20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga  (Lest 28054 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #15 på: 30. April 2005, 19:21 »
Sitat fra: "Mack"
Det er merkelig at supportere av andre klubber ikke slutter å tvile på Kong Alan Shearer, mens våre egne kamerater tviler. Det er en skam!

Jeg er ganske sikker på at Wenger og Sir Alex hadde hentet Alan til sine klubber om de kunne brukt han neste sesong.

Idag jobber han og sliter. Vinner mange viktige hodedueller defensivt og offensivt hvor Kluivert lukker øynene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. April 2005, 19:23 »
Sitat fra: "BegBie"
Det er trist at Newcastles egne supportere tviler på Alan Shearer. Det har skjedd før. Skjerp dere.

Vel jeg tvilte aldri på shearer i Gullit tia, men nu e det ikkje mye som vitne på at han e en toppspiss lengre. 10 kamper uten mål, da bør han benkes, eller er han freda utpå banen?

Hvem skal spille isteden for Shearer mener du? Hvor mange mål har Kluivert og Ameobi på de ti siste kampene?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #17 på: 30. April 2005, 19:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Hvor mange mål har Kluivert iår?

Kluivert er den som har flest mål i år hvis vi deler på antall spilte minutter. Hvordan i alle dager skal Paddy klare å score fra benken?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #18 på: 30. April 2005, 19:25 »
Hvorfor skal vi kvitte oss med toppscoreren? Mener du Ameobi og Kluivert er så mye bedre?

Kluivert og f.eks Robert. Alt anna en det vi har nå på topp, bør prøve ut noe nytt kanskje?

Hvor mange mål har Kluivert iår? Hvor ofte gidder Robert å jobbe tilbake på banen? Han gjør det når han er i humør, og det er ikke en spiller vi kan stole på. Idag var både Kluivert og Robert totalt uinteresserte når de kom inn. Newcastle ble faktisk mye dårligere.

Så viss vi bruker Robert som spiss så håper du at han skal jobbe tilbake? ønsker å se oss mere offansiv en idag...
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. April 2005, 19:28 »
Det er merkelig at supportere av andre klubber ikke slutter å tvile på Kong Alan Shearer, mens våre egne kamerater tviler. Det er en skam!

Jeg er ganske sikker på at Wenger og Sir Alex hadde hentet Alan til sine klubber om de kunne brukt han neste sesong.

Idag jobber han og sliter. Vinner mange viktige hodedueller defensivt og offensivt hvor Kluivert lukker øynene.

Hvorfor i alle dager skulle Wenger og Sir Alex hente spilleren A.Shearer nå? svar meg på det...

Shearer taper fler og flere hodedueller, sliter har du helt rett i, det gjør han. Kluivert vinner også endel hodedueller skal jeg fortelle deg, men bare synd ingen er bak han for å plukke opp andreballen, for shearer står mest bare å ser på, og regner med de andre taper duellen. Desverre, shearer er ikke den spillern han engang var.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. April 2005, 19:28 »
Sitat fra: "Nordin"

Kluivert er den som har flest mål i år hvis vi deler på antall spilte minutter. Hvordan i alle dager skal Paddy klare å score fra benken?

I Premier League har Ameobi hele 1 mål på 28 kamper,  men han bør vi beholde istedenfor Shearer.

Kluivert har hele 5 mål på 21 kamper, mens Shearer har 7 mål på 25 kamper.

Kan ikke se at hverken Ameobi eller Kluivert er så mye bedre på denne statistikken.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. April 2005, 19:30 »
Hvis du leser innlegget mitt igjen ser du at jeg skrev at Kluivert har scoret mest hvis vi deler på antall spilte minutter. Shearer spiller nesten samtlige 90 minutter hver gang han spiller kamp, mens Kluivert har blitt kastet inn utallige ganger. Ameobi er ubrukelig. Det tror jeg de fleste er enige om.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. April 2005, 19:31 »

I Premier League har Ameobi hele 1 mål på 28 kamper,  men han bør vi beholde istedenfor Shearer.

Kluivert har hele 5 mål på 21 kamper, mens Shearer har 7 mål på 25 kamper.

Kan ikke se at hverken Ameobi eller Kluivert er så mye bedre på denne statistikken.

Kan du sjekke antall spilte min Kluivert vs shearer?  Kluivert har kommet innpå ex antall ganger på slutten av kamper, mens shearer starter uansett om han er fit eller ikke. Jeg har ikke sagt Ameobi og Kluivert fremme, jeg sa Kluivert og Robert på top.  Hadde kluivert spillt som shearer så hadde du halshugd han, det veit du...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. April 2005, 19:32 »
Dere sier Shearer ikke er den spilleren han en gang var. Hvor langt tilbake i tid mener dere da? For to måneder siden eller for 10 år siden?

