20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Magnar fåreslo dette med Peter Beardsley som manager. Jeg er for ung til å huske noe som helst av ham, men tviler ikke på at han var god. Alan Shearer som hovedtrener og Peter Beardsley som assistent! Det hadde blitt fine boller, det!
Som for eksempl Peter Beardsley og\eller Robert Lee ?De har vel fansens velsigning og kjenner klubben ut og inn bedre enn de fleste. Ser ikke bort ifra at de kunne være bra ledertyper heller.... Noen som vet hva disse to karene driver med om dagen? Klør seg på leggene?
Det er sjeldan tidlegare "legendar" har fantaststiske trenarkarrierar i klubben dei har legendestatus i. Unntaket er vel når ein tek over eit mesterlag, og om Beardsley hadde tatt over no så er det vel ikkje akkurat det han tek over, sjølv om det er mykje spannande i troppen.Nei, eg trur nok Newcastle må ut på kontinentet om dei skal leite etter ny manager. O'Neill er jo ledig, men å vinne i Skottland, er det så jævla imponerande? Akkurat det er ikkje det som irriterar meg mest med han, det som irriterar meg mest er den jævla trebackslinja han så absolutt skal operere med. Men for all del, om Newcastle ansetter han så gjer det ikkje meg noko. Me har Rafa.
Han hadde en fantastisk trenerkarriere i Newcastle, til en viss grad, men han vant bare 1. divisjon og rykket opp til PL. Så man kan diskutere opp og ned i mente hvor suksessfull Keegan egentlig var i Newcastle.