20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 97586 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #45 på: 02. Feb. 2006, 17:43 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Luiz Felipe Scolari sunket til 9 i odds???

Ville ikke satsa 10kroner på det engang!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Feb. 2006, 17:43 »
Hvis det er løpende odds så forandrer jo den seg etter hvor mange som tipper på den og den kandidaten. Er nok ikke slik at det sitter en fyr og endre odds hvert 5 minutt etter hver nyhet som tikker inn på øret hans ;)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Feb. 2006, 17:44 »
Sett 10000kr på Gazza da. Se om oddsen går ned!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Feb. 2006, 18:18 »
KOULD KING KEV KOMEBACK? PUNTERS THINK SO......
A massive gamble on Kevin Keegan to return to Newcastle as permanent manager in succession to Graeme Souness has forced William Hill to slash his odds from 100/1 to 10/1 fifth favourite after a nationwide gamble. 'Kevin is clearly still a very popular man with Newcastle fans and they have been quick to bet on him making a return to a club where he was very successful.'
Sam Allardyce has also been a very popular choice, backed down from 12/1 to 9/2 joint favourite along with Martin O'Neill - on whom one customer had a £1000 wager at 7/1, and Hills also offer Alan Shearer at 6/1; with Sven Goran Erikkson at 8/1; Steve Bruce; Glenn Hoddle (down from 40/1); Sir Bobby Robson and Glenn Roeder all at 12/1.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 02. Feb. 2006, 18:19 »
Martin O`Neill har ledelsen alene hos Ladbrokes nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Feb. 2006, 18:52 »
Martin O`Neill har ledelsen alene hos Ladbrokes nå.

Vil aller mest ha Big Sam som trener :D  Men sier ikke nei tilOttmar Hitzfeld :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Feb. 2006, 19:05 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Luiz Felipe Scolari sunket til 9 i odds???

Ville ikke satsa 10kroner på det engang!!

Nå er Scolari nede i 5,5 og ligger nesten likt med Big Sam. Kan ohverhodet ikke se for meg han som NUFC manager.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Feb. 2006, 19:11 »
Tror ikke vi skal stole for mye på den oddsen... Som sagt handler jo det om hvor mye penger folk setter på den og den kandidaten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Feb. 2006, 19:18 »
Virker som Jewell kunne tenkt seg jobben. Håper for all del det ikke skjer.

''He's a tough cookie Souness. As you said, he's not a quitter but sometimes, like when I got the sack at Sheffield Wednesday, sometimes in quieter moments there is a bit of relief,'' Jewell told Sky Sports News.

''Whatever you do doesn't seem to be working. At Sheffield Wednesday the players didn't really seem to want to play for the club.

''I couldn't inspire them no matter what I did. Maybe Graeme feels the same way, he may be relieved at this point but you'll have to ask him about it.''

Souness has yet to outline his plans for the future but should he wish to return to football, Jewell is confident that he will not be short of suitors.

''Obviously he doesn't need the money but he's a born winner, a born competitor and it's difficult to take that out of someone.

''It's not about money but about testing yourself every day, it certainly is for me. If jobs become available and he's interested, I'm sure he'll have a good chance of getting one.''

Jewell has already been earmarked by the bookies as being as a possible successor for Souness but, after what has been a glorious debut campaign for Wigan in The Premiership, he is reticent to talk about a possible departure.

''It's Newcastle this week and England last week but it's all speculation as far as I'm concerned,'' he concluded.

''Newcastle are a fantastic club with fantastic supporters but I'm happy enough with my job here until someone tells me differently one way or another.''

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #54 på: 02. Feb. 2006, 20:23 »
Hiddink har plutselig blitt favoritt og oddsen er 3,25. Kan en drøm gå i oppfyllelse :-)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #55 på: 02. Feb. 2006, 20:29 »
Hiddink har plutselig blitt favoritt og oddsen er 3,25. Kan en drøm gå i oppfyllelse :-)

:D
Ja, tenk det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 02. Feb. 2006, 20:49 »
Kom igjen O'Neill, Støttebrølet fra St. James kommer til å kurere kona di :-)
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #57 på: 02. Feb. 2006, 20:53 »
Enten O`Neil eller Hiddink for min del. Kan bli spennende å følge med utover.

plebbster

• Gjest
« Svar #58 på: 02. Feb. 2006, 21:15 »
Jeg er så spent at jeg ikke kommer til å få sove et sekund i natt!

Tenk om Hiddink signerer for oss!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 02. Feb. 2006, 21:46 »
La oss ikke ta av nå!

Folk som Peter Reid og Terry Venables er også tilgjengelige...