20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder kan ta over  (Lest 7527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« på: 04. Jan. 2006, 06:47 »
De fleste aviser skriver at det var krisemøte på SJP igår. Souness forsvinner mest sannsynlig iløpet av uken, og det er ikke usannsynlig at Glenn Roeder tar over fram til sommeren. Deretter er det store muligheter for at Big Sam tar over skuta.

http://sport.independent.co.uk/football/newcastle/article336429.ece

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,1563,1677575,00.html?gusrc=rss

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,295-1969213,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #1 på: 04. Jan. 2006, 07:56 »
Hvordan er Glenn Roeder sine Managerferdigheter?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #2 på: 04. Jan. 2006, 07:57 »
Big Sam? Han i Bolton?

Kunne godt ha tenkt meg enten Hitzfeld eller Le Guen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #3 på: 04. Jan. 2006, 08:01 »
Hvis dette ryktet er sant, så blir det vel ikke prat om hvem som tar over i sommeren enda...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #4 på: 04. Jan. 2006, 09:28 »
blir litt lei meg av denna tråden... hvorfor han? han sug jo... var det ikke han som kjørte West Ham på ræva.. og West Ham er jo virkelig en klubb som oss... enormt potensiale, men klarte ikke å få det ut.. og vi så jo hvor det gikk...

da er jeg mer for å hente inn John Carver igjenn...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #5 på: 04. Jan. 2006, 10:13 »
Vet ikke hva jeg skal tro om det.Glenn Roeder er vell ikke akuratt den managern newcastle trenger? burde vell satse på noe litt bedre..jeg håper hvertifall det ikke er sant i att han er aktuell.Time will show
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #6 på: 04. Jan. 2006, 10:42 »
hvorfor kan ikke denne diskusjonen ligge under den offisielle souness tråden. det blir lagd altfor mange tråder her inne...

Big Sam er jo meget godt likt, men jeg tror mest  på hitzfeld jeg da, eller tidligere celtic trener.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #7 på: 04. Jan. 2006, 10:57 »
Hva har Roeder med Souness å gjøre?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #8 på: 04. Jan. 2006, 12:09 »
Big Sam??? Å herre, da må det innføres kjøpenekt! For all del, har fått til mye med Bolton, selv om det trolig er det kjedeligste laget, særlig borte, i PL, men alle kjøpene av avdankede has-beens på 35++ vil jeg overhodet ikke ha til Newcastle! Mannen ville ha Robert, for heavens sake.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #9 på: 04. Jan. 2006, 12:24 »
med de midlene han har blitt tilbudt av styret ja, han får nok litt mer penger av newcastle sitt styret hvis han kommer til kubben!men han spiller jo 4-5-1 jo,det vil ikkje eg!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #10 på: 04. Jan. 2006, 12:30 »
Sitat fra: "Leslie"
med de midlene han har blitt tilbudt av styret ja, han får nok litt mer penger av newcastle sitt styret hvis han kommer til kubben!men han spiller jo 4-5-1 jo,det vil ikkje eg!

Han er en meget dyktig manager, som har fått til mye i Bolton med begrensede midler. Men som du sier foretrekker han 4-5-1, og det er vel ikke da vi får se den mest underholdene fotballen. Uansett tror jeg Big Sam ville vært et spennende valg.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #11 på: 04. Jan. 2006, 13:56 »
han får det beste ut av spillerne og finner de sterke sidene ved dem...noe sou ikke klarer..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #12 på: 04. Jan. 2006, 14:37 »
Håper på Big Sam, er blant dei betre som er nevnt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #13 på: 04. Jan. 2006, 14:57 »
Jeg synes Martin O'Neil hadde vært det desidert beste valget... Big Sam fikk jo tilbud av oss sist og avslo også...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glenn Roeder kan ta over
« Svar #14 på: 04. Jan. 2006, 15:32 »
Får vi Big Sam så lukter det CL. Se hva han har fått til med Bolton. Ikke mange stjerner der. Okocha og Stelios Gdlsøæajiehgyum(noe sånt... :lol: ) er vel de største. Sam har vel også brukt en slags blanding av 4-5-1 og 4-3-3 tror jeg. Han minner meg om SirBobby Robson, og det hadde vært fantastisk og fått Sam hit. Så lenge han ikke bruker alle pengene på walkie talkie og kaffe.