20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle sin spennende og elleville januar  (Lest 7947 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Newcastle sin spennende og elleville januar
« Svar #15 på: 18. Jan. 2006, 13:46 »
Tommy Sten, les retningslinjene før du poster. Ikke gå til slike personangrep. Du kan finne linken til retningslinjene i signaturen min. Takk.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Jan. 2006, 14:10 »
personangrep på personangrep :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Jan. 2006, 14:24 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Benson"
Souness har då ikkje rykte på seg og kjøpa gamle bedritne fotballspelarar :?:

Dessuten kjøpte han Paul Dickov til Blackburn. Hvis ikke det er en bedriten fotballspiller, så vet ikke jeg. Dickov ble altså kjøpt inn som erstatter for Andy Cole. Snakk om røverkjøp...

Newcastle er en av få klubber hvor Souness virkelig har slått på stortromma transfermessig.

Enig i at Dickov ikke er blant de beste. Men skulle nesten tro du likte han siden du er så gla i spillere som "river" i stykker forsvar? som Ameobi? Personlig liker jeg ikke Dickov, men jeg syntes han har gjort det greit i Blackburn egentlig. En nyttig stallspiller...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Jan. 2006, 16:08 »
Dickov er en stor, stor idiot. Og han er ikke en god nok fotballspiller. "River opp forsvar"? Har jeg hørt det også.
Dickov duger ikke til noen verdens ting. Han er rett og slett udugelig.
Ameobi er flere tusen ganger bedre.
Ihvertfall nesten.

Ameobi spiller i det minste fair, han har meget god teknikk og er god på hodet. Og han er langt bedre på alle disse feltene enn hva Dickov er.
Jeg liker spillere som har noe særegent ved seg. Jeg liker spillere som ikke trenger å slå/sparke ned motstandere hvis ting ikke helt går hans vei. Og spillere som kan gjøre utrolige ting med ball setter jeg høyt.
Hvis de i tillegg er lagspillere, setter jeg dem enda høyere.
Derfor liker jeg Ameobi.
Han har en teknikk som ingen andre i angrepet har. Han er nesten like sterk som Shearer. Og mer enn god nok i lufta. Selv om han ikke er verdens beste på noen av disse feltene. I tillegg elsker han Newcastle United. Og det er en meget god egenskap.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Jan. 2006, 16:22 »
Med fare for å skape en ny "ameobi diskusjon" lar jeg være å svare så mye på det du skrev!;) hehe...

Selvfølgelig river Dickov opp forsvar. Det er få som brøyte seg gjennom folk slik han kan.. Leste et intervju med Radebe for en stund siden, da sa han at den verste spissen han visste var Dickov, ikke pga usportsligheter. Men fordi han mente Dickov var den spissen i PL han ikke kunne matche på styrke...

Dessuten så suger du ikke når du spiller på landslaget til Skotland. (Vet at de ikke er de beste). Jeg sa også at han bare var en nyttigstall spiller, så jeg hyller ikke fotballegenskapene hans.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Jan. 2006, 16:24 »
Landslaget til Skottland suger. Og for meg er Dickov ingenting annet enn en stor idiot.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Jan. 2006, 18:19 »
Hahahahahah,jeg får masse kritikk her ser jeg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 18. Jan. 2006, 21:01 »
Dickov er da en betraktelig farligere spiss enn Ameobi. Han er nok ingen starplayer, men han scorer rimelig bra med mål, og er god til å skape trøbbel. Det at han er litt drittsekk er nå så da, men han er ingen elendig fotballspiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 28. Jan. 2006, 14:00 »
Spennende og elleville januar meg i rompa...det har jo ikke skjedd en dritt jo, akkurat som jeg tenkte meg!

Det eneste som har skjedd er at vi har tatt 1 poeng på di siste 5 kampene vi har spilt, det er jo ganske ellevillt i seg selv, vi snubla videre mot Mansfield i cupen, og har vel knapt skapt sjanser de andre kampene. Det siste er en overdrivelse, siden vi har skapt noen sjanser i hver kamp, men pokker, det skal alle lag klare!

Og når det kommer til overganger, så er jeg ikke akkurat overrasket over at ingenting har skjedd og ingen spillere er kommet eller gått denne måneden. Vi var linket til Bridge, Nihat og Murphy, som jeg har fått med meg, ingen av disse er kommet! Dersom styret hadde vært ærlige i sine offentlige uttalelser om at de enda stoler på Souness, så hadde kanskje noe skjedd, men etter å ha brukt flerfoldige millioner i sommer, uten noe resultat over hodet å snakke om, så er det ikke rart at ikke styret åpner pengeboka!

Kanskje når vi får en ny manager, så kan vi begynne å snakke om nye spillere igjen, før det tviler jeg sterkt på at noe kommer til å skje på overgangsmarkedet, noe annet ville vertfall overrasket meg stort!

Det har vært en grå måned med tanke på Newcastle, eller, heller svart når jeg tenker på det! Nå har det jo ikke tatt helt av på transfermarkedet for andre klubber heller, men det er ikke så rart at vi ikke kjøper nye folk, de blir jo bare skada hele tiden, og halter av banen etter et par kamper!

I skrivende stund spiller vi mot Cheltenham, med noen spillere tilbake fra skade, som kan hjelpe oss, men vi skaper fremdeles ikke sjanser virker det som, ikke akkurat overraskende!

Vi må som sagt vente til sommeren med noen nye overganger til den elskede klubben vår, det kommer nok noen skuffende salg også tror jeg, men først og fremst, det vi skal lete mest etter, er ny manager!

Jeg er ikke skuffet over at ingen nye spillere kommer i januar, jeg er skuffet over spillet til de spillerne vi har!

Bjørn - skuffet
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 28. Jan. 2006, 18:51 »
Sitat fra: "Joakim"
Landslaget til Skottland suger. Og for meg er Dickov ingenting annet enn en stor idiot.

Hvordan kan du elske Bellamy og Robert så tildet grader og hate Dickov fordi han er drittsekk?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #25 på: 28. Jan. 2006, 19:20 »
Ser på Dickov som en relativt liten idiot, jeg. En liten hissig idiot. Sånne spillere som jeg selv elsker å spille mot.
Toon, Toon,
Black and white army

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 28. Jan. 2006, 23:59 »
Dickov er en sur tapar ja. Skikkelig drittsekk som satser alt på tjuvtriks...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 29. Jan. 2006, 00:10 »
Jomen, Dickov er jo Gandhi sammenligna med Bellamy jo....
Liker ingen av de jeg, men Dickov virker meget undervurdert her inne faktisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 29. Jan. 2006, 01:54 »
Har vært en spennende og ellevill januar ja, nesten helt crazy spørr du meg! Men nå begynner flere spillere å komme tilbake fra skade og det ser lysere ut akkurat nå!

Jeg håper jo alltid på en spiller eller to, men tviler litt på det nå!!

Når det gjelder Dickov så er han et skikkelig arbeidsjern for Blackburn. Om han er svigermors drøm kan jo alltid diskuteres.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 29. Jan. 2006, 16:13 »
Skal jeg ha et arbeidsjern med sterke meninger, så vil jeg ALLTID foretrekke Craig Bellamy foran Paul Dickov. Aldri i verden om jeg under noen omstendigheter ville hatt Dickov, dersom jeg kunne fått Bellamy.