20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Iversen noe for Newcastle ?!  (Lest 6256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Iversen noe for Newcastle ?!
« Svar #15 på: 30. Des. 2005, 23:08 »
Sitat fra: "Rolfern"
Nei, Iversen er rett og slett ikke god nok for Newcastle. Greitt nok at vi ikke har all verdens til kruttstyrke i angrepet, men Iversen er ikke annet enn stallfyll.

I stedet for å hente inn en middelmådighet a'la Iversen så bør Newcastle heller sprenge deler av banken og hente inn skikkelig kvalitet. Foruten Owen og Luque så er det ikke særlig mye som vitner om kvalitet lengst fremme. Og, da har jeg ikke tatt med Shearer i regnskapet ettersom dette er hans siste sesong.

Sitat fra: "plebbster"

Souness har vist før at han er god på spillerkjøp, og det ryktet vil han neppe ødelegge med å kjøpe en så dårlig spiller som Iversen.

Nå har Souness en lang rekke av flopper på samvittigheten, så hvor du har det i fra at Souness er god på spillerkjøp skjønner jeg ikke.

Lang rekke av flopper på samvittigheten???? Kan du liste opp minst 5 stk?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Des. 2005, 23:14 »
Istvan Kozma
Corrado Grabbi
Michael Thomas
Julian Dicks
Nigel Clough
Ali Dia
Mike Marsh
Gary Charles

Og så hadde han enkelte engelskmenn i tillegg til de 2 siste som ikke akkuratt var særlig suksesser i Tyrkia/Portugal.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Des. 2005, 23:18 »
Istvan Kozma
Corrado Grabbi
Michael Thomas
Julian Dicks
Nigel Clough
Ali Dia
Mike Marsh
Gary Charles

Og så hadde han enkelte engelskmenn i tillegg til de 2 siste som ikke akkuratt var særlig suksesser i Tyrkia/Portugal.

Nå mente jeg Newcastle. Der har han vært meget flink til å kjøpe inn gode spillere. Tar man hele managerhistorien til Jose, Alex, Wenger og Rafa har også de utrolig mange bomkjøp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Des. 2005, 23:26 »
Når plebbster skriver "Souness har vist før at han er god på spillerkjøp..." så tolker jeg det slik at han tar med tiden før Newcastle. Souness har i alle fall en lang rekke av kjøp som ikke akkuratt har skrevet seg inn med gullskrift i de aktuelle klubbene han har vært i før.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Des. 2005, 23:27 »
Når plebbster skriver "Souness har vist før at han er god på spillerkjøp..." så tolker jeg det slik at han tar med tiden før Newcastle. Souness har i alle fall en lang rekke av kjøp som ikke akkuratt har skrevet seg inn med gullskrift i de aktuelle klubbene han har vært i før.

Det er jeg enig i, men det har de aller fleste managere.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. Des. 2005, 00:18 »
Selvsagt er det ingen managere med en del år på bakken som ikke har kjøpt minst en spiller som har skuffet i forhold til forventningene. Men, Souness har en god del feilkjøp på samvittigheten. Det var det jeg først og fremst ville få frem med innlegget mitt, som et svar på plebbster sitt innlegg.

Men, nå sporer vi helt av. La oss fortsette debatten angående Iversen som et aktuellt mål for Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 31. Des. 2005, 01:46 »
Er det noen diskusjon å fortsette da. Ingen fan med respekt for seg selv kan på noen som helst måte hevde at Iversen er noe for Newcastle. Jeg gråter høyt og svært, svært lenge om Iversen skulle bli newcastle-spiller. Det ville vært en stor, stor tragedie.
La mannen brenne alene i helvete. Såpass har han fortjent. Send ham til Scumberland!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 31. Des. 2005, 01:51 »
souness har fått til bra kjøp fordi fat fred fant ut at han hadde drete på draget når han ansatte souness,derfor gav han han mye penger,han tenkte: " no klarer han det hvertfall,når han har fått så mye penger, vi kommer hvertfall til å få europa-cup plass"tenkte ikkje at souness e så dårlig på det taktiske at det e sykt!men men, han kjøpte no gamst'n til blackburn
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 31. Des. 2005, 02:25 »
Souness har en god nese for spillere, og hadde blitt en god speider. Det tror jeg faktisk.
Men som manager duger han ikke. Er det ærlig talt noen som tror at Gamst hadde blitt like god i Blackburn om Souness hadde fortsatt der, som det han har blitt under Mark Hughes' kyndige ledelse.
Det var ikke vanskelig å se at Gamst trengte en viss tid på treningsfeltet før han ble klar for å herje i PL. Det så jeg allerede i hans debut, mot Manshitter.
Det tviler jeg sterkt på at Souness hadde skjønt. Det skjønte derimot Hughes fort.
Men Gamst er ikke det eneste eksemplet på ting som har blitt bedre i Blackburn etter at Souness gikk til oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 31. Des. 2005, 14:12 »
litt komisk å høre noen kan i det hele tatt si att han ville vært en mann for newcastle..er jo ikke god nok for reservelaget engang.Skjerpings!,Mere større flopp på forhånd der kan man neppe få.Burde jo være en klar sak det ..
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #25 på: 31. Des. 2005, 15:40 »
Souness er fantastisk på transfermarkedet. Men tro det eller ei: Jeg syntes faktisk at Faye var et bomkjøp.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Des. 2005, 16:03 »
Iversen er utrolig dårlig, han holder knapt tippeliga nivå, scorer altfor lite og er over the top. Det eneste han er god på er hode. Å kjøpe Iversen hadde vært en utrolig dårlig ide. Iversen burde ikke spille på ladslaget mer. Han burde ikke engang være med i troppen til Norge. Årst og Rushfeldt er begge bedre en Ivers.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Des. 2005, 16:11 »
Hm, når du sier noe Fredrik, så skal det PINADØ være i utheva skrift?!?

er det nødvendig da ;)

Om Iversen har jeg sagt mitt, så det gidder jeg ikke si noe om:)

Bjørn - pirkepirk
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Des. 2005, 16:49 »
Sitat fra: "Bjørn"
Hm, når du sier noe Fredrik, så skal det PINADØ være i utheva skrift?!?

er det nødvendig da ;)

Om Iversen har jeg sagt mitt, så det gidder jeg ikke si noe om:)

Bjørn - pirkepirk

Det må ikke alltid være i utheva skrift, men det passa seg
 i saken om ameobi, han e jo tross alt tragisk foran mål! d må du vær enig i!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Des. 2005, 16:51 »
Seffern Fredrik, jeg er helt enig i det med ameobi, han er håpløs for tiden, eller, di siste to årene.

Jaja, men dårligere enn Iversen er han vel ikke, det går ikke ann å sammenligne dem egentlig! Ikke for min del veffal

Bjørn - snart fylla!! glemme fotball
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads