20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 365015 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #465 på: 21. Des. 2010, 17:03 »
ikke faen om almeida går til newcastle, newcastle klarer ikke å hente flere stjernespillere med den grensa på 40k a week greia ashley har gjennomført. vi må fostre opp egne, og det klarer vi! nå kommer ranger snart som skudd! tro meg, men om vi begynner å selge, er vi dødsdømt, og nå skal vi selge barton, jaja, det er vel begynnelesen på et nytt sirkus igjen... eneste ben arfa vi klarte å hente i sommer! men det er bare hugton som klarer, men han er borte... *deprimert*

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #466 på: 21. Des. 2010, 17:07 »
BEKLAGER!! han skal også nevnes for guds skyld! men han var jo ikke så forbanna god i twente, var han? var jo nå i newcastle han virkelig slo til, jeg hadde ALDRI hørt om han før..

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #467 på: 21. Des. 2010, 17:09 »
BEKLAGER!! han skal også nevnes for guds skyld! men han var jo ikke så forbanna god i twente, var han? var jo nå i newcastle han virkelig slo til, jeg hadde ALDRI hørt om han før..

Det jeg mente var at det var ben arfa som liksom var stjerne ''fra før'' når vi lånte han fra marsielle

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #468 på: 21. Des. 2010, 17:24 »
Twente vant jo faktisk serien i Nederland i fjor, noe som er en helt vannvittig prestasjon om du har sett hvor latterlig gode Ajax er i forhold til alle andre lag der.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #469 på: 21. Des. 2010, 17:46 »
Barton på vei ut?

http://www.skysports.com/story/0,19528,11685_6605977,00.html?

Dette er en alt for lav pris.

Jeg synes det er greit å kvitte oss med Barton om vi får inn en god nok erstatter. Adam fra Blackpool hadde vært ideelt.
Når sant skal sies vil jeg heller kvitte meg med Smith, Xisco, Løvenkrands, Best, Campbell foran Barton.

Ser ikkje logikken i å selja ein av våre beste spelarar. Barton og Carroll har vore nokre av dei beste i PL so langt, og det på eit nyopprykka lag. Men no såg eg ikkje logikken i å sparka CH heller... Kvifor endra på noko som fungerar so godt?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #470 på: 21. Des. 2010, 21:26 »
Twente vant jo faktisk serien i Nederland i fjor, noe som er en helt vannvittig prestasjon om du har sett hvor latterlig gode Ajax er i forhold til alle andre lag der.

Har hørt at Phillips har et "helt OK" bedriftslag også.  ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #471 på: 21. Des. 2010, 21:31 »
Ser ikke helt at vi skal kunne hente inn noen som er like god som Barton heller. Adam er bedre enn Guthrie ja, men han er ikke Joey Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #472 på: 21. Des. 2010, 21:40 »
Selvfølgelig skal IKKE Joey Barton selges. HVIS den feite jævelen, unnskyld Mike Ashley mente jeg, har fulgt med bare LITT, og det bør han ha klart, så vet han at Barton er en av spiillerne som har tatt litt ansvar og bidratt til at det IKKE henger en jævla Ahsley dukke og dingler på hver eneste lyktestolpe på Tyneside. Altså noe alá den gesten man viste David Beckham da han ble utvist mot Argentina i 2002. Ikke det at Mike Ashley klarer å skjønne såpass, men Barton har antagelig vært en av spillerne som har utgjort limet som har holdt spillergruppa samlet og holdt humøret oppe midt oppi alt rotet.

Eller kan det være at dukkene ble for like originalen og veide for mye for lyktestolpene...  :P

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #474 på: 21. Des. 2010, 23:49 »
Selvfølgelig er dem det. Alle de beste klubbene i England er ute etter Carroll.
Tenk Rooney og Carroll på topp. Kan bli verdens beste spisspar.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #475 på: 22. Des. 2010, 08:37 »
Nettopp fordi Carroll er fra Newcastle er jeg rimelig sikker på at han ikke drar. Han elsker klubben sin og bærer draktnr til sitt store forbilde, Shearer. Hvis han drar, vil det være på slutten av nåværende kontrakt, og fordi vi ikke har klart å innfri hans sportslige ambisjoner. Og da går han uansett ikke til Scum.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #476 på: 22. Des. 2010, 09:12 »
Tenk Rooney og Carroll på topp. Kan bli verdens beste spisspar.

