20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 97805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #165 på: 09. Feb. 2006, 11:12 »
Jess, Nydelig hvis han kommer!
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 09. Feb. 2006, 11:43 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/4695920.stm

Her hevdes det at FA har O'Neil som førstevalg. Er litt usikker på om han vil ha Newcastle jobben i stedet for England.

plebbster

• Gjest
« Svar #167 på: 09. Feb. 2006, 13:17 »
Det er nok ikke mange managere som vil takke ja til oss om de også har et brennhett tilbud fra FA.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 09. Feb. 2006, 13:43 »
Hva skjer!?! Nå ligger Glenn Hoddle øverst hos Ladbrokes med kun 3 i odds! Etter ham kommer Scolari til 4.5 i odds...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 09. Feb. 2006, 14:14 »
Glenn Hoddle ja...
Det lukter nesten litt Sheperd av det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #170 på: 09. Feb. 2006, 15:24 »
La oss slippe nok en manager vi vet ikke vil lykkes allerede før han har gjort noe som helst!
Svart Hvitt

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 09. Feb. 2006, 15:48 »
husk at enkelte aviser er glad i og spekulere !
Stod jo at o neill skulle få tilbud denne uka og blabla, sheperd benekta jo det :D. ikke det at det var bra men, vil ha oneill selv.men viser bare at avisene skriver shit for og selge

Og sheperd sa jo at han skulle la fansen spille en rolle , og jeg tipper _INGEN_ vil ha hoddle.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 09. Feb. 2006, 15:57 »
Dette var ingen avis, men en bookmaker som er kjent for å "følere" ute i markedet. Oddsen blir også selvsagt regulert etter innsats som blir satt på de div managerene. Så i dette tilfellet er det nok av en eller annen grunn blitt satt store penger på at Hoddle tar over pluss at "følerne" har fått snusen i noe! Men om det kommer til å skje er fortsatt veldig usikkert...

Det at Fred har sagt at han skal ansette en populær manager tar jeg med en klype salt. Det er ikke så lett å tiltrekke managere til Newcastle, så hvis vi ender opp med en ny B-manager blir jeg ikke overrasket.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 09. Feb. 2006, 16:41 »
Sitat fra: "Dag Riise"
"Det kan fort hende at kilden selv hadde interesse av å være anonym, og det kan det være gode grunner til.".  Ja, da skal jeg heller vise min forsåelse.

Hvorfor skal norske journalister vite noe som ikke engelske journalister vet om når det gjelder Newcastle?

Hvordan vet du det i det hele tatt er en engelsk journalist som er kilden deres?? Hvordan vet du att Newcastle.no i det hele tatt har kilder?? Derfor er jeg så skeptisk, for uten kilder ingen bevis.

Jeg sier ikke att Newcaslte.no ikke har kilder, jeg kunne bare tenkt meg en bekreftelse på att de har kilder, og hvor seriøs kilden er.

Jesus er blitt sett utenfor  Kjell M Bondevik`s hus . Av private grunner kan jeg ikke røpe kilden. Så lett er det å lyve.

Det jeg mente var at om det var en engelsk journalist som var kilden så ville det vel antageligvis stått noe om det i engelske aviser også...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #174 på: 09. Feb. 2006, 19:57 »
HODDLE AND ALLARDYCE BECOME FAVOURITES FOR NEWCASTLE JOB......Two massive gambles, firstly on Glenn Hoddle, and then on Sam Allardyce, have taken the pair to the head of William Hill's betting market on who will become the next permanent Newcastle manager.
William Hill have cut Allardyce from 4/1 to 2/1 favourite after a string of three and four figure bets in Glasgow - while Hoddle, a 40/1 shot yesterday, is now down to 3/1 second favourite after a nationwide gamble on him. Former favourite Martin O'Neill is now out to 7/2 third favourite with 'Big Phil' Scolari 5/1 fourth favourite.'Both of these gambles took us a little by surprise and left us facing a hefty payout should either get the job.' said Hill's spokesman Graham Sharpe.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 09. Feb. 2006, 20:21 »
Fy faen... Å ansette Glenn Hoddle er som å ansette Graeme Souness på ny. Jeg kaldsvetter bare på tanken. Lesestoff som det tar fra meg nattesøvnen.

