20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd.com  (Lest 10436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newutd.com
« Svar #30 på: 16. Des. 2005, 22:41 »
Men faen da, ikke skyt meg for å komme med forslag!!! Det ble spurt etter forslag, og jeg kom med det jeg hadde på hjertet. Selvsagt går det an å gjenomføre dette, det er jo bare til å følge de reglene/normene vi bestemmer. Det er jo ikke så jævla vanskelig, vi er jo siviliserte mennesker hele gjengen! Men hvis dere ikke er enig i forslaget, så bare glem det!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #31 på: 16. Des. 2005, 23:30 »
Ikke missforstå Lasse, er flott at du kommer med forslag! Vet ikke om det var meg du siktet til, isåfall mente jeg ikke det. Jo flere forslag jo bedre blir det.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #32 på: 16. Des. 2005, 23:34 »
Neida, var ikke deg :wink:  Det var nok Mr.Joakim. Var ikke noe vondt ment mot han heller, prøver bare forklare hvor landet ligger.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #33 på: 17. Des. 2005, 14:58 »
Jeg skyter deg ikke for at du kommer med forslag. Jeg prøvde bare å si at de forslagene du hadde for tråder på forumet er særdeles vanskelige å få gjennomført, og at det er mye enklere om vi tar med oss dine gode forslag over til preview-artiklene på hovedsiden. Kamptrådene på forumet startes lenge før folk gidder å finne ut om kampene sendes på tv, når de starter, hvilke spillere som er aktuelle og ikke, og alt det der. Og uansett, ikke alle får med seg absolutt alle innleggene på forumet. Så hvis noen skriver alt dette midt inni tråden, så er det ikke sikkert at alle får det med seg.

Ikke at vi skal la være å få med mest mulig informasjon i kamptrådene på forumet. Men akkurat når det gjelder dine tanker, så er de lettere gjennomførbare på hovedsiden, fremfor på forumet.

Skjønner du?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #34 på: 17. Des. 2005, 19:05 »
Joda, skjønner. Men tror det skulle gått an å gjenomført. Men, det med å forbedre prewiew-posten er en god idé også.