Newcastle United > Spillere og ledere

Steve Bruce

(1/60) > >>

Anders:
Vår "nye" manager fortjener jo en egen tråd, mener jeg hvertfall 😜

Er en del misnøye med Bruce, men hvor mange av disse managerne ville dere heller hatt? Er ikke mange av bunn 10 jeg hadde tenkt var mye bedre enn Bruce..

https://www.espn.com/soccer/english-premier-league/story/3906716/premier-league-manager-power-rankings-solskjaerlampard-in-bottom-half?platform=amp

Jonas99:
Han har jo faktisk alt å vinne, for det er vel ingen som forventer noe som helst?

Er villig til å gi Brus en sjanse, og håper alle andre gjør det også. Sitasjonen klubben er i er ikke hans feil.
Håper vi signerer spillerne det er snakk om i dag+ en spiss. Tror det vil gi både klubben og byen et litr boost (on ikke annet).

Blir også spennende å se hvem Brus velger på midten av Longstaff, Shelvey, Hayden og Ki.
Regner med vi skal spille med Almiron - Joelinton - Saint-Maximin (hvis han signerer), og da er det kun plass til to SM!

Anders:
Ja, tenker han har mye å vinne. Selv om han har fått noen dyre spillere i sommer. Jeg er faktisk på grensen til takknemlig for at han sa opp jobben i Wednesday, for å komme hit. Veit aldri hvor mange hyller Ashley måtte ha klatret ned for å finne vår neste trener.

rEr vel rykter om en 3-5-2 variant, og at Maximin da skal spille sammen med Joelinton. Men sliter dog litt å se hvordan vi skal få plass til Almiron. Skal han da være en av de tre sentrale? Får vi en 3-5-2 til å fungere med de beste spillerne våre, kan det være en glimrende taktikk! God 11’er, men litt tynt bak de beste

Jonas99:
Akkurat. Hadde jo allerede klatret ganske langt ned før Brus sitt navn dukket opp (hvis vi skal tro media). Kunne garantert vært mye verre.

Ja, men er vel også mulig å spille en slags 3-4-2-1? Almiron bør jo brukes der han er best, altså fremme i banen.
Men enig med deg at en formasjon med 3 stoppere og vingbacker kan funke bra også i kommende sesong! Blir vi litt mer kyniske foran mål, så kan det jo faktisk bli kjekt fremover. (Såfremt vi signerer nevnte spillere)

Kristoffer:
Har ingenting i mot Bruce. Tror han er en veldig fin type, og jeg skjønner veldig godt at han hoppet på når muligheten bød seg. Både på grunn av tilknytningen til byen, samt at han aldri får en slik sjanse igjen.

Så tror jeg han er "rette mann" på mange måter slik situasjonen er nå. Når vi mister en så godt likt og respektert manager som Rafa tror jeg Bruce har de rette egenskapene for å motivere og samle troppene ut fra hva tidligere spillere har sagt. Veldig god på man management og disse aspektene.

Så får vi avvente hvordan han fungerer rent taktisk. Jeg ser lovende på noe av det. Jeg liker blant annet hvordan en eventuell midtbane der vi utnytter Longstaff, Hayden og Shelvey sammen. Det kan bli en meget god midtbane. Så får vi håpe at vi klarer styrke vingbackene og få opp konkurransen på topp.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning