20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness sparket!!  (Lest 48460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #165 på: 06. Feb. 2006, 00:03 »
Rimelig sikker på at de krevde Milner! DOL kjenner Milner godt fra tiden i Leeds og han trengte en høyreving pga salget av Solano.

DOL håper vel egentlig på at han kan få overtalt Milner til å ville bli i Villa tenker jeg! Tipper at Newcastle er lite int. i det...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #166 på: 06. Feb. 2006, 00:04 »
Sitat fra: "kesse"
Rimelig sikker på at de krevde Milner! DOL kjenner Milner godt fra tiden i Leeds og han trengte en høyreving pga salget av Solano.

DOL håper vel egentlig på at han kan få overtalt Milner til å ville bli i Villa tenker jeg! Tipper at Newcastle er lite int. i det...

Helt riktig. DOL krevde sin gamle elev James Milner i retur på lån.
James Milner har allerede fått instruks om å møte til sesongoppkjøring med Newcastle foran neste sesong, og jeg håper intet forandrer seg der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #167 på: 06. Feb. 2006, 00:07 »
Det jeg trodde!

Det som skjedde var vel at DOL krevde Milner, men det var uaktuellt for Souness. Så overgangen til Solano så ut til å gå dundass... Men Souness ombestemte seg i siste liten og lot Milner gå på lån uten at Villa fikk oppsjon på kjøp.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Souness sparket!!
« Svar #168 på: 06. Feb. 2006, 21:44 »
Det jeg trodde!

Det som skjedde var vel at DOL krevde Milner, men det var uaktuellt for Souness. Så overgangen til Solano så ut til å gå dundass... Men Souness ombestemte seg i siste liten og lot Milner gå på lån uten at Villa fikk oppsjon på kjøp.

Egentlig den greieste løsningen. Milner får kamptrening og Solano har bevist sin verdi i form av brukbart spill hittil. En av de bedre avgjørelsene Souness har tatt, må jeg si.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #169 på: 07. Feb. 2006, 11:19 »
Sitat fra: "journalisten"
Det jeg trodde!

Egentlig den greieste løsningen. Milner får kamptrening og Solano har bevist sin verdi i form av brukbart spill hittil. En av de bedre avgjørelsene Souness har tatt, må jeg si.

En grei løsning forsåvidt, men helt avhengig av at Milner kommer tilbake etter denne sessongen. Hvis ikke ser det straks verre ut (dukker bak sofaen og gjemmer meg for illsinte Solano fans nå ;) )....

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #170 på: 07. Feb. 2006, 17:17 »
Når Newcastle får Milner tilbake (noe de garantert gjør) får Newcastle en god, dyktig, KAMPTRENT spiller tilbake. Når en da har Solano fra samme avtale i tillegg kan en ikke si annet enn at Newcastle har gjort en meget god avtale.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #171 på: 07. Feb. 2006, 18:37 »
Venter til Dyer er tilbake i toppform så ser det meget bra ut.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #172 på: 07. Feb. 2006, 18:40 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Venter til Dyer er tilbake i toppform så ser det meget bra ut.

Gleder meg til det. En Dyer i form har nufc alltid bruk for. Gledelig å høre at han ble tatt godt imot av fansen mot Portsmouth, noe han selv var svært glad for. Newcastle - En fantastisk klubb med fantastiske supportere...
Tore Eikeland,

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #173 på: 07. Feb. 2006, 18:50 »
Takk for alt Souness

Og lykke til vidare  :!:  :!:

Og Husk Souness har danna grunnlaget for suksessen me no kommer til å få  :wink:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #174 på: 07. Feb. 2006, 18:52 »
Sitat fra: "Benson"
Takk for alt Souness

Og Husk Souness har danna grunnlaget for suksessen me no kommer til å få  :wink:

Henger meg på samme oppfatning, Benson.
Tore Eikeland,

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #175 på: 07. Feb. 2006, 18:56 »
Sitat fra: "journalisten"
Sitat fra: "Benson"
Takk for alt Souness

Henger meg på samme oppfatning, Benson.

Gudd. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #176 på: 07. Feb. 2006, 18:57 »
Ikke mye til grunnlag, spør du meg.

Han har handlet inn noen gode spillere, men jeg er usikker på hva godt de faktisk vil tilføre klubben på lang sikt. Alle vet at vi kunne fått to knallspisser for prisen av Owen. Alle vet at Luque ikke har slått til ennå (joda, jeg har tro på ham), og Emre har fortsatt til gode å overbevise skikkelig. Moore er bare skadet, mens Solano er på hell.

Dette er pessimistisk sagt. Joda. Men jeg er ikke overbevist om at Souness har vært så genial som enkelte hevder på overgangsmarkedet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #177 på: 07. Feb. 2006, 18:58 »
Sitat fra: "Joakim"

Han har handlet inn noen gode spillere, men jeg er usikker på hva godt de faktisk vil tilføre klubben på lang sikt. Alle vet at vi kunne fått to knallspisser for prisen av Owen. Alle vet at Luque ikke har slått til ennå (joda, jeg har tro på ham), og Emre har fortsatt til gode å overbevise skikkelig. Moore er bare skadet, mens Solano er på hell.

Dette er pessimistisk sagt. Joda. Men jeg er ikke overbevist om at Souness har vært så genial som enkelte hevder på overgangsmarkedet.

Ikke genial, men definitivt ikke elendig.
Tore Eikeland,

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #178 på: 07. Feb. 2006, 19:00 »
Det spørs om ikke vi allerede hadde hatt denne suksessen hadde vi ansatt rett man da Sir Bobby fikk sparken (noe jeg mener var en gal avgjørelse). Men nå gidder jeg ikke være bitter over Souness lenger, jeg ser heller fremover.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #179 på: 07. Feb. 2006, 19:38 »
Sitat fra: "Joakim"

Om det hadde vert hedersmannen  Daglish som hadde gjort kjøpa så hadde det nok vert himla geniale