20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nok en forsvarsspiller linket  (Lest 4209 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Nok en forsvarsspiller linket
« på: 18. Jan. 2006, 15:31 »
Denne gang er det Juventus spilleren Zebina.

French international Jonathan Zebina is a target for the Magpies according to reports from Italy today

27-year-old Zebina has won Italian titles with both Roma and Juve but has fallen out of favour with the Turin giants after an injury-hit season.

Now back to full fitness, he has been linked with Liverpool and AC Milan but a move to St James' Park looks favourite.

Zebina can play either at full-back or in the centre of defence and is a regular in the French national side under coach Raymond Domenech.

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=148819
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 18. Jan. 2006, 15:32 »
Zebina er knallgod!!! Håper han kommer!!:)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Jan. 2006, 18:31 »
Enig, dette er en fyr vi trenger!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Jan. 2006, 18:51 »
Er ikke mange Juve supportere som er enig i det. Han var god i Roma, men har ikke akkurat slått til i Juve drakta.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Jan. 2006, 18:56 »
Dette er kun mediaspekulasjoner... Det kommer ikke nye spillere i januar, og godt er det!

Ikke dermed sagt at vi ikke hadde trengt forsterkninger, men Graeme 'dead man walking' Souness trenger ikke å signere sine sluttpapirer med Newcastle ved å bruke av neste managers budsjett.

Dessuten er laget vi har i dag - til tross for skadene - mer enn kapable til å slå lag som Boro og Fulham. Mot Fulham mente Souness at laget ga det de var gode for... Et lag altså bestående av blant andre Shay Given, Jean-Alain Boumsong, Nolberto Solano, Albert Luque og Alan Shearer... To av disse spillerne er alene mer verdt enn hele fuckings Wigan! Allikevel greide de kun å spille seg til en sjanse mot "formlaget" Fulham som uka før ble slått 1-0 på eget gress av Leyton Orient i cupen!

Foreslår at helvetes Graeme Souness tar seg en prat med Paul Jewell før han påstår at Newcastle er dømt til nederlag med troppen man nå har tilgjengelig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Nok en forsvarsspiller linket
« Svar #5 på: 18. Jan. 2006, 19:33 »
Ser ikke bort ifra at det kommer spillere på lån i januar, men noen kjøp blir det neppe.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Jan. 2006, 19:45 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Er ikke mange Juve supportere som er enig i det. Han var god i Roma, men har ikke akkurat slått til i Juve drakta.

Skal innrømme at jeg ikke har sett han så mye for Juve. Men så han flere kamper for Roma, da var han meget god! Tror han hadde blitt en god signing for oss, hvertfall hvis vi får han på lån.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Jan. 2006, 19:51 »
Zebina hadde vært en ypperlig forsterkning for oss !
Han er knallgod, var jo ganske god i Roma..etter det jeg kan huske.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Jan. 2006, 21:01 »
Knallgod i roma ja ..men  vært nesten det motsatte i juventus!.nok et rykter bare så spørs om man skal ta det så seriøst? men uansett en spiller vi trenger !
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Jan. 2006, 21:33 »
Sitat fra: "Jarle"
Dette er kun mediaspekulasjoner... Det kommer ikke nye spillere i januar, og godt er det!

Ikke dermed sagt at vi ikke hadde trengt forsterkninger, men Graeme 'dead man walking' Souness trenger ikke å signere sine sluttpapirer med Newcastle ved å bruke av neste managers budsjett.

Dessuten er laget vi har i dag - til tross for skadene - mer enn kapable til å slå lag som Boro og Fulham. Mot Fulham mente Souness at laget ga det de var gode for... Et lag altså bestående av blant andre Shay Given, Jean-Alain Boumsong, Nolberto Solano, Albert Luque og Alan Shearer... To av disse spillerne er alene mer verdt enn hele fuckings Wigan! Allikevel greide de kun å spille seg til en sjanse mot "formlaget" Fulham som uka før ble slått 1-0 på eget gress av Leyton Orient i cupen!

Foreslår at helvetes Graeme Souness tar seg en prat med Paul Jewell før han påstår at Newcastle er dømt til nederlag med troppen man nå har tilgjengelig.
Du varmer mitt hjerte med disse fine ordene! :lol:

EdO

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hadde vært bra.....
« Svar #10 på: 20. Jan. 2006, 14:30 »
er selv juve-fan og newcastle-fan, og de som så Liverpool-Juventus ifjor.. der så man at Zebina passer bra inn i england, han var en av de beste... men jeg og resten av juve-fansen er ganske enig at han trenger vi ikke...
dvard - Alias "EdO"

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Hadde vært bra.....
« Svar #11 på: 20. Jan. 2006, 18:13 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Jan. 2006, 18:35 »
Da blir det garantert ikke både Zebina og Anelka, økonomien tatt i betraktning. Og av de to mener jeg faktisk vi har mest bruk for Anelka akkurat nå.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 21. Jan. 2006, 01:33 »
"Glem Anelka" har Shepherd sagt. Og Nihat glipper pga ein ikkje klarar å møte prisen som russarane klarer. Kva får ein då til å tru at Zebina, med ein prislapp på £3,5 mill, er tilgjengeleg?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #14 på: 21. Jan. 2006, 11:45 »
Newcastle og franskmenn, fysj! Dessutan har vi ikkje råd til Zebina. Har vi ikkje råd til Nihat, har vi ikkje råd til Zebina heller.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!