20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 365026 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #315 på: 10. Des. 2010, 21:16 »
Mulig jeg banner i kirken nå, men ser helt ærlig ikke poenget med å selge Perch, en anvendlig spiller, som spiller med hjerte og har lav lønn. La han nå minst få muligheten til å tilpasse seg nivået en sesong. Greit nok at det han har levert nå har vært under en hver kritikk, men å selge han allerede i januar ser jeg ikke helt poenget med.

Vi bør få ut:

Xisco
Smith
Guthrie
Løvenkrands
Raylor

*Alle er spillere med en lønn som ikke gjenspeiles i kvalitet. Blir dog vanskelige å selge.

Inn:
Spiss
Ving
*Ser gjerne vi saster litt mer på de unge.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #316 på: 10. Des. 2010, 21:21 »
Mulig jeg banner i kirken nå, men ser helt ærlig ikke poenget med å selge Perch, en anvendlig spiller, som spiller med hjerte og har lav lønn. La han nå minst få muligheten til å tilpasse seg nivået en sesong. Greit nok at det han har levert nå har vært under en hver kritikk, men å selge han allerede i januar ser jeg ikke helt poenget med.

Vi bør få ut:

Xisco
Smith
Guthrie
Løvenkrands
Raylor

*Alle er spillere med en lønn som ikke gjenspeiles i kvalitet. Blir dog vanskelige å selge.

Inn:
Spiss
Ving
*Ser gjerne vi saster litt mer på de unge.


Hvis vi beholder Taylor så syntes jeg vi skal selge Perch. I tillegg tror jeg at Kadar bare et hakk under, og han er yngre, og koster enda mindre.

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #317 på: 10. Des. 2010, 21:24 »
Mulig jeg banner i kirken nå, men ser helt ærlig ikke poenget med å selge Perch, en anvendlig spiller, som spiller med hjerte og har lav lønn. La han nå minst få muligheten til å tilpasse seg nivået en sesong. Greit nok at det han har levert nå har vært under en hver kritikk, men å selge han allerede i januar ser jeg ikke helt poenget med.

Vi bør få ut:

Xisco
Smith
Guthrie
Løvenkrands
Raylor

*Alle er spillere med en lønn som ikke gjenspeiles i kvalitet. Blir dog vanskelige å selge.

Inn:
Spiss
Ving
*Ser gjerne vi saster litt mer på de unge.


Hvis vi beholder Taylor så syntes jeg vi skal selge Perch. I tillegg tror jeg at Kadar bare et hakk under, og han er yngre, og koster enda mindre.

Jeg ser bare ikke poenget med å selge Perch. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se noen bla opp særlig med penger for mannen, da kan han like så godt bare være i klubben og trå til når det står til som verst med skader(noe som ikke er en kjeldenhet).
« Siste redigering: 10. Des. 2010, 21:26 av Barton88 »

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #318 på: 10. Des. 2010, 21:30 »
Mulig jeg banner i kirken nå, men ser helt ærlig ikke poenget med å selge Perch, en anvendlig spiller, som spiller med hjerte og har lav lønn. La han nå minst få muligheten til å tilpasse seg nivået en sesong. Greit nok at det han har levert nå har vært under en hver kritikk, men å selge han allerede i januar ser jeg ikke helt poenget med.

Vi bør få ut:

Xisco
Smith
Guthrie
Løvenkrands
Raylor

*Alle er spillere med en lønn som ikke gjenspeiles i kvalitet. Blir dog vanskelige å selge.

Inn:
Spiss
Ving
*Ser gjerne vi saster litt mer på de unge.


Hvis vi beholder Taylor så syntes jeg vi skal selge Perch. I tillegg tror jeg at Kadar bare et hakk under, og han er yngre, og koster enda mindre.

Jeg ser bare ikke poenget med å selge Perch. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se noen bla opp særlig med penger for mannen, da kan han like så godt bare være i klubben og trå til når det står til som verst med skader(noe som ikke er en kjeldenhet).
Vel, jeg skal ikke nekte for at ingen vil ha han  ;) Hvis vi ikke får solgt han, så får vi ikke solgt han.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #319 på: 10. Des. 2010, 21:34 »
Nå har ikke jeg sett Lallana på en stund, men da Southampton rykket ned fra Championship ar han imponerende og var en av spillerne det ryktes om at Shearer ville ha. Kan spille overalt på midten, 22 år og representert England på u-nivå. Er ikke umulig at Pardew er interessert.

