20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: God jul!  (Lest 8598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
God jul!
« Svar #15 på: 25. Des. 2005, 21:54 »
Fikk ikke det jeg aller helst ønsket meg. Newcastle-tur.

Derimot fikk jeg mye annet fint. Et par nye bortoverski av mine foreldre, og "Kapitalen" av Karl Marx av en god venninne. :D
Min bror fikk "Tillitsmannen" av Einar Gerhardsen omtrent samtidig, så man skjønner altså hvordan det ligger an her i gården.
Kommunister og revolusjonære alle sammen. Proletarer i alle land, grip våpen! :lol:
(for alle dumb-asses. Det der var ironi)

Penger fikk jeg faktisk også. Og litt sjokolade. En del klær, og ellers ganske lite spesielt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: God jul!
« Svar #16 på: 23. Des. 2009, 20:24 »
På tide å bumpe denne!

God jul, folkens ;D

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. Des. 2009, 20:37 »
God Jul allesammen!  ;D
Kan ikke vente til i morgen. Våkne opp til Julestrømpe full av godteri og Disney Klassikerne. Deretter mandelen i grøten, noe vi ikke fikk gjort i dag. Kanskje jeg åker en liten tur ned på kebaben, og avslutter med ribbe og gaver.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Des. 2009, 20:50 »
God jul alle sammen ;D

Satsa på at eg får Fm10 i morra og da blir det mye innesitting ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Des. 2009, 21:21 »
Forholdet til julen har endret seg noe voldsomt etter man ble "voksen", både på godt og vondt...
For det første så bruker man 10 ganger mere penger på gaver og mat, enn hva man får tilbake ::)   Er null spent på de få gavene jeg får, men er superspent på hva jentungen på 2 år får, og hvordan hun reagerer på gavene :)

Ellers så er det liksom de 5 kg man skal legge på seg med Pinnekjøtt, Ribbe, Lutefisk, Kveite og god drikke, samt gode frokost/kveldsbord i godt selskap som er det store med julen nu :)

Forøvrig så klarte Bodø Kommune å forsure julen litt, med å putte en regning på 4500 kr for asfaltspleis i postkassa mi på LILLEJULAFTEN >:( >:(    Er vel mulig å komme me den 1 mnd tidligere, eller 1 mnd seinere >:(

Men i allefall, God Jul til alle :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Peter

• Gjest
« Svar #20 på: 23. Des. 2009, 21:26 »
Merry Xmas alle sammen!
Jeg var nettop på Ullevål Stadion og kjøpte 18 julebrus(0,33 l) så nå har vi sikret drikken. Samt at vi har 5 1,5 litere fra før! Gleder meg til pinnekjøtt i år, siden vi skulle prøve noe annet enn ribbe. Mandel i riskremen gleder jeg meg til! Har funnet mandelen 4 år på rad nå, og akter og vinne grisen for 5.år i morgen! ;)

Ønskelisten var BRUS, faktisk! Jeg ønsket meg 14 1,5 litere! :o

Haha, god jul!

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. Des. 2009, 21:28 »
Hehe. Hadde en på jobben som på tirsdag fant ut at han måtte meddele noen litt kjipe nyheter til noen angående eiendommen deres. Han fant ut at han skulle vente til etter nyttår.
Er ikke vits å ødelegge julestemningen, selv om sinne sikkert vil være like sterkt i januar.

God Jul alle sammen. Gleder meg til boxing day. Er egentlig det jeg ser mest frem til de neste dagene. Pils, kamp og fest etterpå ( Kanskje litt tidlig å starte kl 2, men det får gå for denne gang)

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. Des. 2009, 21:29 »
Merry Xmas alle sammen!
Jeg var nettop på Ullevål Stadion og kjøpte 18 julebrus(0,33 l) så nå har vi sikret drikken. Samt at vi har 5 1,5 litere fra før! Gleder meg til pinnekjøtt i år, siden vi skulle prøve noe annet enn ribbe. Mandel i riskremen gleder jeg meg til! Har funnet mandelen 4 år på rad nå, og akter og vinne grisen for 5.år i morgen! ;)

Haha, god jul!

Sikker på at dette med mandelen ikke er iscenesatt? ;)

Peter

• Gjest
« Svar #23 på: 23. Des. 2009, 21:33 »
Merry Xmas alle sammen!

Haha, god jul!

Hehe!  ;D Nja, kan aldri være sikker, men jeg er en storspiser når det gjelder julemat! 3 av mine søstre liker det ikke, men da har jeg alltid 4-5 stykker og konkurere mot!  ;D

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Des. 2009, 21:35 »
Merry Xmas alle sammen!

Haha, god jul!

Skjerp deg,  det neste er vel at du forteller han sannheten om nissen også :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Peter

• Gjest
« Svar #25 på: 23. Des. 2009, 21:37 »
Merry Xmas alle sammen!

Haha, god jul!

Skjerp deg,  det neste er vel at du forteller han sannheten om nissen også :P

Fins ikke julenissen da? :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Des. 2009, 21:49 »
Har funnet mandelen 4 år på rad nå
4 år på rad ja, det er like mange Juleferier på rad jeg har vært syk :) . (Den 4 i år).
Er jeg VELDIG heldig blir jeg kaaaanskje frisk over natten.

Legger meg etter Home Alone 2 er ferdig...

Peter

• Gjest
« Svar #27 på: 23. Des. 2009, 21:55 »
4 år på rad ja, det er like mange Juleferier på rad jeg har vært syk :) . (Den 4 i år).

Syk igjen? Stakkars deg! Kondolerer. Jula er værste tidspunkt og bli syk på. Uansett; god bedring. :)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Des. 2009, 22:05 »

Syk igjen? Stakkars deg! Kondolerer. Jula er værste tidspunkt og bli syk på. Uansett; god bedring. :)
Takk :)
Er alltid syk i jula, får nesten litt julestemning av det. Jeg pleier oftest å bli syk i romjula, rett etter den store dagen. Tydeligvis ikke i år, men snart frisk tror jeg. Var nettopp ute og tok litt luft, for å møte en venn og gi han gaven sin. Første gang jeg pustet inn frisk luft på 48 timer :P

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Des. 2009, 22:43 »
For en flott tråd dette var!