20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga  (Lest 28040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #45 på: 01. Mai 2005, 19:31 »
Ameobi har ikke spilt så mange kamper på kanten. Det er ingen tvil om at han er en ineffektiv spiss. Jo, Ameobi er stor og sterk, og han vinner mange dueller. Men det hjelper ikke noe så lenge han ikke utnytter det. Hvis vi skal beholde Ameobi er det nok ikke så dumt å leie han ut litt.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Mai 2005, 08:16 »
Sitat fra: "Mack"
Ameobi har ikke spilt så mange kamper på kanten. Det er ingen tvil om at han er en ineffektiv spiss. Jo, Ameobi er stor og sterk, og han vinner mange dueller. Men det hjelper ikke noe så lenge han ikke utnytter det. Hvis vi skal beholde Ameobi er det nok ikke så dumt å leie han ut litt.

Jeg er for et salg. Vi må minst ha fire spisser tilgjengelig, og skal vi leie ut Ameobi må vi kjøpe 3 spisser til sommeren. Det tror jeg ikke Souness kommer til å gjøre. Jeg tipper dessverre Ameobi får være i klubben, og at Souness kjøper inn to spisser. av middelmådig klasse.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Mai 2005, 08:52 »
Uansett hvem som blir solgt av spissene våre til sommern, så kan jeg nesten banne på at vi ikke greier å skaffe noe annet enn middelmådige spisser uansett....det er typisk sånn som jeg ser det. Lover gull å grønne skoger åsså klarer vi ikke hente noen av godt kaliber...!!

Har sagt deg før, men sier det igjen...jeg venter i spenning, og vil ikke fyre meg opp om rykter...ikke før en spiller tar på seg drakta å sier,"jeg spiller for NUFC!" da skal jeg tro det...!!

Bjørn - BILETTER TIL STAR WARS!!!!! OH HAPPY NIGHT/MORNING...!!!
ps: sorry for stor skrift til dere som ikke liker det ;)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Noreng

• Gjest
« Svar #48 på: 03. Mai 2005, 20:22 »
Shearer.... Dårling!!! dette er det verste jeg har hørt. du kan godt snakke styggt om alle, men her sier du at Kongen er dårling, Big bie?????

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #49 på: 03. Mai 2005, 20:38 »
Sitat fra: "Noreng"
Shearer.... Dårling!!! dette er det verste jeg har hørt. du kan godt snakke styggt om alle, men her sier du at Kongen er dårling, Big bie?????

nuring, shearer er dårlig for tiden, inse det. Vi har ikkeno framtid med å satse på han hele tiden, karn er for gammel, og muligens den eneste som springer saktere en dommern. Det er på tide å benke shearer oftere, heller kaste han inn etter 60 min når forsvarspillerne er slitene, da kan nok shearer gjøre meir nytte. Men som alene spiss i 90 min, kan vi heller sitter en gamling med rulator inn, han vil gjøre like mye nytte. Shearer har mangla fart lenge, men er blitt treigere etter sist skade, han sliter med å vinne hodedueller også nå. Så jjah jeg synest det er på tide at shearer må benkes og vurdere å legge skoa på hylla, og gjøre vei til unggutta.

En ting er at shearer har vært en av værdens beste spisser, men det er han ikke lengre, bare inse det. Supermac var også go i sin tid, men han la også opp engang, og tiden for shearer er komme.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #50 på: 04. Mai 2005, 15:55 »
Helt enig med BegBie. Ikke fordi jeg ønsker det, men bare fordi det er slik. Syntes Alan Shearer har tapt seg etter at Souness kom. Har ikke vært den rette spiriten i laget da. Men han er fortsatt vår beste offensive spiller!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Mai 2005, 16:41 »
Nei det er Dyer.

Noreng

• Gjest
« Svar #52 på: 08. Mai 2005, 13:29 »
Shepherd

Shepherd har begynt og miste tillit, først og fremst på grunn av Souness, han fikk Souness til hvor klubb og nå vil han ha han her.

og som ikke det var nok, har Freddy, fremtidsøddelagt Newcastle.

1. Vi mister Euro neste sesong og må gjennom Intertoto cupen.

2. Vi mistet mye penger på denne dårlig sesongen.

3. Hvem vil til Newcastle? hvordan skal vi heve oss? Vi kan neppe plukke stjerner, for hvem vil vel til Newcastle i denne posisjonen de ligger i. hvorfor skal en spiller reise til et lag som ligger under top 10.

4. Vi må innse det. her må noe virkelig drastisk til.

5. Hvem vil vel spille kamper uten mening? noe Newcastle har gjort mye i år

Noe positivt til slutt.

1. talenter. Vi kan bli (tviler) englands Ajax.

Ajax - talentklubben i Europa.

Souness.

1. millioner av taktiske katastrofer.

2. tydligvis trenigsproblemer (med spillerne).

først klarte han ikke å trene Newcastle spillerne til og spille i 90 min.

så fikk han kjeft og bestemte seg for trene mer kondis, mindre ball. det gikk så vi ble overkjørt i 90 min.

så kom mirakelet, det klasja. Vi spilte bra med ball ( i 90 min.) i 9 kamper.

dette beviser at han ikke kan trene en klubb heller.

3. jeg så en gang en trener som sa:

" dere skal spille sammen lenge.... dere er brødre." til sine spillere.
( Craig ikke har klart å være bror til Alan.)

Så sa han: " og jeg ( treneren ) er deres far"

( jaja, Bellamy, Robert er vel eksempler på dette)'

4. dette kan ingen si meg imot, stallen er bedere enn 12. plass

kort sagt:

Spark han.[/b]