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #320 på: 10. Des. 2010, 21:40 »
Nå har ikke jeg sett Lallana på en stund, men da Southampton rykket ned fra Championship ar han imponerende og var en av spillerne det ryktes om at Shearer ville ha. Kan spille overalt på midten, 22 år og representert England på u-nivå. Er ikke umulig at Pardew er interessert.

Nei det skal du ikke se bort ifra. Pardew har nok god kjennskap til talenfulle spillere i de lavere divisjoner. Det kan slå begge veier ut. Kanskje han henter inn en ny Jenas eller Dyer til oss. Mest sannsynligvis en ny Perch, men hva hadde livet vært uten drømmer?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #321 på: 10. Des. 2010, 21:49 »
Lallana har vel prestert mer enn det Perch hadde i Championship så slikt sett har han bedre forutsetninger, men skal selvsagt mye til å gå fra League One til PL. Uansett håper jeg vinger blir høyt priortiert hvis vi har penger.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #322 på: 11. Des. 2010, 14:05 »
Pardew – who takes charge of his first game of United tonight – also revealed he had spoken with chief scout Graham Carr about January transfer window targets.

He said: “I’ve had a brief meeting about potential targets and positions with Graham Carr.

“I still need to assess the group here. It would be unfair not to.

“But the window is an opportunity and you have to keep an eye on it.

“Hopefully it will be good news.”

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/12/11/barton-and-ben-arfa-key-men-for-pardew-72703-27808249/#ixzz17o98dZlU

Virker åpebart som han har fått andre signaler enn Hughton. Grama Carr skal jo ha vært svært delatig i handelene med Tiote og Ben Arfa så forhåpentligvis kan vi hente kvalitet igjen. Også positive kommentarer om Barton og Ben Arfa.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #323 på: 11. Des. 2010, 14:16 »
Gode ord frå Pardew. Forhåpentlegvis er det meir enn berre ord, men også noko som kjem til utslag i konkret handling.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #324 på: 11. Des. 2010, 15:12 »
Noe andre ord fra Pardew ville jeg jo vært fullstendig galskap. Ben Arfa er allerede den største stjerna i klubben, som lånespiller. Pardew ville ikke akkurat blitt mindre upopulær om han hadde gått ut og sagt at Ben Arfa ikke var en del av hans planer.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #325 på: 11. Des. 2010, 16:28 »
Noe andre ord fra Pardew ville jeg jo vært fullstendig galskap. Ben Arfa er allerede den største stjerna i klubben, som lånespiller. Pardew ville ikke akkurat blitt mindre upopulær om han hadde gått ut og sagt at Ben Arfa ikke var en del av hans planer.

Er det noe en ikke bør som supporter av denne klubben er det å ta ting for gitt.

Vegard Nilsen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #326 på: 12. Des. 2010, 00:40 »
Kan si det slik at jeg ser overhodet ikke det alle andre ser i jonas, synes vi burde selge nå. Få inn noe ala downing som kan legge inn gode innlegg. Jonas har driv med ballen ja, men hvor ofte er det noe godt kommer ut av det?

Er sikker på at enrique hadde fått ett mye bedre sammarbeid med noen som faktisk hadde hatt noe taktisk forstand og farlig sluttprodukt. De tar alt for lett disse to nå når de skal stå i ro å sentre pasninger tilhverandre fordi jonas ødelegger alt rom forran seg.

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #327 på: 12. Des. 2010, 00:52 »
Sant det. Eneste målet jeg kan huske fra venstre side er Jonas' sitt mål mot manshitty. Tror det lønner seg å ha Barfa på laget. Jonas var i alle fall jævlig tent etter å ha blitt vist til benken mot Everton.
Gan canny doon Toon!

maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #328 på: 12. Des. 2010, 01:05 »
Tror Jonas har godt av noen kamper på benken

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #329 på: 12. Des. 2010, 01:07 »
Tror rett og slett Jonas lider av at han spilt hver eneste kamp så langt i år, han har sikkert godt av litt hvile.