Nei, det kan ikke skje.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #176 på: 09. Feb. 2006, 20:29 »
Hehe. Men det går så mye rykter nå så det er umulig å vite. Jeg velger å tro at styret har lært av sin siste feil og er dermed ganske sikker på at Hoddle ikke blir ny manager. Men det er Newcastle United det er snakk om så man vet aldri  :wink:

Jeg var så vidt innom forumet til Tottenham i stad. Der var supporterene livredde etter at en av brukerene på forumet hadde funnet en artikkel som hevdet at Martin Jol var på vei til St. James' Park. Det hadde tatt seg ut om han kom til oss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 09. Feb. 2006, 21:08 »
Ser at Betfair gir 9,2 i odds. Der er det folket som bestemmer oddsen, så stoler mer på det enn en tullete gambler.

Betfair gir følgende odds:

O`Neill 4,0
Scolari 8,6
Hoddle 9,2
Big Sam 9,2
Hitzfield 10,5
Ranieri 16
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 09. Feb. 2006, 21:12 »
The odds on Wolves boss Glenn Hoddle replacing Graeme Souness at St James Park havent so much tumbled as crashed from the 11th floor.

The one time long shot is now either outright favourite, joint favourite, or second favourite with most bookies. At least one online bookie suspended betting on Hoddle today. William Hill spokesman Graham Sharpe says that they got caught cold by a rush of national bets that will see Hill's massively out of pocket if Hoddle does take the job.

Such was the clamour over the story that earlier today Glenn Hoddle felt the need to issue a denial through the club's official website saying 'I can assure you there is absolutely nothing in this. It isn't a story.'

So what has caused the panic? Why are so many punters staking so much on Glenn Hoddle moving?

Seven days ago, the Press Association news wire released a statement from Newcastle United. It read ?Newcastle United today announced Glenn Hoddle will take charge of first-team affairs for the immediate future.? They of course, meant caretaker boss Glenn Roeder, and the mistake was quickly corrected. But by then it had been out in the wild long enough to attract more than a little attention.

I'm not sure how often bookies get managerial races on the nose. Maybe someone could let me know? But I dont remember Hoddle being favourite for the Wolves job.Or the Chelsea job. Or Southampton job for that matter, not when he actually got it anyway.

He is now linked with that particular vacancy every time it arises. It doesnt necessarily mean it is going to happen. Allardyce has also been linked with every high profile job in the North, and some of them in Scotland, with punters now evidently thinking the two are neck and neck in the St James running.

The only people that think that it's NOT going to happen are the odds makers themselves. The people frequently found smiling while others tear the shirt off their back in disbelief. Any change in the odds has been based solely on the betting patterns of the general public. Initially they set Hoddle's chances at 40-1, so confident were they that he was not going to bag the vacancy.

Just as there are always mug punters willing to take the outside odds on a first round knock out, there will be those willing to stake their last pound on a hurried and mis-typed press release. And rumours have been started by lesser things than that.

Typo or Tyne-bound? Only time will tell. But I know where my money's gone, and it wasn't on Glenn Hoddle leaving.

http://www.wolves.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=9429

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 09. Feb. 2006, 23:11 »
Fy faen, man kan ansette Hoddle, men man kan jaggu meg like så gjerne skyte seg selv i beinet og.....

Hvis Hoddle blir vår nye manager kan vi like gjerne beholde Roeder som manager. Kan iallfall ikke se for meg at Hoddle skal være rett mann til å få så mye mer ut av Newcastle enn det Roeder kan...