20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem selger vi i Januar?  (Lest 5047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« på: 14. Des. 2005, 21:37 »
Vi må selge noen hvis vi skal skaffe Joaquin, venstre back og spiss!!!

plebbster

• Gjest
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #1 på: 14. Des. 2005, 22:03 »
Salg er det ikke mange som diskuterer her på forumet. Jeg syntes helt klart at Faye og Bowyer burde bli solgt. Disse to spillerne har ikke gjort noe for oss i år og de kommer ikke til å gjøre noe videre nå som vi kjøper stjernespillere i fleng.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #2 på: 14. Des. 2005, 22:08 »
Hvis Faye fortsetter på den gode trenden så mener jeg vi bør beholde ham som backup. Dyer og Emre er ikke de sentrale midtbanespillerne som blir minst skadet akkurat.

Jeg mener vi bør selge:

Bowyer, Elliott (GI HAM BORT!) og Ameobi.
Det vi trenger er en spiss og to backer (en på hver side). Hvorfor Joaquin? Han er veldig dyr, og samtidig har vi god dekning på begge kantene. N'Zogbia og Luque på venstre, Solano, Milner og Dyer på høyre.

Inn med Trabelsi, Boka og en spiss til ca £5 mill.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #3 på: 14. Des. 2005, 22:08 »
Bowyer
Er jo en grei benksliter å ha. Gjør benken bare enda mer "velstående".  

Ameobi
Syntes at han kommer seg. Han er jo dugbar, i hvert fall med tanke på at vi ikke har så mange spisser å rutte med. Vi har behov for ham som backup.    

Bramble
Overhodet ikke! Han har mange år igjen! Han har vært formsvak i år, den er grei. Men i de tidligere sesongene våre, har han alltid vært en av våre nøkkelspillere. En dårlig periode betyr ikke at vi skal selge ham!    

Elliott
Han har vært her i mange år, og vi trenger ham på benken, som mange andre som er nevnt over her. Skaffer vi en bedre spiller (noe som ikke er så veldig vanskelig) da kan han gjerne gå for min skyld. Men hvorfor skal vi egentlig erstatte en som sliter på benken, og som har vært trofast i mange år? Han har spilt bedre i det siste...  

Faye
JA! Få ham bort! Makan til skrotspiller skal man lete lenge etter. Vi har et luksusproblem på midtbanen og har intet behov for en så dårlig spiller på den posisjonen.  

Andre
At Viana fortsatt er Newcastles eiendom er latterlig. Når skal vi bli kvitt den mannen egentlig?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #4 på: 14. Des. 2005, 22:08 »
Vi skal da faen meg ha backups. Har vi enda ikke forstått at vi trenger det? Skal Faye selges, skal vi ha inn erstatter. Dessuten er det faktisk vanskelig å få tak i en spiller såpass pro som Faye, og dessuten ser det ut til at han er over den forferdelige perioden han hadde i starten av sesongen. Bow derimot, han må skjerpe seg, og bevise at hans tanker fortsatt er på Tyneside.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #5 på: 14. Des. 2005, 22:36 »
Kvitt oss med Amøba, ASAP!!!

Resten kan vi beholde som stallfyll...

Hvorfor vil du ikke ha Viana, olav? Han har jo et ufattelig stort talent!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #6 på: 14. Des. 2005, 22:40 »
Ameobi har jo bevist tonnevis mer enn det Viana har gjort i PL....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #7 på: 14. Des. 2005, 23:12 »
å? hva har ameobi bevist då? spilt TO brubare kamper? WOOOW!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #8 på: 14. Des. 2005, 23:23 »
I år ja...
Under Robson mener jeg å huske at han var ganske god. Spesielt i siste sesongen...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #9 på: 14. Des. 2005, 23:26 »
Sitat fra: "Torjus"
I år ja...
Under Robson mener jeg å huske at han var ganske god. Spesielt i siste sesongen...

Ameobi har aldri vært stabilt god nok, og har aldri scora nok mål. Men han har heller ikke vært like svak som Viana. Ameobi er jo en bedre venstreving enn det Viana var. Viana hadde store problemer med å tilpasse seg fysikken i PL og gjorde bare et fåtall gode kamper for oss. Ameobi har tross alt hatt noen flere gode kamper.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #10 på: 14. Des. 2005, 23:28 »
Jeg stemte på Faye. At han gjør en god kamp nå og da gjør, samt at Pompey er villige til å hente han tilbake, gjør bare at vi får mer penger for han. Som noen kanskje har fått med seg har jeg alltid vært skeptisk til Faye. Han er altfor pasningssvak. Han har i tillegg en skadehistorikk som vi ikke er tjent med. Han vil aldri fungere som annet enn backup.
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #11 på: 14. Des. 2005, 23:33 »
Ut med Faye. Ingen fotballspiller. Kan takle og kjempe ja, men pasninger og skudd? Ingenting for oss!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #12 på: 14. Des. 2005, 23:42 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Vi skal da faen meg ha backups. Har vi enda ikke forstått at vi trenger det? Skal Faye selges, skal vi ha inn erstatter. Dessuten er det faktisk vanskelig å få tak i en spiller såpass pro som Faye, og dessuten ser det ut til at han er over den forferdelige perioden han hadde i starten av sesongen. Bow derimot, han må skjerpe seg, og bevise at hans tanker fortsatt er på Tyneside.

Helt enig, jeg mener Faye er god nok som backup! Ikke selg han nå! Vi må prioritere! Har ikke råd til en ny backup, om ikke duscher kommer gratis:P
ancs and Scousers, go to H***!!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #13 på: 14. Des. 2005, 23:50 »
Jeg ser også at Faye forsvinner fra Newcastle,men det haster ikke.Vi trenger backup som Kristoffer sier!! Et salg av Faye nå i januar gjør at Newcastle må ut og hente en ny D.midtbanespiller. Gravesen som er i kulda i RealM. burde jo være en kandidant,men han vil vel avvente og se hvem som blir ny manager før han tar valget + at han tjener sykt mye cash i Spania!!

Bowyer derimot kan vi kvitte oss med i januar om noen klubber skulle bli "kåte" på han.

Shola og Bramble bør nesten få kniven på strupen av Souness, lever varene på banen eller bli solgt i sommer!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #14 på: 15. Des. 2005, 00:31 »
Nå kan vi ikke starte massesalg av spillere i januar uten at vi henter inn nye. Spillere jeg vil bli kvitt, enten det er i januar eller til sommeren er følgende:

Bowyer - Ikke god nok. Middelmådighet. Har kvaliteter helt klart, men en spiller som ikke har blitt det han en gang var spådd til å bli.
Bramble - Har fått nok sjanser. Med mindre han virkelig storspiller og blir den stopperen jeg har hatt troen på at han skal bli i løpet av sesongen så er han moden for et salg.
Babayaro - Ikke god nok. En middelmådighet av en venstreback. God nok som back-up, men ikke mer.
Ameobi - Ikke god nok
Faye - Ikke god nok
Viana - Få den mannen ut av Newcastle sine bøker.

Men, man kan ikke fylle et helt lag med fantastiske spillere heller. Det er det bare Chelsea som kan, og har gjort. I alle lag finnes det såkallt svakere ledd, middelmådighetene. Noen av de spillerene jeg legger fram for salg er spillere som helt sikkert kan gjøre en god jobb som back-up. Likevel, så er det ingen av disse spillerene spillere som er gode nok til å spille fast på et lag som skal kjempe om medaljer i Premier League.
Carr har altfor få landskamper for England!