20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gamle helter  (Lest 4723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Gamle helter
« på: 15. Des. 2005, 19:38 »
Som for eksempl Peter Beardsley og\eller Robert Lee ?
De har vel fansens velsigning og kjenner klubben ut og inn bedre enn de fleste. Ser ikke bort ifra at de kunne være bra ledertyper heller.... Noen som vet hva disse to karene driver med om dagen? Klør seg på leggene?

plebbster

• Gjest
Gamle helter
« Svar #1 på: 15. Des. 2005, 20:09 »
Magnar fåreslo dette med Peter Beardsley som manager. Jeg er for ung til å huske noe som helst av ham, men tviler ikke på at han var god. Alan Shearer som hovedtrener og Peter Beardsley som assistent! Det hadde blitt fine boller, det!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #2 på: 15. Des. 2005, 20:16 »
Sitat fra: "plebbster"
Magnar fåreslo dette med Peter Beardsley som manager. Jeg er for ung til å huske noe som helst av ham, men tviler ikke på at han var god. Alan Shearer som hovedtrener og Peter Beardsley som assistent! Det hadde blitt fine boller, det!

Magnar er ikke dum  :wink:

For å se Peter i aksjon, sjekk ut "Peter The Great" videoen her:
http://www.petes-place.info/Football/NUFC/Pedro/PedroVideos.htm

plebbster

• Gjest
Gamle helter
« Svar #3 på: 15. Des. 2005, 21:00 »
Den er nå nedlastet.

Lover å ta en kikk på den etter maten.  :)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #4 på: 15. Des. 2005, 23:50 »
Det hadde vært noe ja kanskje. Big Al og beardo frem til sommeren, then o'neill!
Who else...... Alan Shearer

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #5 på: 16. Des. 2005, 00:07 »
Nå er jeg skeptisk til å ansette en manager uten særlig til rulleblad. Fullt mulig at både Beardo og Lee er glimrende manageremner, men det kan jo også være det motsatte. En fin karriere som spiller er ingen garanti for at man skal bli en god manager. Ideelt sett burde de heller prøve seg i en mindre klubb, og om de gjør en god jobb der så kan de i fremtiden være navn på blokka vår.

Beardsley var en fantastisk spiller i sin tid. En av de beste spillerene med engelsk pass på 80- og starten av 90-tallet. Definitivt i klasse med Waddle, Platt, Barnes, Ian Wright, Tony Adams. Et engelsk landslag som var gode, men ikke gode nok til å hente hjem gull i VM i 1986 og i 1990. Nå var ikke alle disse like gode på landslaget, men som spillere for sine klubber var de rett og slett fantastiske.

Scums angrer nok på at de lot Beardo gli mellom fingrene i sin tid...
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #6 på: 16. Des. 2005, 00:29 »
Beardsley er den ekte kongen :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

playah

• Supersub
    • Vis profil
Re: Med alt snakket om managerbytte? Hva med "gamle hel
« Svar #7 på: 18. Des. 2005, 20:10 »
Sitat fra: "chickenman"
Som for eksempl Peter Beardsley og\eller Robert Lee ?
De har vel fansens velsigning og kjenner klubben ut og inn bedre enn de fleste. Ser ikke bort ifra at de kunne være bra ledertyper heller.... Noen som vet hva disse to karene driver med om dagen? Klør seg på leggene?

Robert lee spiller fortsatt fotball i england...men husker ikke hvilken nivå, mens Peter Beardsley er talent utvikler i Newcastle united....viss jeg ikke tar helt feil er han skudd trener oxo

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #8 på: 18. Des. 2005, 22:34 »
Herregud nå må vi slutte å drømme oss tilbake til disse gamle heltene totalt uten manager-erfaring. La Robert Lee trene en klubb på lavere nivå før han evt. tar over Newcastle. At det også finnes folk som ønsker Keegan tilbake finner jeg svært merkelig. Mannen har sagt selv at han er totalt utbrent, og har ikke oppnådd noe som helst siden perioden i Newcastle for 10 år siden. Dersom f.eks Keegan hadde komt tilbake som Newcastle manager den dag i dag ville det endt med tragedie, tro meg.

