20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #870 på: 17. Aug. 2006, 21:45 »
Slapp av, Roeder har et ess i ermet.... Håper jeg :?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #871 på: 17. Aug. 2006, 21:45 »
er ikke gravesen klar for celtic?

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #872 på: 17. Aug. 2006, 23:15 »
Gravesen er ikke klar for celtic, men er inne i kampen om han.. Gravesen selv har gått ut og sagt klart og tydelig at Newcastle er hans førstevalg. Jeg tror personlig at en kar som han  ville passet perfekt inni Newcastle. Kanskje han også, med de harde tacklingene og det at han spiller med hjertet utenfor drakten ville blitt en meget populær man blant kjærnen av supporterne. Man ser jo hvor fort Parker ble en hit bland Geordiene.. Eneste spm. er hvem som evt skulle vike for han. Eller kanskje han ikke skal vike i det hele tatt. Tviler på at Roeder ville bruke pengene sine på nåværende tidspunkt på stallfyll da.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #873 på: 17. Aug. 2006, 23:15 »
Gravesen er ikke klar for celtic, men er inne i kampen om han.. Gravesen selv har gått ut og sagt klart og tydelig at Newcastle er hans førstevalg. Jeg tror personlig at en kar som han  ville passet perfekt inni Newcastle. Kanskje han også, med de harde tacklingene og det at han spiller med hjertet utenfor drakten ville blitt en meget populær man blant kjærnen av supporterne. Man ser jo hvor fort Parker ble en hit bland Geordiene.. Eneste spm. er hvem som evt skulle vike for han. Eller kanskje han ikke skal vike i det hele tatt. Tviler på at Roeder ville bruke pengene sine på nåværende tidspunkt på stallfyll da.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #874 på: 18. Aug. 2006, 00:48 »
Syns det var en viss Kuyt som og gikk ut og satt at drømmen hans var 9'er drakten til nufc og arven etter Shearer!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #875 på: 18. Aug. 2006, 09:05 »
Sitat fra: "Åsmund"
Syns det var en viss Kuyt som og gikk ut og satt at drømmen hans var 9'er drakten til nufc og arven etter Shearer!

Ja, men mannen må ha slått seg rød!
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #876 på: 18. Aug. 2006, 10:31 »
Jeg orker ikke det her mer. Vi har snart blitt linket til 40spisser, men Roeder går ut å sier hver gang "nei, han er ikke en spiller vi er interresert i, han har ikke det vi er på jakt etter". Hva faen er vi på jakt etter da!? Ronaldinho og Etoo? Når vi ikke er villige til å gi mer enn 5millioner for Kuyt så kan vi ikke vente oss å hente så mange klassespillere.

Regner med at vi kommer til å hente en spiss fra Championship. Fantastisk. I så fall så har Roeder mislykkes i sin største oppgave som Newcastle manager.

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #877 på: 18. Aug. 2006, 10:35 »
jeg håper at vi får en sjokkmelding om at anelka har signert snart :)

har tidligere vist at han duger i PL

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #878 på: 18. Aug. 2006, 10:57 »
Det håper jeg også. Anelka ville vært en fantastisk signering nå... Han har i tillegg fart som Roeder etterlyser så veldig.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #879 på: 18. Aug. 2006, 11:30 »
hvor blir det av signeringe som var så nær????? han gjentar nok en gang på nufc sin off. side at han håper og signe 3 nye før markedet stenger.

seriestart i morra.... og vi sitter med ameobi som eneste rene spiss.
+ nyheten om at owen mister hele sesongen. veldig lovende!

anelka hadde ikke gjort noe. i tilegg blir vi linket til huntelaar, etter at sheperd og roeder så nederland kampen hvor han scoret 2 mål!
lt;3 Newcastle <3

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #880 på: 18. Aug. 2006, 11:37 »
Det at Roeder går ut å klager på at styret i Newcastle ikke har brukt noe tid det siste året på å finne en erstatter for Shearer er jo bare rett og slett frustrasjon fra Roeder sin side. Jeg syns han rett og slett har mislykket på transfer-fronten og kan ikke skylde på noen andre. Han har jo tross alt hatt manager-rollen i Newcastle i snart 6 mnd.

Han har hatt nok av tid selv! :?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 18. Aug. 2006, 12:54 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #882 på: 18. Aug. 2006, 12:54 »
Vår nye russer?

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #883 på: 18. Aug. 2006, 12:56 »
helt enig nico!

forøvrig blir vi nå linket til Kerzhakov(23) flere steder, bla annet i the mirror og teamtalk. Prisen vil trolig være et sted mellom £ 6-8 mill. Han blir sammenlignet med bellamy, noe som sier at han har bra med fart noe vi sårt trenger på topp.Kerzhakov ble kåret til årets spiller i russland med sine 17 mål.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 18. Aug. 2006, 13:01 »
Talk of an interest in Collins John and Zenit St Petersburg's Aleksandr Kerzhakov has been rejected from within St James's Park.

Hentet fra "The Journal" .