20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fowler til pool, som plaster på såret pga owen?  (Lest 7232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Fowler til pool, som plaster på såret pga owen?
« på: 27. Jan. 2006, 20:48 »
Sitter her med ein følelse av at liverpool handler en gammel "god gutt" sidan dei ikkje fekk den spissen supporterene ville ha i sommer. Kan liksom ikkje se noe anna fowler kan tilføre laget om ikkje eit lite under skal skje i den garden da.. Med det virker det som om me kansje kan legge ryktene om at owen skal til liverpool til sommeren på hylla også??

Hva trur dere??
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 27. Jan. 2006, 20:56 »
Tror ikke Benitez henter Fowler som noen som helst slags erstatning for Owen. Fowlers tid i Liverpool er over. Benitez kjøper ikke en spiller på rundt 30 år, som ikke er bedre enn de spillerne klubben har fra før. Det nekter jeg å tro.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. Jan. 2006, 21:14 »
Ersatter for konemishandleren Cisse I guess.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Jan. 2006, 21:23 »
Sitat fra: "Joakim"
Tror ikke Benitez henter Fowler som noen som helst slags erstatning for Owen. Fowlers tid i Liverpool er over. Benitez kjøper ikke en spiller på rundt 30 år, som ikke er bedre enn de spillerne klubben har fra før. Det nekter jeg å tro.

har "kjøpt" fowler i dag :) free transfer

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Jan. 2006, 21:58 »
det jeg ikke forstår hvorfor Robert Bernard Fowler gidder tilbake til den klubben han ble presset ut av pga han slet med mye skader...jeg husker at Liverpool styret brukte slike ord som "viss du er glad i liverpool så forsvinner du fra denne klubben".....det bare sier litt om fowler :idea: .

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27. Jan. 2006, 22:04 »
synes ikkje det er så merkelig egentlig, hadde eg spilt for newcastle og bli pressa ut så hadde eg sjølvsagt blitt såra, men hadde eg da under ein annan manager fått sjangsen til å vise at den andre tok feil, å i tillegg fått spilt for klubben min igjenn så hadde eg gjort det med ein gang..

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #6 på: 27. Jan. 2006, 22:26 »
Lønna til Fowler vil ihvertfall dekkes av draktsalget alene.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27. Jan. 2006, 23:33 »
Det er vel av flere grunner:

- Benitez er misfornøyd med de nåværende spissene sine evner til å score mål. Hverken Cisse, Morientes eller Crouch har så langt vært i nærheten av en Thierry eller en Ruud.
- Cisse er tydeligvis ikke Benitez sin favoritt. Om det stemmer at han har mishandlet sin gravide kone, ja da er nok karrieren godt på vei ferdig.
- Fowler er et ikon som Owen ikke er i nærheten av for Liverpool-fansen. Som Mack sier; dette er et kjøpt Liverpool ikke tar noen økonomisk sjanse på. Han kommer gratis, og draktsalget kommer til å dekke lønna hans alene. Minst.
- Fowler har bare glimtvis de siste sesongene vist hva han kunne blitt. De som så Robbie Fowler på midten av 90-tallet må vel være enig at det bare var en spiss i PL som var bedre? Kanskje dette er det som vekker Robbie igjen?
- Liverpool får bredde i stallen før innspurt i liga, cup og CL. Det samme gjorde han i fjor da han hentet inn Pellgrino.

Alt i alt så har Benitez ingenting å tape på dette. Mulig at Fowler ikke blir noen suksess for Liverpool, men økonomisk så har det ikke vært noe tap. Fansen har satt en ekstra stjerne i boka på Benitez, nå er resten opp til Fowler.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Jan. 2006, 23:57 »
Jeg liker slettes ikke Liverpool, men dette syns jeg faktisk var artig og ganske trivelig igrunn! Blir spennende å se hva han klarer å prestere da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. Jan. 2006, 00:00 »
Fikk ein melding frå ein pool supporter på Hyttetur.

"God is Back!"

Fowler er godt likt av alle Pool supportere, Bare oppturer der i gården.         ( Nesten )
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Jan. 2006, 00:02 »
Ja. Hater at alle LFC-supporterne skal gå rundt å være så ekstremt høye på pæra....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Arild Skjæveland

• Gjest
« Svar #11 på: 28. Jan. 2006, 02:08 »
Owen kan ikkje måle seg med Fowler når det gjeld status.

Fowler er God.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #12 på: 28. Jan. 2006, 09:41 »
Jeg sendte denne meldingen til en del av mine kamerater som er Liverpoolfans. De ble IKKE glade. De mener at Fowler er "over the hill". Nå skal det sies at ingen av disse er skikkelige, ihuga fans. Men de har så klart et poeng. Fowler har ikke vært en skygge av seg selv engang de siste årene. Hva han vil tilføre Liverpool sportslig sett kan man selvfølgelig stille spørsmål om. Men det jeg ikke forstår er hvorfor ikke ALLE liverpoolsupportere gleder seg over dette. Det er faktisk, som Olav skriver, ganske koselig. Og Liverpool blir antakelig ikke bedre av den grunn. Men Benitez får en stor stjerne hos fansen sin.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 28. Jan. 2006, 12:31 »
Enig der Mack. Fowler har stort sett bare vist glimt av tidligere storhet i flere sesonger nå. Skader skal ta en del av skylden, men spørsmålet er om han kommer i nærheten av tidligere storhet igjen?

Forstår godt gleden av å få Fowler siden han har en høy stjerne hos fansen, ,men samtidig så kan man lure på om Liverpool blir noe særlig styrket sportslig. På den annen side så er jo en overgang tilbake til Liverpool det som kan vekke Fowler igjen. Han har fram til sommeren å overbevise om at han har en framtid i LFC.
Carr har altfor få landskamper for England!

Arild Skjæveland

• Gjest
« Svar #14 på: 28. Jan. 2006, 12:39 »
"Fans" som berre bryr seg sjå med storkampane, og elles ser om dei ikkje har noko betre å finne på klarar me oss utan, og meiningane deira kan eg godt klare meg utan. Noko meir provoserande enn å få "Fortjent"-tekstmeldingar frå United-fans som det forrige helg var vel så frustrerande og irriterande som sjølve resultatet i kampen. Faen eg hatar slike. Anten får du vera 100%, elles kan du finna deg ein annan hobby.

At Fowler ikkje er like bra no, og gjerne mykje meir utrent, enn i glansdagane er me sjølvsagt veldig klar over. Men Fowler har ei fantastisk høg stjerne hos fansen. Ingen i dagens stall er meir populær, og det er vel kanskje berre Carragher som kan måle seg på det der. Fowler kjem per i dag ikkje til å bli fyrstevalet på topp, men han er ein heilt ok backup, som veit kor målet står. Drømmen er sjølvsagt at han finn tilbake til gamle takter, og når han no endeleg er heime har eg trua på at det kan gå i orden. Han har vist glimtvis den siste tida kva han har i seg, og me får håpe på ein skadefri periode.