20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 364902 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1125 på: 12. Jan. 2011, 20:00 »
Er det ingen her inne som har noen tanker om Demba Ba? Jeg synes vi absolutt burde ha tittet på han. På kant med sjefen i Hoffenheim og kan komme på billigsalg. Har tidvis bøttet inn mål i Bundesliga og har fart!

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1126 på: 12. Jan. 2011, 21:07 »
Hadde ikke gjort noe å se på Ba. En rask og målfarlig spiss, som kunne passet godt i Newcastle.
Kommer ann på prisen, men kunne fort blitt et godt kjøp!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1127 på: 12. Jan. 2011, 23:11 »
Hadde ikke gjort noe å se på Ba. En rask og målfarlig spiss, som kunne passet godt i Newcastle.
Kommer ann på prisen, men kunne fort blitt et godt kjøp!

Kall det en hunch, men jeg tror fort det kan være slik at vi ser på Demba Ba. Han er et typisk Carr-kjøp i form av at det er snakk om klasse for en bargain-pris. Ifølge usikre kilder skal Demba Ba være mer enn klar for en ny liga. Historien går ut på at han mener han ikke har fått nok tillit av sjefen og det er faktisk ikke så vanskelig å forstå siden han har en god statistikk, men likevel ikke har blitt satset på. derfor har han aktivt flørtet med andre klubber. Det skal være slik at Hoffenheim har bestemt seg for å selge og at det ikke er aktuelt å beholde ha. Dermed kan prisen være enda mer lukrativ  ;D ;D

Håper på 2 spillere inn: El arabi 3,5 mil og Demba Ba 3 mill. Det hadde vært to kjøp vi ikke kunne tapt penger på!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1128 på: 12. Jan. 2011, 23:16 »
Toppscoreren(?) i Ligue 1 for £3,5mill? Lite sannsynlig vel?

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1129 på: 12. Jan. 2011, 23:27 »
Toppscoreren(?) i Ligue 1 for £3,5mill? Lite sannsynlig vel?

Ikke ifølge media som sier 4:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1130 på: 12. Jan. 2011, 23:29 »
Toppscoreren(?) i Ligue 1 for £3,5mill? Lite sannsynlig vel?

Ikke ifølge media som sier 4:)
Høres jo jævla merkelig ut da. En av toppscorerene i Frankrike, og fortsatt ganske ung. Har han kort tid igjen av kontrakten kanskje?


bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1132 på: 13. Jan. 2011, 06:33 »
Jeg mener å ha hørt at det finnes en tredjedivisjonsspiller i Ulan Baator som Spurs IKKE er interesert i. Muligens et løst rykte.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1133 på: 13. Jan. 2011, 08:50 »
Huff, vil ikke ha Ziani. Har tidligere havnet i klammeri med Ben Arfa også.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1134 på: 13. Jan. 2011, 08:54 »
Huff, vil ikke ha Ziani. Har tidligere havnet i klammeri med Ben Arfa også.

Da tror jeg neppe vi henter ham. Hvis dette mot formodning likevel skjer, er Pardew en idiot.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1135 på: 13. Jan. 2011, 09:15 »
Huff, vil ikke ha Ziani. Har tidligere havnet i klammeri med Ben Arfa også.

Da tror jeg neppe vi henter ham. Hvis dette mot formodning likevel skjer, er Pardew en idiot.

Då skal du sjå at Ashley og Pardew garantert hentar han...

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1136 på: 13. Jan. 2011, 10:01 »
Huff, vil ikke ha Ziani. Har tidligere havnet i klammeri med Ben Arfa også.
Du som er taxfree på N-O?

Du er seriøst den mest negative personen både her og der så fall.

Korrekt. Negativ/realistisk, alt etter hvem du spør. Latterlig at folk hiver seg etter hvem enn vi blir linket til uten å faktisk tenke litt.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1137 på: 13. Jan. 2011, 10:38 »
Ziani: Har ikkje noko inntrykk av han
Keane: Enig med deg.
Bentley: Enig med deg, etter lønnskravet
Larsson: Hadde vore ein heilt grei backup spelar, men lønnskravet vart for høgt. Så bra klubben holder seg unna.
Padrew: Greit han er ikkje manager av øverste hylle, men han har gjordt ein ok jobb til nå. Velger ikkje å dømme han enndå.
Ashely: Likar ikkje eg han heller, men giddar ikkje å spy ut hat mot han i tredje kvart innlegg.

Men du er kanskje vel negativ, og du treng ikkje å bli så negativ berre me er linka med ein spelarar. Vegen frå å vera linka til ein spelar, og faktisk har signert han er lang. Derfor ser eg ikkje heilt poenget å være så negativ berre me er linka med Keane t.d

Du er altså enig med meg i alt. Hva er det du klager over? Forøvrig kommenterer jeg så godt som aldri Ashley. Det eneste jeg i nyere tid har sagt, er at jeg håper han holder godt på lommeboka da jeg ikke har ønsket meg et par av de spillerene vi har vært linket til.

Hvorfor skal ikke jeg få ytre mine meninger om spillere sier du? Kan ikke skjønne at det skal være et problem at andre har andre meninger. De aller fleste diskuterer da rundt spillere vi er linket til forøvrig. Ser ærlig talt ikke problemet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1138 på: 13. Jan. 2011, 10:55 »
Enig om det meste ja, men du er berre så ultra negativ.

Ikke vær så opphengt i hvordan jeg farer meg. Det er uvesentlig. Spesielt så lenge du er enig i poengene.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1139 på: 13. Jan. 2011, 11:22 »
Det lille som er interessant idag er at Journal melder at låneavtaler for Santa Cruz og SWP blir vanskelige å gjennomføre fordi 'castle ikke vil punge ut den enorme lønna disse gutta hevder i City. Det er egentlig ikke noen overraskelse. Det som derimot er litt interessant er at the Journal også påpeker at dette er fornuftig av klubben og støtter Ashley i denne avgjørelsen. De argumenterer også med at flere klubber tar samme standpunkt.

Man City begynner dermed å bli en jævla skummel klubb for mange spillere. De handler over evne, og samler spillere i haug. Deretter så er det altfor få av dem som får spille, og når de deretter vil vekk så er det ingen som vil hente dem pga de uanstendige høye lønnskravene. Det er vel snart før spillerne bør begynne å vegre seg for å gå til City...