20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368408 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #435 på: 20. Des. 2010, 09:17 »
Skal fanken meg ha noe mer spennende enn Crouch og Keane hvis det skulle skje... Carroll er verdt mist like mye som Bale, og Rooney i sin tid som Everton spiller.

Jævli usexy å se Carroll i spurs troppen http://main.tottenhamsvenner.no/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?360873.75
« Siste redigering: 20. Des. 2010, 09:25 av Andy »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #436 på: 20. Des. 2010, 10:01 »
Bale er forbanna god, ingen tvil om det. Han står kun med en målgivende i år, men det er takket være ubrukelige spisser hos Tham. Hvis Carroll hadde blitt servert av Bale og Lennon, ville han ha scoret enda flere mål og vingene ville fått flere målgivende. Samtidig mener jeg Carroll har vært bedre enn Bale, som hovedsakelig har imponert i CL som sagt. Carroll står med hele 10 mål og 6 assists. Det er helt rått med tanke på at dette er hans første sesong, for et nyopprykket lag. I tillegg er han viktig ellers også. Mannen jobber som en slave, holder på ball, kan også stikke i bakrom og er kanon på defensive dødballer. Med andre ord er Carroll minst like dominerende som Bale. Og Bales verdi er vel nå rundt 50. De er begge 21 år. Mao ser jeg ingen grunn for at ikke Carroll skal verdsettes tilsvarende. Hvis han derimot drar til en annen klubb i England, vil Tham vært av klubbene jeg ville ha foretrukket. De har tross alt kommet så langt gjennom fornuftige sportslige prioriteringer og ikke pga en rik eier ala Chelski og City

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #437 på: 20. Des. 2010, 10:19 »
15mill + Keane og Crouch for Carroll kan bare drite og dra, hva skal vi med overbetalte over-the-top players når vi har ein av PL beste spisser??

Carroll må beholdes sammme faen hva!
Newcastlesupporter siden 1992

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #438 på: 20. Des. 2010, 10:26 »
Crouch har lyst til å være i Spurs ut karrieren.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6602585,00.html?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #439 på: 20. Des. 2010, 10:41 »
Nekter å tro at Carroll forlater klubben i nærmeste framtid. Litt små lei av alle spekulasjoner.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #440 på: 20. Des. 2010, 12:09 »
Ser det snakkes om 20 mill pund osv.
Vist Carroll fortsetter slik han holder på nå, er dette penger som kan tjenes inn på draktsalg. Så trenger ikke selge. Men jeg hører flere jeg kjenner sier at Ashley har sagt at vist det kommer et bud på 15 mill pund så selges han? Noen som har link til dette.

Jeg tror kansje at klubben kan takke ja til et veldig høyt bud, men jeg tror Carroll kommer til og takke nei til og forsvinne fra klubben og blir værende og blir en legende.
Kan heller selge Ameobi, kokko fra Spania og kansje Løvenkrands vist vi for inn en skikkelig god spiss.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #441 på: 20. Des. 2010, 13:26 »
Kan heller selge Ameobi, kokko fra Spania og kansje Løvenkrands vist vi for inn en skikkelig god spiss.

I en ideell verden ja, dessverre er det vanskelig å finne kjøpere til disse gutta. Dog er jeg litt usikker på Ameobi. Uansett hvor mye han til tider kan irritere meg, så har han fortsatt bevist noe i Premier League, det samme kan ikke sies om Leon Best, kanskje man heller burde prøve å kvitte seg med ham i stedet?

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #442 på: 20. Des. 2010, 13:34 »
Uansett hvor mye han til tider kan irritere meg, så har han fortsatt bevist noe i Premier League, det samme kan ikke sies om Leon Best, kanskje man heller burde prøve å kvitte seg med ham i stedet?
Har egentlig Best hatt noen sjanse til å bevise noe i PL? Han har jo ikke spilt noen kamper :P

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #443 på: 20. Des. 2010, 13:49 »
Uansett hvor mye han til tider kan irritere meg, så har han fortsatt bevist noe i Premier League, det samme kan ikke sies om Leon Best, kanskje man heller burde prøve å kvitte seg med ham i stedet?
Har egentlig Best hatt noen sjanse til å bevise noe i PL? Han har jo ikke spilt noen kamper :P

Jeg forholder meg fortsatt til at vi IKKE lever i en ideell verden. Hvis valget står mellom å selge en av to til en OK sum nå i januar, så ville jeg solgt den som er det mest ubeskrevne bladet. Det skal også legges til at Best ikke akkurat bøttet inn med mål i Championship for oss ifjor.

Men all den tid vi lever på Ashley sitt sparebudsjett så klarer vi neppe å lokke til oss noen særlige bedre enn de vi allerede har, og dermed har både Ameobi og Best frem til sommeren til å bevise at de har en fremtid på St.James Park.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #444 på: 20. Des. 2010, 13:53 »
Jeg har troa på Best jeg. Han spilte bra i sommer, og han spilte også veldig bra for Coventry før han kom til oss.

Men jeg er enig. Hvis han ikke presterer til sommeren bør han bli solgt.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #445 på: 20. Des. 2010, 14:06 »
Joa, Best skal ha for en brukbar preseason, men litt i tvil om hvor god målestokk det egentlig er. Som sagt: foreløpig står Ameobi foran Best i køen, iallfall i mitt kø-system!

Men ingenting ville vært bedre enn om Best kunne vokst seg inn i rollen som en god makker til Carroll og puttet jevnlig utover våren.

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #446 på: 20. Des. 2010, 14:37 »
Jeg tror Best har nivået inne, men frykter han ikke vil få tid til å få det ut hoss oss.

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #447 på: 20. Des. 2010, 19:17 »
Jævli usexy å se Carroll i spurs troppen http://main.tottenhamsvenner.no/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?360873.75
Hehe, tror Carroll vil bli i en klubb der supporterne klarer å stave navnet hans riktig ;)
Gan canny doon Toon!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #448 på: 20. Des. 2010, 22:15 »
Glemmer selvfølgelig at Bale i tillegg til to assists har scora 5 mål. Det at han har herja i verdens tøffeste klubbturnering sier også en hel del. Han har vært strålende for Spuds i PL også, rett og slett en RÅ spiller. Så vi skal ikke bli så høye i hatten at vi skal bastant si at Carroll har vært bedre. Begge har vært glimrende denne sesongen - og begge er livsviktige for sine respektive lag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #449 på: 20. Des. 2010, 23:02 »
Glemmer selvfølgelig at Bale i tillegg til to assists har scora 5 mål. Det at han har herja i verdens tøffeste klubbturnering sier også en hel del. Han har vært strålende for Spuds i PL også, rett og slett en RÅ spiller. Så vi skal ikke bli så høye i hatten at vi skal bastant si at Carroll har vært bedre. Begge har vært glimrende denne sesongen - og begge er livsviktige for sine respektive lag!

Uten at dette skal bli noen diskusjon om Carroll og Gareth Bale, så vil jeg nå si at Bale har enda litt å hente før han er på topp slik som han var på vårparten forrige sesong. Da var han outstanding. Han har levert noen vanvittige CL kamper, men har vært mer varierende i ligaen. Uansett om det er grunnet stor belastining i forhold til kamper, så kan ikke det betviles. Dessuten er Carroll langt viktigere for Newcastle enn hva Bale er for Tottenham. Tottenham har et helt brett med klassespillere, mens vi ville vært fullstendig nakne offensivt om Carroll, Barton og Nolan hadde vært ute med skade.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM