20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bowyer vekk... hva kan vi få for ham?  (Lest 4586 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bowyer vekk... hva kan vi få for ham?
« på: 17. Des. 2005, 15:02 »
Så dersom det stemmer at han vil tilbake til London og familien, bør vi selge ham? Og pengene vi får fra det? Jeg mener de bør investeres i enn ny angriper, men er egentlig Bowyer verdt no' særlig da?
Det som også står på hovedsiden der det står om Faye bekymrer meg også litt. Hvis den finansielle situasjonen i klubben ikke tillater forsterkninger i Januar...

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 17. Des. 2005, 15:20 »
Hmm spillere som ikke trives i klubben burde selges. Når alt han vil er å komme seg bort vil han ha en negativ holdning og giv til å gi alt på banen....kanskje han starter en ny slåsskamp for å komme seg bort :) Faye syns jeg vi absolutt burde beholde, helt ok squad-player som faktisk har spilt bra i det siste. Som spiss syns jeg vi burde hente i Nicolas Anelka siden Fenerbache er ute av CL.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Des. 2005, 15:32 »
Faye bør iallfall ikke selges nå i Januar. Eneste grunnen til at jeg nevner den Faye tingen på førstesiden er Souness sin uttalelse om den økonomiske situasjonen i klubben som er nevnt der.

Har Anelka "blitt voksen" er han absolutt interessant. Så han Nihat (tror jeg det var) i aksjon for sitt spanske lag forrige helg, scorte et meget elegant mål. Tok ned ballen på brystet og sendte den forbi keepern mens han hadde mann i ryggen. Ble imponert av den, men nå skal ikke jeg vurdere ham etter å ha sett ham engang da  :roll:

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Des. 2005, 15:48 »
Nihat...ikke no dumt forslag det Chickenman :) men er litt spent på hvor mye vi må ut med for å få han. Eneste jeg lurer på er om han passer inn i den fysiske fotballstilen i England

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Des. 2005, 18:08 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Nihat...ikke no dumt forslag det Chickenman :) men er litt spent på hvor mye vi må ut med for å få han. Eneste jeg lurer på er om han passer inn i den fysiske fotballstilen i England

Nihat kan vi få gratis om en måned eller noe. Han og Owen på topp er en dødelig kombinasjon for store, trege forsvarere.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Des. 2005, 18:09 »
bowyer burde vi få mellom £2-4 mill. Hvis han går så kan vi ikke selge faye

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Des. 2005, 18:10 »
Om Bowyer vil vekk frå klubben bør Newcastle selja han, men trur ikkje han vil gå for ein veldig høg sum, han er langt frå den spelaren han var før.
£4 mill. er ein god pris, slik som sitasjonen er no...

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Des. 2005, 19:42 »
Tipper et sted mellom 2 og 3 millioner pund. Får vi mer enn 3 millioner så bør vi takke de høyere makter.
Carr har altfor få landskamper for England!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #8 på: 17. Des. 2005, 19:45 »
£4 mill for Bowyer? Det kan jeg aldri tenke meg. Husk at vi fikk Parker og Emre for ikke langt unna den summen, og de to er laangt bedre spillere. Jeg vil tippe at vi får max £2 mill.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #9 på: 17. Des. 2005, 19:51 »
Enig med Nordin, får vi mer enn 2mill skal vi være overlykkelige. Bowyer er god, men ikke bedre enn Parker og Emre.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
« Svar #10 på: 17. Des. 2005, 20:33 »
Tipper han går for 1,5 £! Tror han verdt sånn cirka det også! Bowyer må vekk... Så har vi Clark og Faye som resserver. Så må vi kjøpe noen backer, hvis ikke Moore blir fit snart, må vi ha en midtstopper og ikke minst en spiss! Da har vi et veeldig bra lag..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Des. 2005, 22:20 »
Får vi £2 millioner for Bowyer skal vi være storfornøyde. Får håpe Souness kan hente Duscher eller Petrov som erstatter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Des. 2005, 12:40 »
Hadde Bowyer fått spilt kamper hadde han nok aldri blitt vurdert solgt her inne.
Hvorfor spiller han ikke. Er det p.g.a episoden i fjor eller?
Han er jo steike god å han blør skikkelig for laget han spiller på.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Des. 2005, 12:42 »
Vurdert solgt? Han har jo bedt om å bli solgt!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Des. 2005, 12:43 »
Hmm... Burde kanskje begynne å lese de første innleggene litt bedre... :oops:  :lol: