20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er det med eks-Newcastlespillere?  (Lest 3122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hva er det med eks-Newcastlespillere?
« på: 29. Des. 2005, 15:45 »
Jeg føler at det stadig vekk kommer NUFC spillere i søkelyset, enten de spiller her enda, eller de har gått til en annen klubb... Vi har Bowyer, Robert, Woody osv, og nå til sist har vi LuaLua... Hva er det med de? Har de ikke disiplin? Hva er det som er problemet deres???
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 29. Des. 2005, 15:53 »
Bowyer og Woody vet vi jo alle sammen at er noen "villbasser". Woodgate var jo en av de mest fremtredende bad boy'ene i sin tid i Leeds. Det samme med Bowyer, som har vært ei ugangskråke hele forbanna karrieren.

Robert tåler ikke motgang. Og han er en aldri så liten gloryhunter (lykkejeger for alle som ikke skjønner engelsk). Likevel klarer jeg ikke helt å se hva galt han har gjort. Han er bare stor i kjeften og kaller sin tidligere manager både det ene og det andre. Og det aller meste er fulltreffere.

LuaLua??
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. Des. 2005, 16:39 »
Leste noe greier om at han kom til å få utestengelse pga han hadde sagt noe til dommeren eller noe sånt, etter kampen. Dette skjer sikkert hele tiden, men det er bare det at hver gang det er en spiller som har noe med NUFC og gjøre, så kommer det opp i media!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hva er det med eks-Newcastlespillere?
« Svar #3 på: 29. Des. 2005, 16:41 »
Forstår Lua Lua godt. Vi snakker tross alt om idioten Rennie her.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Des. 2005, 17:42 »
Sitat fra: "Joakim"
Bowyer og Woody vet vi jo alle sammen at er noen "villbasser". Woodgate var jo en av de mest fremtredende bad boy'ene i sin tid i Leeds. Det samme med Bowyer, som har vært ei ugangskråke hele forbanna karrieren.

Robert tåler ikke motgang. Og han er en aldri så liten gloryhunter (lykkejeger for alle som ikke skjønner engelsk). Likevel klarer jeg ikke helt å se hva galt han har gjort. Han er bare stor i kjeften og kaller sin tidligere manager både det ene og det andre. Og det aller meste er fulltreffere.

LuaLua??

Jeg går ikke god for alle uttalelsene hans, men leste en signatur til en eller annen her på siden engang om at Newcastle avsluttet så dårlig ifjor at Robert bare lo av ham (Souness). Naturlig nok på engelsk ettersom det var\er(?) et sitat. Ettersom det ser ut til å fortsette samme veien i år, desverre, må man snart bare le av Souness, der begynner jeg å bli enig med Robert. En annen ting er at ikke Newcaslte United FC tar affære og ordner opp her. Det er mildt sagt til å gråte av....

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 29. Des. 2005, 17:56 »
"Last year we finnished of so badley, that in the end, I just laughed at him" eller noe sånt? Robert har faen meg mangen god kommentarer asså... Det skal han ha!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Des. 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Lasse"
"Last year we finnished of so badley, that in the end, I just laughed at him" eller noe sånt? Robert har faen meg mangen god kommentarer asså... Det skal han ha!

Det var den jeg siktet til ja! Takker! Er det du som har hatt den? Ettersom det ikke er rare tegnene til forbedring i år, har Robert dessverre rett her!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hva er det med eks-Newcastlespillere?
« Svar #7 på: 29. Des. 2005, 18:17 »
Utrolig nok klarer ikke Robert å spille seg til fast plass på et bunnlag i PL. Tror jeg ler meg skakk av den arrogante idioten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Des. 2005, 22:42 »
Mhm. Og fortsatt sitter der noen norske Newcastle-fans og kaller denne middelmådigheten en klassespiller og en som skal være god nok for oss bare fordi de har et problem med Graeme Souness, som forøvrig har såpass mye fotballforståelse at han ble kvitt det latterlige neket. Jeg skjønner det ikke...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Des. 2005, 00:05 »
Robert var jo en av Newcastles beste spillere for noen år siden, men man kan ikke hvile på gamle laubær...

Men jeg ville gjerne sett hva han hadde prestert i Newcastledrakta i dag om han hadde fått sjansen, og han hadde oppført seg...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. Des. 2005, 00:08 »
Nå blir jo det et hypotetisk spørsmål ettersom Robert ikke oppfører seg. Hadde vel ikke prestert noe bedre enn det han har gjort de sist par årene...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Des. 2005, 12:19 »
Hehe, ja. Det blir vel det. Han hadde jo sine gode stunder, men han hadde mange dårlige også. Det han presterer i Pourtsmouth nå vil vel si at han hadde prestert tilsvarende dårlig i Newcastletrøya...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. Des. 2005, 15:28 »
Fikk ikke han rødt kort nå nettopp?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. Des. 2005, 16:03 »
Robert VAR en god spiller, men han ER IKKE en god spiller. Det er en viktig forskjell der. Legg merke til at jeg nøyer meg med å si en god spiller. Ingen "helt" i Newcastle, IKKE i verdensklassen, men en god spiller. At han ikke er den skarpeste kniven i skuffen er en annen sak igjen. Men fortsatt har han rett i at det er umulig å gjøre annet en å le av Souness

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 30. Des. 2005, 21:16 »
Robert er jo selvsagt en god fotballspiller... Han hadde nok slått min trikserekord. Kanskje tilogmed skutt pittelitt hardere enn meg. Jeg er faktisk villig til å påstå at han kanskje har litt bedre kondis enn meg. Han spiller tross alt i P.L.