20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1065 på: 28. Aug. 2006, 16:28 »
Vi skulle fått inn Bridge,Woodgate og Yakubu, alle dritgode spillere, selv om eg tviler på at boro selger yakubu, det hadde nok blitt dyrt! Men er jo ikkje langt for han å flytte på seg og vi vet at han presterer i PL!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 28. Aug. 2006, 17:05 »
Skjønner ærlig talt ikke hvem disse tre spillerene er. Bridge ser håpløst langt unna ut, russeren har vi ikke hørt noe mer om, Gravesen går til Celtic.

Huth?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 28. Aug. 2006, 17:11 »
Huth/ Mathijsen, De Cler og et ungt spisstalent (Isaac Promise?) eller en spiss på lån.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 28. Aug. 2006, 17:31 »
Sitat fra: "Håvard"
Huth/ Mathijsen, De Cler og et ungt spisstalent (Isaac Promise?) eller en spiss på lån.

Mathijsen tro jeg du kan utelukke.Han gikk til Hamburg vis jeg husker riktig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 28. Aug. 2006, 20:27 »
Hørt lite om han siden det var aktuelt. Virker som om interessen for De Cler har kjølnet også..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 28. Aug. 2006, 20:52 »
Jeg tror vi har De Cler klar til siste time på overgangsvinduet, om Bridge skulle glippe.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 28. Aug. 2006, 23:48 »
Skjønner ikke helt hva folk mener etter Villa kampen!? At Bramble var elendig er å ta i voldsomt! Han var vår klar beste sammen med Duff. De som sugde var Milner, Luque, Solano ,Babayaro og Carr. Babayaro og Carr er diskutert i det uendelige.

Luque virker totalt uineteressert og BØR slite benk sånn han har gjort, mannen klarer jo ikke ta imot ballen engang. Synes Emre var ganske god, han løper hvertfall og jobber, men kan være enig at han blir litt lik Parker i denne kampen.

Det irriterende med Solano er at han alltid skal lobbe den jævla ballen inn mellom forsvaret, og sånt funker sjeldent i PL. Merket at han gjorde det mye ifjor også. Milner er det bare å gi opp i akkurat denne kampen. Kan godt hende begge var preget av alvoret på Villa Park etter sesonger der.

En ting som er bemerkelsesverdig er at vi spiller som om Ameobi og Shearer skulle vært spissparret vårt. Høye innlegg på Martins og Duff? NEI NEI NEI!!!!

Ellers synes jeg vi var jævlig uheldige, men vi viser de svakhetene vi har gjort i hele pre-season. Etter min mening eier vi store deler av kampen, vi har ballen mest osv, men med engang vi kommer til 16m virker det som ingen vet hva de skal gjøre. Bare spiller ball frem og tilbake. Heldigvis tror jeg dette kan endres ved signeringen av martins og muligens en til.

Og jeg blir serisøt bekymret hvis det ikke hentes inn en venstreback!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 29. Aug. 2006, 10:09 »
En grisk danskepølse???

Imminent Celtic signing Thomas Gravesen tried to delay his move to Parkhead yesterday in the hope that Newcastle would come in for him.
The Mirror says Gravesen, 30, travelled to Glasgow yesterday and underwent a medical after Celtic agreed a ?1m deal. His talks last week with Toon boss Glenn Roeder collapsed over ?60,000-aweek wage demands.

Real Madrid midfielder Gravesen says his old club Everton, Middlesbrough and Bolton are also keen.

And his agent John Sivebaek said last night: "There may still be a surprise to come. We will see on Tuesday."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 29. Aug. 2006, 10:10 »
Woodgate skal tenke på Boro tilbud.

Middlesbrough boss Gareth Southgate is hoping for an answer from Real Madrid defender Jonathan Woodgate on a proposed season-long loan.
Woodgate, 26, held talks at the Riverside but former club Newcastle are also believed to be interested in the England international.

Southgate said: "We've had discussions with him and he wants time to think about what he wants to do.

"We've done everything we can to try and make it happen."

Boro's defensive problems were highlighted as they slumped to a 4-0 home defeat by Portsmouth, prompting Southgate to quip: "Hopefully he hasn't had the television on while he's thinking about it."

Southgate, who is also pursuing his attempts to sign Chelsea's German defender Robert Huth, added: "But we should know something within the next 24 hours."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 29. Aug. 2006, 12:00 »
Mido ser ut til å gå tilbake til Tottenham i følge enkelte rapporter. Gravesen skal være nær Celtic mens Woody vurderer Boro. Ikke enkelt å spå eller vite hva man skal tro på, men man får i alle fall håpe at man greier å hente inn noen nye spillere i løpet av de kommende dagene.

Svært synd at Cole-sagaen per dags dato ikke ser ut til å ende i Chelsea, noe som jo hadde åpnet opp for Bridge. Samme klubb har forøvrig en fantastisk stopper med navn Gallas som vil vekk, men svært tvilsomt at neste stopp blir Newcastle.

Forøvrig litt morsomt at Huth ikke ble Middlesborough-spiller som følge av at han strøk på den medisinske testen, hva da med Woody?Men i Woody sitt tilfelle skal det jo være snakk om et lån.
Carr har altfor få landskamper for England!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 29. Aug. 2006, 13:40 »
er det så bra å få woody tilbake når han kun spiller hver 4. kamp MAX?

Noreng

• Gjest
« Svar #1076 på: 29. Aug. 2006, 15:02 »
Kjøp:
Bridge/Boka Annen venstreback
Matthew Upson
Kerzakov?/Nugent/Mido(Lån)

Da har vi et kjempebra lag:

-Carr-Upson/Tayls-Moore-Bridge
-Solano/Milner-Parker-Emre-NZogbia/Duff
----------NY/Ameobi---Martins

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 29. Aug. 2006, 15:33 »
Ja da kan vi bare glemme Mido http://tottenhamhotspur.com/news/articles/midoreturns290806.html

Håper på Kerzhakov da iså fall, eller en championship spiss, samt en mitstopper og back.

Ønsker:
Kerzhakov
De Cler/Bridge
Huth/Woodgate
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 29. Aug. 2006, 15:50 »
De Cler og Kershakov kommer ikke. Det er jeg 99,9% sikker på... Det er INGENTING som tyder på det. Vi ble linket til de for 3 uker siden, og det har aldri vært noen reell interesse virker det som. Aner ikke hva noen av de står for, da jeg nesten ikke har sett noen fra dem, men hadde gjort seg med et par kjøp nå...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 29. Aug. 2006, 18:59 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1458638,00.html

herregud hvis ikke idioten kjøper en v back begynner jeg og lure.
lt;3 Newcastle <3