20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United. 26.12.19 kl 1830 (tv2 premium/sumo)  (Lest 4976 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Begynner å bli flaut. Hadde litt trua mot dette håpløse laget
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
"Manchester United skal få øve seg på å spille mot etablert forsvar her. Newcastle stiler i en 5-3-2-formasjon og forsvarer seg med hele laget."

Parkert bussen nå

Men skapt klart mest og leder😎

Ligger under 3-1 😉

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Skal jo sies at det er vi som skaper alle sjansene til Manu. Kan ikke holde på slik på dette nivået.

Men skal jo egentlig ikke klage, er jo slik vi har holdt på hele sesongen. Er lov å vere effektiv.
« Siste redigering: 26. Des. 2019, 19:27 av Fluffy »

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nå var det vel ikke så mange som hadde trudd disse to lagene skulle ligge på samme poengsum etter 18 kamper og samme hvor elendig sesong Manchester United har hatt så langt er det jo klasseforskjell på stallene.
Komme seg gjennom med en rolig andreomgang og så må vi håpe på nok flaks siste del av sesongen til å vi får de fem-seks seirene som kan være nok til å holde plassen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Okay. Slik kamp i kveld. Forsvaret er elendig og me har skåra på vår faste einaste sjanse😂

Ser ikke vår kamp du tror jeg. Vi burde jo ledet 2-0. Gayle var alene igjennom. United har putta alle sine sjanser 😭
Dårlig forsvarsspill og ikke minst keeper+ United har hatt flaks. Skuddet til babyen går jo innom forsvar så DIB blir utspilt. At DIB ikke redder målet til martial er for meg ei gåte. Og at dommeren ikke blåser når mctom putter fingeren i øye på yngste staff😳 er jo hodeskade PR definisjon. Merkelig!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Dette er grove feil på grove feil på grove feil. Dette er flaut og ganske så forbanna dårlig.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Lyver VG, eller ligger Newcastle virkelig under 4-1 mot det svakeste Manchester United-laget vi noen gang har sett i PL? Et lag som under Solskjær i 19/20 sesongen ikke har hatt noe å by på mot lag som ikke liker å ha ball? Urkomisk om VG faktisk følger kampen og dette stemmer.
Nei.

Andy35

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
storebror longstaff er ikke god nok for premier league. Om newcastle selger han så gjør ikke det noe. han er svak. henger etter i alt. sentrer til martial. nei få han vekk.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Okay. Slik kamp i kveld. Forsvaret er elendig og me har skåra på vår faste einaste sjanse😂

Ser ikke vår kamp du tror jeg. Vi burde jo ledet 2-0. Gayle var alene igjennom. United har putta alle sine sjanser 😭
Dårlig forsvarsspill og ikke minst keeper+ United har hatt flaks. Skuddet til babyen går jo innom forsvar så DIB blir utspilt. At DIB ikke redder målet til martial er for meg ei gåte. Og at dommeren ikke blåser når mctom putter fingeren i øye på yngste staff😳 er jo hodeskade PR definisjon. Merkelig!

Kva snakkar du om? Eg ser kampen og me suger balle. No må me reisa den berømte kjerringa mot Everton.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Er lenge siden jeg har sett en kamp med så mange grove personlige feil. Er nok en god stund til vi ser Longstaff brødrene sammen på midtbanen igjen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Er lenge siden jeg har sett en kamp med så mange grove personlige feil. Er nok en god stund til vi ser Longstaff brødrene sammen på midtbanen igjen.

Kva har skjedd med Sean😕

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Kva har skjedd med Sean😕

Steve Bruce  ;D

Skjønner ikke hvorfor vi starter med to spisser  når vi er krise hver gang vi har prøvd 3-5-2?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Avslutninger (på mål): 17(7)-5(2)

Blir pissa på, fortsatt god jul!
No fate but what you make

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
Steve Bruce ser ut som en slagen mann nede ved sidelinjen.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Vi starter meget bra første 15. Skaper mye og tar ledelsen. Så kollapser våre defensive spillere totalt! Dub, fernando, sean gjør grove feil og vi blir straffet på alle. Resultatet juger litt. Men United satt alt de hadde. Og det de skapte var det vi som la opp til de ved grove feil.

Tar dub det første skuddet( bør han ta) så tror jeg vi får med noe fra kampen. Syns vi hadde stålkontroll frem til det pissmålet.

Men stikker vi fingeren i jorda så er det ikke på old trafford vi skal hente poengene.
Svakeste United , Solskjær møkk og alt det der er jo bare tull. United er vel eneste laget som har tatt poeng fra Liverpool. Og Solskjær har startet med bedre stats enn Klopp i Liverpool i debutsesongen.

God jul 🎅🏽