20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Takk!Ille at vi kanskje må slite med Butt og Viana fram til 2008. Håper at de blir fjernet fra Newcastle sine bøker fortest mulig. Og, Ameobi ikke minst, helt fram til 2009(!).Ellers bør vi snarest forlenge kontrakten med Given. Til sommeren har han bare 1 år igjen, og kan bli et eventuellt billig bytte for de store gribbene.
Når vi først er inne på det økonomiske aspektet ved klubben, er det noen som har en oversikt over hvor mange prosent av budsjettet som går til lønn?
Om ikke Given blir klikker det for meg. Det vil være som om Owen forlater oss til sommeren. De to viktigste spillerene pr dags dato.
Sitat fra: "Asbjørn"Om ikke Given blir klikker det for meg. Det vil være som om Owen forlater oss til sommeren. De to viktigste spillerene pr dags dato.Om den fordømte klausulen om at Owen kan gå for £12 mill tilbake til Liverpool til sommeren er jeg redd vi mister ham da. Skulle ønske noen kunne endelig avkrefte dette...
Sitat fra: "chickenman"Sitat fra: "Asbjørn"Om ikke Given blir klikker det for meg. Det vil være som om Owen forlater oss til sommeren. De to viktigste spillerene pr dags dato.Om den fordømte klausulen om at Owen kan gå for £12 mill tilbake til Liverpool til sommeren er jeg redd vi mister ham da. Skulle ønske noen kunne endelig avkrefte dette...Dette avkreftet både Shepherd og Owen under pressekonferansen. Selvsagt bare tull fra journalisten i Liverpool Echo Chris Bascombe. Større gjøk skal du lete lenge etter.Noen som er så dumme at de tror at Newcastle betaler over 100 millioner for å låne Owen i 34 PL kamper?
Sitat fra: "Asbjørn"Sitat fra: "chickenman"Sitat fra: "Asbjørn"Om ikke Given blir klikker det for meg. Det vil være som om Owen forlater oss til sommeren. De to viktigste spillerene pr dags dato.Om den fordømte klausulen om at Owen kan gå for £12 mill tilbake til Liverpool til sommeren er jeg redd vi mister ham da. Skulle ønske noen kunne endelig avkrefte dette...Dette avkreftet både Shepherd og Owen under pressekonferansen. Selvsagt bare tull fra journalisten i Liverpool Echo Chris Bascombe. Større gjøk skal du lete lenge etter.Noen som er så dumme at de tror at Newcastle betaler over 100 millioner for å låne Owen i 34 PL kamper?Javel, jeg er sikkert dum da. Satt i Spania i månedsskiftet med tilgang til internett bare via en rådyr PC i lobby'n på hotellet (var jo annet å gjøre der enn surfe på nettet også da), og derfor ble det bare de jeg leste på VG nett. Hadde vel ikke vært umulig for Owen å forlange det da Newcastle så sårt trengpte spisser, men jeg hadde vondt for å tro på at Newcastle hadde gått med på det ja... Men som sagt, var LITT dårlig oppdatert da!