20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 50313 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #15 på: 08. Nov. 2018, 19:39 »
Nokon på Twitter melder at vi prøver å
bli enige om ein pris for Miguel almiron.
Ser ut som ein 10-er som mangler i dette
laget. Mykje styrker i følge whoscored og
gode stats i mls (ikkje verdens beste liga nei), men
er mer enn villig til å la tvilen komme til gode.
Er også på vei inn i sine beste år
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #16 på: 12. Nov. 2018, 00:22 »
Sitter og ser på Atlanta United nå, og Almiron virker meget spennende. Får mange frispark, og scoret akkurat et nydelig frisparkmål.
Usikker på hvor stor oppgradering det er i forhold til feks Ayoze (ligaene tatt i betraktning), men virker hvertfall bedre teknisk!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #17 på: 12. Nov. 2018, 12:59 »
Blitt nevnt hyppig flere steder, og ble vel linket i sommer også.

Spennende spiller, men frykter dette er av typen som trenger lang tid på å tilpasse seg PL?
No fate but what you make

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #18 på: 12. Nov. 2018, 23:51 »
Nokon på Twitter melder at vi prøver å
bli enige om ein pris for Miguel almiron.
Ser ut som ein 10-er som mangler i dette
laget. Mykje styrker i følge whoscored og
gode stats i mls (ikkje verdens beste liga nei), men
er mer enn villig til å la tvilen komme til gode.
Er også på vei inn i sine beste år

Miguel Almiron hadde vært en enorm signering for oss.
En tidligere kollega fra Atlanta, bor der nå og følger de i MLS, snakket så vidt med han om det i sommer når vi var linket tidligere. Han sa at det er lagets beste spiller, og at vi sannsynligvis ikke hadde sjangs i havet til å få han i sommer -noe som stemte. Hvis det nå er sånn at det er mulighet for å hente han så tror jeg det hadde vært en knallsignering.

Offensiv playmaker som fortsatt har sine beste år foran seg.
NÃ¥r det er sagt sÃ¥ tviler jeg egentlig pÃ¥ at vi fÃ¥r tak i han, han er linket til større klubber og vil nok koste mer enn Ashley er villig til Ã¥ betale..  :-\
« Siste redigering: 12. Nov. 2018, 23:54 av navimer »

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #19 på: 13. Nov. 2018, 12:12 »
Nokon på Twitter melder at vi prøver å
bli enige om ein pris for Miguel almiron.
Ser ut som ein 10-er som mangler i dette
laget. Mykje styrker i følge whoscored og
gode stats i mls (ikkje verdens beste liga nei), men
er mer enn villig til å la tvilen komme til gode.
Er også på vei inn i sine beste år

Miguel Almiron hadde vært en enorm signering for oss.
En tidligere kollega fra Atlanta, bor der nå og følger de i MLS, snakket så vidt med han om det i sommer når vi var linket tidligere. Han sa at det er lagets beste spiller, og at vi sannsynligvis ikke hadde sjangs i havet til å få han i sommer -noe som stemte. Hvis det nå er sånn at det er mulighet for å hente han så tror jeg det hadde vært en knallsignering.

Offensiv playmaker som fortsatt har sine beste år foran seg.
NÃ¥r det er sagt sÃ¥ tviler jeg egentlig pÃ¥ at vi fÃ¥r tak i han, han er linket til større klubber og vil nok koste mer enn Ashley er villig til Ã¥ betale..  :-\
Tror ikke vi har sjans, ryktes at en rekke storklubber er interessert.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #20 på: 13. Nov. 2018, 17:35 »
Han ender vel i Everton eller Leicester da  ;D ;D :P
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #21 på: 26. Nov. 2018, 14:00 »
Vi trenger bedre offensiv venstreback, bedre kanter og en bedre nr 10 hvis vi skal overleve PL tror jeg. Hvis vi er heldig får vi en av delene.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #22 på: 26. Nov. 2018, 14:22 »
Tenker også at vi trenger en bedre defensiv høyreback, jeg - for alle klubber går systematisk til verks mot Yedlin når de møter oss. Selvfølgelig av en god grunn. Dummett er bedre enn Yedlin i mine øyne.

Vi trenger to nye backer.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #24 på: 27. Nov. 2018, 23:00 »
2 spillere hvis kontrakt går ut til sommeren er Munir i Barca og Andreas Pereira som aldri egentlig har fått sjansen hos djevlene. Jeg mener begge hadde vært fantastiske signeringer for oss. Thoughts?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #25 på: 28. Nov. 2018, 07:37 »
Tenker også at vi trenger en bedre defensiv høyreback, jeg - for alle klubber går systematisk til verks mot Yedlin når de møter oss. Selvfølgelig av en god grunn. Dummett er bedre enn Yedlin i mine øyne.

Vi trenger to nye backer.



Egentlig enig med deg. Men Yedlin har faktisk blitt bedre bakover, og han tilbyr mye mer offensivt enn Dummett synes jeg.  I klassisk NUFC-Ã¥nd mener jeg at angrep er det beste forsvar. SÃ¥ hvis jeg skal velge mellom ny venstre eller høyreback, sÃ¥ blir det venstre ;) Aldri i verden at vi fÃ¥r penger til begge deler.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #26 på: 01. Des. 2018, 16:05 »
For øvrig bør det nevnes synes jeg at utfordringen vår nå er ikke at vi slipper inn mål.. Vi er det laget utenfor topp 6 som har sluppet inn minst.. Utfordringen vår er derimot at vi skårer for få mål, noe jeg tror blant annet kommer av at vi har for få offensive krefter i laget..

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #27 på: 01. Des. 2018, 17:26 »
Hva tenker folk som signeringer som Murphy og Muto? Benitez får så vidt penger til signeringer, og £12m må jo nesten regnes som en storsignering. Allikevel er det brukt £24m på to spillere som bruker 90% av tiden på benken. Ta med Joselu som aldri har vært noe annet enn søppel, også har du £30m på spillere som nærmeste utelukkende sitter på benken. Komisk bruk av penger.
Nei.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #28 på: 01. Des. 2018, 17:30 »
Det Boris sier er spot on! Mye søppel som kommer inn, og det er jo Benitez mer eller mindre kjent for. Alt det søppelet han handla inn i LFC var jo enormt (se her: http://liverpoolfc.wikia.com/wiki/Rafael_Benitez/Transfers)! Han hadde riktignok noen veldig gode signeringer også, men de er sjeldne. Derfor jeg frykter mye av signeringene til Benitez.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #29 på: 01. Des. 2018, 17:40 »
Er jo alt for tidlig å avskrive Murphy og Muto som søppel, de får jo så vidt spille. Men jeg skjønner ikke helt de signeringene når de aldri får tid til å spille seg i form. Og de få gangene Murphy har sett ut til å være i form, blir han jo kastet på benken til neste kamp uansett. Gir lite mening, spesielt når spillere som Atsu og Joselu får spille like mye/mer. Men finnes sikkert en god grunn et sted.
Nei.