Arild Skjæveland

• Gjest
Gamle helter
« Svar #9 på: 20. Des. 2005, 02:35 »
Det er sjeldan tidlegare "legendar" har fantaststiske trenarkarrierar i klubben dei har legendestatus i. Unntaket er vel når ein tek over eit mesterlag, og om Beardsley hadde tatt over no så er det vel ikkje akkurat det han tek over, sjølv om det er mykje spannande i troppen.

Nei, eg trur nok Newcastle må ut på kontinentet om dei skal leite etter ny manager. O'Neill er jo ledig, men å vinne i Skottland, er det så jævla imponerande? Akkurat det er ikkje det som irriterar meg mest med han, det som irriterar meg mest er den jævla trebackslinja han så absolutt skal operere med. Men for all del, om Newcastle ansetter han så gjer det ikkje meg noko. Me har Rafa.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #10 på: 21. Des. 2005, 15:25 »
Sitat fra: "Arild Skjæveland"
Det er sjeldan tidlegare "legendar" har fantaststiske trenarkarrierar i klubben dei har legendestatus i. Unntaket er vel når ein tek over eit mesterlag, og om Beardsley hadde tatt over no så er det vel ikkje akkurat det han tek over, sjølv om det er mykje spannande i troppen.

Nei, eg trur nok Newcastle må ut på kontinentet om dei skal leite etter ny manager. O'Neill er jo ledig, men å vinne i Skottland, er det så jævla imponerande? Akkurat det er ikkje det som irriterar meg mest med han, det som irriterar meg mest er den jævla trebackslinja han så absolutt skal operere med. Men for all del, om Newcastle ansetter han så gjer det ikkje meg noko. Me har Rafa.

Kevin Keegan hadde fantastiske trenerkarriere i Newcastle, og han hadde legendestatus i Newcastle som spiller også...   Souness i Liverpool er vel det motsatte eksempelet  :lol:
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #11 på: 21. Des. 2005, 17:55 »
Han hadde en fantastisk trenerkarriere i Newcastle, til en viss grad, men han vant bare 1. divisjon og rykket opp til PL. Så man kan diskutere opp og ned i mente hvor suksessfull Keegan egentlig var i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #12 på: 21. Des. 2005, 17:59 »
Sitat fra: "Joakim"
Han hadde en fantastisk trenerkarriere i Newcastle, til en viss grad, men han vant bare 1. divisjon og rykket opp til PL. Så man kan diskutere opp og ned i mente hvor suksessfull Keegan egentlig var i Newcastle.

Husker den sessongen vi ledet til Februar\Mars ellernoe... det var tider det. Synd ikke Keegan klarte gullet med Newcastle den sessongen....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Gamle helter
« Svar #13 på: 21. Des. 2005, 18:06 »
Forskjellen var jo det at Man Utd ikke tapte en eneste kamp etter nyttår den sesongen.
Og vi rotet oss litt bort på slutten, med poengtap her og der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Gamle helter
« Svar #14 på: 16. Juli 2009, 15:56 »
Støtte på Peter Beardsley i dag. For første gang på ganske lenge (trodde jeg). Jeg lastet ungene i bilen etter en forestilling på skolen da han passerer, klapper meg på skulderen mens han blinker og spør ertende "So...feeling fine today?" Panikken grep meg og jeg svarte selvfølgelig ja. Han satt seg i bilen og kjørte mens hjernen min jobbet på høygir for å finne ut hva som akkurat skjedde.

Fylla har skylda. Var på ranglefylla på pub'en forrige helg og etter litt hjerneransaking så dukket et tilsløret bilde av en småfull og blid Beardsley opp. Jepp! Har vel sikkert bablet i vei nok skitprat til han for de neste 3 årene. om jeg ikke husker feil så er vel "Gammel helt" et godt stikkord.

Huff!