et kapittel for seg selv. Med en god manager blir også Ameobi god! Det kan jeg gjenta til det uendelige. Og nå har vi bare en caretaker. Tenk hvor god Shola blir når Ottmar eller O'Neill kommer da! Shola var titusener ganger bedre enn Shearer i dag, og det er en skam at Shola ble ofret da Dyer skulle inn. Men Shearer skal ha for at han holder fantastisk godt på ballen de siste par/tre minuttene. Lager innkast etter innkast, og leker seg med Villa-forsvaret.

Glenn Roeder, Terry McDermott, Alan Shearer, Shola Ameobi, Nolberto Solano, Kieron Dyer, Lee Bowyer, Scott Parker, Emre, Charles N'Zogbia, Peter Ramage, Titus Bramble, Jean Alain Boumsong, Celestine Babayaro, Robbie Elliott og sist, men ikke minst, Shay Given. TUSEN HJERTELIG TAKK! Dere gjorde meg virkelig stolt i dag, og dere har all grunn til å være det samme sjøl! Tusen hjertelig takk, alle sammen!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aston Villa - Newcastle
« Svar #244 på: 11. Feb. 2006, 22:54 »
Synes det hadde vært mer riktig å gi Parker straffe enn Baros. Han er feig og filmer til seg straffe og rødt kort på Babayaro. Digg at det var Baros som tok straffen selv, og at KONG Given redda. Parker ble jo faktisk felt.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #245 på: 11. Feb. 2006, 23:04 »
Ja, men Parker datt ikke paddeflat overende, og prøvde å holde seg på beina. Først og fremst fordi han er en ærlig spiller. Jeg er helt enig i at Parker-situasjonen var mye mer rødt kort og straffe enn Baros-situasjonen. Men Newcastle får ikke straffespark, og Mike Riley er ikke en god dommer. Hadde flere idiotiske avgjørelser i favør Villa og disfavør Newcastle. Selv et brutalt overfall på en av våre spillere ble frispark til Villa. Gudene vet hvordan han fikk det til å stemme.

Jeg glemte forresten å takke Milan Baros for et latterlig dårlig straffespark!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #246 på: 12. Feb. 2006, 00:22 »
Det er faen ma lenge siden jeg har sett hele laget så jævli gode.
Spesielt Elliot, Shearer og Ameobi.
Virker som laget ikke er så redd for å gjøre feil, noe det virket som de gjorde under Souness. Har en følelse av at de ble utskjelt for en feil.
Dette eksempelet så vi på Elliot i dag. Han spilte jo konge. Driblet, hindret goal, gjorde akkurat som en back skal gjøre.

Forresten utrolig digg å se spillernes jubel etter kampen.
Var lite vilt når Shearer og Parker lagde kast om å om igjen på slutten av kampen. Kastet Parker mange ganger? 20? 30?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #247 på: 12. Feb. 2006, 00:34 »
Begge måla kom etter fine angrep

Pasninga ut til Solano på 2-0 målet var digg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #248 på: 12. Feb. 2006, 10:22 »
Ons 22.02 H Charlton Athletic    
Lør 25.02 H Everton    
Lør 04.03 H Bolton

3 viktige kamper som kan få oss med tilbake på toppen igjen.
ax

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #249 på: 12. Feb. 2006, 11:16 »
Fulgte hele kampen i opptak på Canal+ og viste ingenting om utfallet av kampen. Må si at den andre omgangen var alt annet enn bare bra for hjerte, kropp og nerver.
Men meget bra kamp, Syns det er utrolig hvor mye som har forandret seg av så lite og over så kort tid. Vi ligner faktisk et fotball-lag igjen. Og helt klart et lag som kan bite fra seg. Det skal legges til at vi har litt flaks i andre omgang da Villa spiller med en mann mere og ikke klarer å få en utligning. Men med all uflaksen vi har hatt i år har vi fortjent litt flaks også. Alikevel var det rettferdigheten som seieret. Det straffesparket Baros klarte å filme seg til skulle aldri vært straffespark (ELLER: var det riktig skulle iallfall Parker hatt straffe på slutten) og i tilllegg ble Babayaro feil utvist og må sikkert sone en kamp eller to i karantene som følge av det.
Denne seieren smakte ekstra godt ettersom vi klatret en plass eller to på tabellen, og tok 3 nye viktige poeng. Samtidig er det måten seieren kommer på. ALLE gir 110% og enda litt til. Jeg ble tilogmed imponert over Ameobi igår, og det sier ikke lite ettersom jeg har vært en av hans hardeste motstandere her inne. Men må bite det i meg og innrømme at Ameobi gjorde en bra figur igår. Ble litt nervøs da vi satte inn Elliott men tilogmed han gjorde jobben igår. Parker var suveren og var overalt og kjempet som om det gjaldt liv eller død, og Given var som vanlig suveren mellom stengene. Han seiler helt klart opp som en av PL's ALLER BESTE keepere. Er også interessant og se Boumsong. Han virket bunnsolid igår, og jeg vet ikke hvordan tilstanden til hans syke familie har endret seg de siste par ukene, men det er ingen tvil om at noe har skjedd med Boumsong etter manager-byttet. Og bra er det! Shearer arbeidet også bra på topp og har veldig uflaks som ikke får et mål idag også. Syns også Solano virker mye mer pigg og lik "sitt gamle jeg" igår. Dyer var også et friskt-pust og var flink til å holde på ball da han kom inn i andre omgang. Tilogmed andre kamp på rad. Er han for alvor på vei tilbake nå?Måtte også le litt av kommentatoren som kommenterte det da Bowyer kom utpå at dette var førtse gangen han og Dyer var på samme bane mot Villa etter en viss uheldig episode ifjor. Men igår gikk det jaggu bra :D

Meget godt med nok en seier igår, og til tross for den andre omgangen syns jeg det var litt fortjent. Den som får dårligst karakter av meg er dommer Riley. En hel haug med idiot-avgjørelser som tilogmed undertegnede kunne gjort bedre, greitt at man pleier å se tendenser til det såkalte hjemmedommer-syndromet, men det var nok uforståelige avgjørelser igår til at man mistenke Riley for å ha noe imot Newcastle.
Uansett deilig med en viktig seier, og særlig å se laget på den måten (har fått tilbake troen)!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #251 på: 12. Feb. 2006, 11:37 »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #252 på: 12. Feb. 2006, 13:10 »
Takker og bukker. Var bra rask.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #253 på: 12. Feb. 2006, 13:42 »
Solano dere. Kong Nobby!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
Aston Villa - Newcastle
« Svar #254 på: 12. Feb. 2006, 14:51 »