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. April 2005, 19:33 »
Dere sier Shearer ikke er den spilleren han en gang var. Hvor langt tilbake i tid mener dere da? For to måneder siden eller for 10 år siden?

siden sist sesong.

EDIT: Sist skade ødela han også veldi mye, han har mista det lille av accelrasjon han hadde desverre, spensten er blitt dårligere, og dommerne har fått øynene opp for albuene + holdinga hans.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #25 på: 30. April 2005, 20:10 »
Shearer er fortsatt den klart beste spissen vår.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. April 2005, 21:04 »

siden sist sesong.

EDIT: Sist skade ødela han også veldi mye, han har mista det lille av accelrasjon han hadde desverre, spensten er blitt dårligere, og dommerne har fått øynene opp for albuene + holdinga hans.

Du mener at den siste skaden har gjort Shearer dårligere? Husker du egentlig tapsrekken vi hadde når han var skadet? Husker du hvor bra Newcastle gjorde det når han kom tilbake fra den skaden?

Når Shearer var skadet gikk vi uten seier i 9 kamper. Når han kom tilbake hadde vi et tap på 14 kamper. Det var fram til Bowyer klikka mot Villa.

Tenk litt på det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. April 2005, 21:10 »
Hvis du leser innlegget mitt igjen ser du at jeg skrev at Kluivert har scoret mest hvis vi deler på antall spilte minutter. Shearer spiller nesten samtlige 90 minutter hver gang han spiller kamp, mens Kluivert har blitt kastet inn utallige ganger. Ameobi er ubrukelig. Det tror jeg de fleste er enige om.

Har du et nettsted hvor du finner hvor mange minutter de har spilt? Det finner nemlig ikke jeg.

Mener du Newcastle bør satse på Kluivert neste sesong? En spiss som er mer skadet enn de fleste. I tillegg krever han en lønn som ikke engang Shearer har.

Newcastle kan ikke kjøpe fire nye spisser før en ny sesong. Det er urealistisk.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. April 2005, 21:27 »

Har du et nettsted hvor du finner hvor mange minutter de har spilt? Det finner nemlig ikke jeg.

Mener du Newcastle bør satse på Kluivert neste sesong? En spiss som er mer skadet enn de fleste. I tillegg krever han en lønn som ikke engang Shearer har.

Newcastle kan ikke kjøpe fire nye spisser før en ny sesong. Det er urealistisk.

Jeg regnet det ut i fra VG Nett (antall minutter) og NUFC.com (scoringer) for noen runder siden, i tillegg til at jeg har lest det på Newcastle-Online forumet tidligere i sesongen. Tror ikke det har forandret seg særlig nå (spes ikke med tanke på Paddys scoring mot Norwich.

Jeg mener Newcastle bør satse på Kluivert videre. Som du sier kan vi ikke kjøpe fire nye spiller før en ny sesong.  Han har fått mye kritikk som ikke er berettiget i det hele tatt. Han er ikke den som jobber mest, heller ikke den som pådrar seg minst skader. Når det gjelder skader så lurer jeg rett og slett på om det ikke er tilfeldig. Det er ikke bare Kluivert som er mye skadet. Halve stallen er ute med skader nå. Det er vel en grunn til at Phil Boersma eller hva i himmelens navn han heter har fått kallenavnet "Dr.Death"?

Hvis Kluivert går med på å gå ned i lønn så mener jeg absolutt at vi bør beholde ham. Han sier jo selv at han vil bli på Tyneside. Men jeg tror dessverre Souness har gjort opp sin mening om Roberts og Kluiverts fremtid allerede. Selv om de begge er potensielle matchvinnere har de bare fått spille totalt 40 minutter hver i to kamper som har endt 0-0.

Hva mener du vi bør gjøre siden du vil at vi skal kvitte oss med Paddy (og Bellers)? Vi sitter igjen med en spiller som er på vei ned og kun har ett år igjen på fotballbanen og en "spiss" som besitter mindre fotballkvaliteter enn en bueskyter fra Mosambique. Chopra er out of contract.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. April 2005, 21:29 »
Du mener at den siste skaden har gjort Shearer dårligere? Husker du egentlig tapsrekken vi hadde når han var skadet? Husker du hvor bra Newcastle gjorde det når han kom tilbake fra den skaden?

Når Shearer var skadet gikk vi uten seier i 9 kamper. Når han kom tilbake hadde vi et tap på 14 kamper. Det var fram til Bowyer klikka mot Villa.

Tenk litt på det.

Så du sier at shearer var årsaken til det? vel vel, hva om vi kun spiller med han da?

*edit av mod for mange sitat*