Carroll og Tande-P kan bli verdens beste spisspar. god er/blir Andy.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #477 på: 22. Des. 2010, 13:17 »
Nettopp fordi Carroll er fra Newcastle er jeg rimelig sikker på at han ikke drar. Han elsker klubben sin og bærer draktnr til sitt store forbilde, Shearer. Hvis han drar, vil det være på slutten av nåværende kontrakt, og fordi vi ikke har klart å innfri hans sportslige ambisjoner. Og da går han uansett ikke til Scum.

Jeg håper så sykt at du har rett. Men jeg føler det er for mye penger i dagens fotball til at spillere blir i en klubb bare fordi de er fra byen. Det er liksom ikke sånn som det var for 15-20 år siden. Også er vi ikke et topplag sånn som vi var da Shearer kom hit. Carroll får sikkert bortimot millionen i uka hvis han stikker til en av de beste klubbene. Det er nok godt over det dobbelte av det han tjener nå.
Utrolig hva penger kan gjøre med et menneske. Jo mer penger man har, jo mer penger vil man ha. Og de sportslige utfordringene har sikkert en del og si det og.
Newcastle står stille med Mike Ashley som eier. Vi kommer oss aldri fremover med han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #478 på: 22. Des. 2010, 13:39 »
Manchester City manager Roberto Mancini will have £50m to spend in the January transfer window with strikers Edin Dzeko of Wolfsburg and Porto's Brazilian star Hulk top of the list along with Barcelona full-back Dani Alves.
Full story: Daily Mirror -

Championship promotion-chasers Norwich have insisted that their £2m-rated striker Grant Holt is not for sale after he was linked with a number of Premier League sides including West Ham, Wigan, Bolton and Blackpool.
Full story: Daily Mirror

Sunderland manager Steve Bruce is looking to pull off a sensational double swoop for Manchester City pair Adam Johnson and Nedum Onuoha.
Full story: Daily Mail

Chelsea and Real Madrid are set to battle it out to land 20-year-old Independiente striker and Colombia international Cristian Nazarit - dubbed the South American Samuel Eto'o.
Full story: talksport

West Ham are planning to make a loan move for Manchester United striker Michael Owen in the January transfer window.
Full story: caughtoffside.com - 

Fulham manager Mark Hughes wants to sign former Manchester City midfielder Stephen Ireland, who played under the Welshman at Eastlands but has fallen out of favour at Aston Villa.
Full story: Daily Mirror

Feyenoord coach Leo Beenhakker has laid into English clubs' attitudes towards signing young players after 15-year-old defender Nathan Ake agreed to leave the club for Chelsea.
Full story: Daily Mail

Chelsea striker Nicolas Anelka, who is out of contract in 2012, is interested in playing out his career in the United States.
Full story: Daily Star

Blackburn captain Chris Samba says he wants to leave the club if the sacking of boss Sam Allardyce is a sign of how the club's new owners will run the place.
Full story: The Sun

West Ham are in advanced talks with Aston Villa about taking midfielder Steve Sidwell on loan or on a permanent basis.
Full story: The Sun

Liverpool, Arsenal and Fulham are all in the hunt for 17-year-old Southampton midfielder Alex Oxlade-Chamberlain, the son of former Stoke and England winger Mark Chamberlain.
Full story: Daily Mail
---------

Samba hadde vært fantastisk, men blir nok uansett for dyr.
Oxlade-Chamberlain likeså.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #479 på: 22. Des. 2010, 18:05 »
Kevin Gameiro has told Lorient he wants to leave: and Liverpool are interested in him, too, though the bustling 23-year-old striker is also being tracked by Newcastle, Valencia and Benfica.

http://www.guardian.co.uk/football/2010/dec/22/rumour-mill-owen-manchester-united

Har ikke sett alt for mye av han, men virker jo som en spiller som kan passe med Carroll. Har liten tro på at Liverpool ønsker han.