20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva får vi for Robert?  (Lest 5181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #15 på: 21. Des. 2005, 18:46 »
£1 mill kanskje.. VI selger han billig ihvertfall..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #16 på: 21. Des. 2005, 23:01 »
Ein bøtte med 3 kg proteinpulver.

Seriøst, eg trur vi kan få rundt 1 mill pund for han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #17 på: 22. Des. 2005, 01:14 »
Vi hisser oss ikke opp. Vi ler av Robert som stadig latterliggjør og skjemmer seg selv ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #18 på: 22. Des. 2005, 16:20 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Vi hisser oss ikke opp. Vi ler av Robert som stadig latterliggjør og skjemmer seg selv ut.

Det får være dine ord. På meg virker det som dere blir forbanna over alle utspillene fra Robert. Jeg slår meg til ro med at mannen aldri har vært noen mensa-kandidat, og at kanskje til og med Forrest Gump er smartere. Men det forhindrer meg ikke fra å hylle mannen for den fabelaktige innsatsen han gjorde for klubben den tida han var her.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #19 på: 23. Des. 2005, 01:00 »
Sitat fra: "Joakim"

Det får være dine ord. På meg virker det som dere blir forbanna over alle utspillene fra Robert. Jeg slår meg til ro med at mannen aldri har vært noen mensa-kandidat, og at kanskje til og med Forrest Gump er smartere. Men det forhindrer meg ikke fra å hylle mannen for den fabelaktige innsatsen han gjorde for klubben den tida han var her.

Helt enig med Joakim her ja!!  Selv med litt teite uttalelser, må vi bare innse at mannen er sånn.. Og det er lov å ha selvtillit... Vil fortsatte huske han med gode minner fra Newcastle tiden.. Var en klassespiller når han var iform og har scoret noen legendarisk mål for Newcastle... Desverre satt Souness en stopper for han, han har jo aldri uttalt noe negativt om klubben Newcastle...
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #20 på: 23. Des. 2005, 13:34 »
Han gjorde jo det nå nettopp nylig da men....
Han er en megatosk og ikke en god nok spiller for Newcastle. Punktum.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #21 på: 23. Des. 2005, 14:56 »

Hvis han ikke er god nok for Newcastle, så skulle han jo heller aldri ha vært her overhodet. Så hvorfor elsker jeg ham for hans innsats på venstrevingen da?
Hvorfor elsker jeg frisparket hans mot Liverpool i fjor? Hvorfor elsker jeg ham for kampen mot Arsenal for noen sesonger siden?
Robert var god i fjor, han var god året før der, han var svært god sesongen før der igjen, og i sine to første sesonger var han jo himmelsk, fabelaktig, utrolig, umenneskelig, han var absolutt alt.
Robert har satt dype spor i meg, og jeg kommer aldri til å glemme franskmannen med nr. 32 på ryggen.

Og han har aldri uttalt seg så fryktelig negativt mot klubben. Han har aldri sagt at han angrer på tiden i Newcastle. Faktisk har nan omtrent bare godord å si om klubben. Problemet er at han setter seg selv så høyt at han glemmer at han bare var en av mange. Og han uttaler seg på en sånn måte at enkelte tror han snakker om klubben i negative ordelag.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #22 på: 23. Des. 2005, 15:48 »

Å si stygge ting om Souness er ikke det samme som om klubben Newcastle... Gi meg noen "quotes" fra Robert der han rett og slett snakker stygt om Newcastle er du snill??

Og Robert er helt klart god nok for Newcastle...
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #23 på: 23. Des. 2005, 18:44 »
Robert god nok for Newcastle?!
Jeg rater både Luque og N'Zogbia som bedre vinger. At han for endel år siden var klasse, legger jeg ikke skjul på, men han er ikke god nok nå!
Han sa nå nettopp at Newcastle før Robert var ganske kjedelig og at ikke så mange hadde hørt om klubben. Og han har indirekte erklært seg bedre enn mange av hans tidligere medspillere (noe som forøvrig bare er vås). Da går han ikke bare til angrep på manageren. Robert er en patetisk mann.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #24 på: 24. Des. 2005, 01:44 »
De siste uttalelsene der er ikke det samme som å uttale seg klart negativt om klubben. Det er ikke å kaste dritt på klubben.
Det viser bare at Robert har i overkant stor tro på seg selv, men for helvete heller, det har vi ALLTID visst!!
ALLTID!

Ingen kan komme å si noe annet. Robert har alltid vært seg selv. Han har alltid kommet med en del slike rare uttalelser. Og jeg mener Robert er i sin fulle rett til å mene at klubben gjorde en stor tabbe ved å la ham gå. Han er i sin fulle rett til å mene at han er verdens beste venstreving. Han er i sin fulle rett til å hevde at klubben var grå og kjedelig før han kom.

Det finnes selvsagt ikke et fnugg av sannhet i dette. Det er noe alle vet. Men når har det noensinne vært spesielt mye sannhet i det Robert sier? ALDRI!
Han har alltid vært sta, egen, vanskelig å samarbeide med, men har han blitt behandlet som den han er, så har han levert varene til de grader på banen.

Robert vil aldri komme til å kaste dritt på klubben. Han har faktisk fått følelser for klubben vår. Men vi kan aldri noensinne forvente at Robert skal innse at klubben er viktigere enn ham selv. Han er franskmann, og han har alltid manglet en del viktige småting i toppetasjen. Men han vil aldri kaste dritt på denne klubben på andre måter enn det han nå gjør. Og det er på ingen måte å kaste dritt på klubben vår. På ingen måte.

Robert er en god mann! Med gjennomført gode hensikter. Han kan ikke gjøre en flue fortred, den mannen. Han er snill som et lam. Men han er sta, egen og dummere enn Forrest Gump. Men han er en genial fotballspiller. Det er fakta faen, og han har fortsatt ikke mistet sin brillianse. Det vil han aldri gjøre. Dødballfoten vil alltid være der. Selv etter fylte femti. Så lenge foten er i behold, så kan han plante ballen på hodet til en medspiller. Det er fakta faen! På samme måte som Shearer ALDRI vil miste evnen til å score mål.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #25 på: 26. Des. 2005, 05:33 »
Jeg blir jævlig bitter når jeg tenker på Robert. Før var han favorittspilleren min,jeg fikk tårer i øynene av filmer av målene hans og han var stor i Newcastle. I en sesong var han fantastisk,scoret 12 mål fra sin venstrekantposisjon og flesteparten av målene var av verdensklasse. Så ble han mer og mer ræva i takt med at kjeften ble større og større,og nå?Det er nok ikke mange trenere som vil ha en med sånne holdninger i troppen. Med de evnene Robert har på fotballbanen er det synd å se hvordan han ødelegger for seg selv
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #26 på: 26. Des. 2005, 10:51 »
enig der .

Husker han og solano rocka kantene. :)

Når vi ser ameboi på venstre kanten så er det kanskje ikke rart noen savnern :P. langskuddet mot tottenham og det mot liverpool er jo deilig!
lt;3 Newcastle <3

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Hva får vi for Robert?
« Svar #27 på: 26. Des. 2005, 14:15 »
Vi har et minst like bra skuddbein i Luque også......men da må vi jo bruke han  :evil: