20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #765 på: 04. Jan. 2011, 22:09 »
Taarabt er spilleren jeg ønsker meg aller mest i dette vinduet etterfulgt av Bentley! Taarabt har vært strålende for QPR denne sesongen! Vi har savnet en kreativ midtbanespiller i mange år nå, så det er bare å slå til Pardew.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #766 på: 04. Jan. 2011, 22:31 »
Jeg tror faktisk jeg vil ha Gradel foran Taarabt. Det vi mangler mest av alt på den sentrale midtbanen er fart og bevegelighet.Altså, Routledge og Jonas har fart, men de kommer ingen vei med den.  Routledge har ikke end-product (0 mål på 5 plsesonger, og dårlige innlegg), mens jeg har sett Gradel score med begge føtter. Og han kan spille på topp og på kant. Det er ingenting som er mer irriterende for en forsvarer enn å ha en hissig, arbeidssom og bevegelig spiss på topp som hele tiden er i hælene på deg og aldri gir deg fred. Gradel er en slik type, og ligner i så måte på Bellamy. Hans og Beccihios store arbeidskapasitet har gitt rom til leeds sine midtbanespillere. De drar med seg forsvarerne på tur og gir i så måte rom for Snowgrass, Howson og Johnson rundt motstanderens 16m.. Med Taarabt kan vi derimot risikere å få en ny Jonas eller Routledge i den forstand at han aldri sentrer og dermed ødelegger angrep. Dog er han bedre teknisk,.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #767 på: 04. Jan. 2011, 22:33 »
Routledge var konge i CCC han også...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #768 på: 04. Jan. 2011, 22:42 »
Routledge var konge i CCC han også...

Det er sant. Men årsaken til at jeg har tro på Gradel er at han har tempo, stor arbeidskapasitet og er en hissig jævel hvilket er nødvendige faktorer for å lykkes i PL. Dessute har han bedre grunnteknikk og avslutningsegenskaper. Routledge kan jo ikke å skyte. Det gjør Gradel.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #769 på: 04. Jan. 2011, 22:43 »
De som skriver om Gradel på NO mener ihvertfall at han ikke er god nok. Jeg har ikke sett han spille, så skal verken si det ene eller andre.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #770 på: 04. Jan. 2011, 22:47 »
De som skriver om Gradel på NO mener ihvertfall at han ikke er god nok. Jeg har ikke sett han spille, så skal verken si det ene eller andre.

Jeg har sett ham i 4 kamper i år. Han har tatt store steg fra i fjor. Det er en spiller jeg mener vil være verdt risikoen. Har potensiale hvis noen tør satse på ham. Og han vil ikke minst koste lite. Taarabt vil derimot bli dyr. QPR trenger jo ikke å selge. Klubben er stinn av grynn.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #771 på: 04. Jan. 2011, 22:53 »
Vil koste lite? Hva mener du med lite? Tviler på at Leeds vil selge han for småpenger hvis han er så god som du skal ha det til.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #772 på: 04. Jan. 2011, 22:58 »
Vil koste lite? Hva mener du med lite? Tviler på at Leeds vil selge han for småpenger hvis han er så god som du skal ha det til.

Høh høh, jeg sier ikke at han er HBA, men han har trekk ved seg som jeg liker.. Som du påpeker trenger ikke en spiller som gjør det bra i Wanker å brilliere i PL, jfr Routledge som kremeksempelet. Men jeg tror vi kan få ham får rundt £1 million.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #773 på: 04. Jan. 2011, 23:01 »
Aldri i livet om Leeds selger en av sine beste spillere for £1mill. Hvorfor i all verden skulle de gjøre det?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #774 på: 04. Jan. 2011, 23:01 »
£1m får vi han aldri for. Tipper vi hvert fall må betale £2,5m og sikkert enda mer. At han har vært innkalt til Elfenbenskystens tropp bidrar nok heller ikke til å presse prisen ned.

Har som sagt spennende egenskaper, men jeg har ikke sett han nok til å ha noen klar mening. Syntes det er vanskelig å si om en spiller vil slå til i PL etter å ha vært god i Championship. Mange spillere som har vært bedre enn det jeg har sett av Gradel som har mislykkes.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #775 på: 04. Jan. 2011, 23:07 »
Taarabt imponerte vel ikke akkurat i Spuds når han var der, og QPR spiller på en lavere invå.
Etter å ha sett Blackpool-kampen ikveld er jeg meget imponert over Adam derimot, visste han var god, men drivet og overblikket hans er noe vi virkelig kunne trengt. Ser ut som en Guthrie, bare tusen ganger bedre. Kjøp kjøp kjøp
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #776 på: 05. Jan. 2011, 00:06 »
Det er flere som tweeter og skriver om dette salget av klubben nå, uten at det er noe poeng i å hoppe i taket. Trolig bare tull, men hadde vært digg.
Det nevnes for så vidt også at Ashley og Co hoster flere slike grupper og forretningsmenn i året, da de naturligvis driver med annet bussiness også, men kanskje det er noe?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #777 på: 05. Jan. 2011, 00:52 »
Det er flere som tweeter og skriver om dette salget av klubben nå, uten at det er noe poeng i å hoppe i taket. Trolig bare tull, men hadde vært digg.
Det nevnes for så vidt også at Ashley og Co hoster flere slike grupper og forretningsmenn i året, da de naturligvis driver med annet bussiness også, men kanskje det er noe?

Sies jo at Carroll ryker hvis klubben blir solgt, og det er jo ikke bra. Tipper eventuelle nye eiere er nesten like dårlige som Mike "Tyson" Ashley himself. :P


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #779 på: 05. Jan. 2011, 09:00 »
Aldri i livet om Leeds selger en av sine beste spillere for £1mill. Hvorfor i all verden skulle de gjøre det?

Tror budet kommer til å ligge på rundt millionen. Markedet er ikke bedre..F.eks solgte Scunthorpe sin toppscorer Gary Hooper (22 år med 43 mål 80 kamper for klubben) til Celtic for £2.4 millioner. Gradel er hovedsakelig ikke spiss (de er jo verdt mer), og til sammenligning med Cooper, har Gradel først begynt å levere inneværende sesong..Beveger vi oss opp mot £2 mill er vi nesten på Hooper-nvå, og der er ikke Gradel.  Derfor  mener  jeg han ikke er verdt mer enn rundt millionen.  Men Leeds trenger ikke være enig i denne evalueringen selvsagt :)
« Siste redigering: 05. Jan. 2011, 09:03 av InspectorC »