20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #780 på: 15. Aug. 2006, 15:57 »
la oss håpe du har rett. fordi det er tragiskt hvis vi ikke har klart og hente en spiss eller to med den stallen vi har. de har faen meg hatt god nok tid på seg. så skal de tvile på alderen til martins. tipper det hadde blitt merka før, hvorfor skal inter late som om han er yngre? kommer ikke noe godt ut av det.
lt;3 Newcastle <3

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 15. Aug. 2006, 19:03 »
Vi får i hvertfall vite om roeder er dyktig på markedet eller en gjøk som ikke får til en dritt i løpet av de nærmeste dagene. Men for å si det slik. Jeg hadde aldri gjort det han gjør. Spillerene skulle blitt hentet for i hvertfall 1 mnd siden, ca da Duff kom. For å få samordnet laget og slik.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 15. Aug. 2006, 19:14 »
Joda, det forstår jeg. Men Roeder vil ikke kjøpe hvemsomhelst. Han vil ha riktig spiller til riktig pris. Og han vil være sikker på at han vet hva han får når han kjøper en spiller. Derfor bruker han så mye tid på å se Kuyt i aksjon. Og derfor har det tatt så lang tid. Det viktigste for Roeder er at han får inn de riktige spillerne. Ikke når spillerne kommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #783 på: 15. Aug. 2006, 20:36 »
Du er alltid optimist, Joakim. Jeg synes vi støtt hører denne sangen om at det kommer minst en, kanskje to denne uken. Og ukene går, og den eneste vi har henta er Duff. For meg spiller det heller ingen stor rolle når disse spillerne kommer, men at de faktisk kommer. Det som skremmer meg er at man ikke jobber mer kontinuerlig hele sesongen gjennom med spillerkjøp. På den måten ville man kanskje hatt noe mer litt klart. At Roeder ikke har kommet så langt som kanskje en annen manager er kanskje ikke så rart. Han har jo hatt en del å stri med ang dette kurset han måtte ta osv. I tillegg har det vært VM, og da kan det være greit å vente med en spiller eller to. Allikevel forventer jeg mer. Er det virkelig slik at det er jeg og vi som har for høye forventninger? Er det vi som er utålmodige?
Toon, Toon,
Black and white army

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #784 på: 15. Aug. 2006, 20:52 »
Tror du har mye rett i det Mack. Vi Newcastle supportere har nok en smule for høye forventinger inimellom, noe som fører til mye frustrasjon når ting tar tid. Men mye av grunnen til disse høye forventningene er jo også klubben sin skyld, da de til stadighet går hardt ut og nærmest lover gull og grønne skoger. Dette skaper selvsagt skyhøye forventninger blant fansen, og da blir det kanskje til at vi enkelte ganger har litt for store krav og forhåpninger til spillerkjøp.

Men vi var vel i noenlunde samme situasjon på denne tiden forrige sesong, så pluttselig signa både Luque, Nobby og Owen, så ting kan fortsatt skje og kanskje innfris de høye forventningene denne sesongen også...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 15. Aug. 2006, 20:59 »
Jeg tror nok ikke vi har for store forventninger. Som du selv sier, vi har signert verdensstjerner før, sistnevnte er Duff til en pris jeg tjener før halve dagen er omme.

Vi er fortsatt er topplag, da burde vi ha krav et topplag skal ha :twisted:

Vi har en god stall og vi vet hva spillerne står for. Da er det bare rett og rimelig at vi forventer det i enhver kamp. Tror nok heller underprestere er en kjent og kjært ord i St James' korridorer.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 15. Aug. 2006, 21:37 »
Sitat fra: "Romance"
sistnevnte er Duff til en pris jeg tjener før halve dagen er omme.

Hehe-....  8)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 15. Aug. 2006, 23:37 »
Her kan dere lese/høre hva Roeder svarte supporterene under dagens BBC Radio Newcastle sending.

Snakker ut om spillere som feks. Bridge, Kuyt, Martins, Gravesen og Sol Campbell.

http://www.nufc.com/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #788 på: 16. Aug. 2006, 10:41 »
Fædrelandsvennen hevder at Newcastle, Charlton og Blackburn skal se Doffen spille mot Brasil i kveld.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #789 på: 16. Aug. 2006, 10:46 »
http://www.teamtalk.com/football/news/0,16370,1780,00.html

Kanskje Gravesen ender opp i Celtic. Gjør ikke meg noe ihvertfall :)

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #790 på: 16. Aug. 2006, 10:47 »
Feyenoord and Holland striker Dirk Kuyt is ready to snub Liverpool in favour of Newcastle. (Daily Star)

:D

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #791 på: 16. Aug. 2006, 10:48 »
Newcastle are ready to sign Fulham's Dutch international striker Collins John for £5m. (The Guardian)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 16. Aug. 2006, 11:08 »
Jeg er veldig positiv til Collins John. Han ble vel Fulhams toppscorer sist sesong om jeg ikke husker helt feil?? Og han har det som Roeder er veldig opptatt av. Fart!!

John og Kuyt, da ser ting lysere ut!:) Men kilden til artikkelen om Kuyt er vel ikke verdens mest pålitelige akkurat.

Og Kuyt ender opp i Liverpool.
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,1850967,00.html

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 16. Aug. 2006, 11:11 »
doffen fra start til nufc... fyfaen det hadde vært no! men flere midtbanespillere på st james er vel rimelig håpløst.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 16. Aug. 2006, 11:19 »
Doffen er langt fra god nok for Newcastle. Roeder sa i gårsdagens radiointervju på BBC at han håpet at han ville ha minst en ny spiller på plass før lørdagens kamp mot Wigan. Han la til at han hadde startelleveren klar, og at en eventuell ny spiller ikke ville starte kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."