20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #150 på: 17. Nov. 2010, 16:05 »
Enrique har tatt enda et steg denne sesongen. Nå er han flinkere til å plassere seg i det defensive arbeidet. Men for at han virkelig skal ta steget opp i verdenseliten, må han bli bedre offensivt. Altså, han er ofte med fremover, men det er sjelden kost at hans innlegg eller bidrag medfører mål. Han må bli flinkere til å bruke sin enorme kroppsstyrke i det offensive spillet også. Dvs mose motstanderbacken slik at han får lagt inn. I tillegg kan selve innleggene bli bedre. Der er nok både Cole og Bridge bedre. Får han denne biten på plass, kan han bli en av verdens beste backer.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #151 på: 17. Nov. 2010, 16:07 »
Ja, Capdevila er god. Og når Enrique i fjor spilte i CCC er ikke sannsynligheten for å bli tatt ut på verdens beste landslag så veldig stor.

Er Bridge så jævli god a? City har vel brukt både Kolarov, Zabaleta og Boateng på venstreback denne sesongen, noe som tyder på at Bridge kanskje ikke er så fryktelig god?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #152 på: 17. Nov. 2010, 16:09 »
Hehe, lett! Uansett, ville verken sett Enrique eller Bridge slite benken hos oss! Da er det bedre å se på yngre spillere, med potensial selvfølgelig! Noe ala Van Anholt.. En ung back, som forhåpentligvis bare blir bedre og bedre, hadde vært bra back-up for Jose!

Ingen tvil om at Van Aanholt er en jævla god spiller, men all logikk tilsier at det er bedre å sitte på benken i Chelsea enn i Newcastle. Dessuten er Ashley Cole 30 år, mens Jose Enrique er 24.

?
Skjønner du virkelig ikke det? Cole er 30, og har mest sannsynlig ikke mange sesongene igjen på toppnivå. Enrique er 24 og har maaange sesonger igjen.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #153 på: 17. Nov. 2010, 16:10 »
Han mener nok at det er bedre for Van Aanholt å sitte på benken for Chelsea som er et bedre lag og der den faste venstrebacken begynner å bli gammel, Peter...

Dessuten hadde det vært helt poengløst å hente Wayne Bridge. På venstrebacken trenger vi backup. Og Bridge vil nok ikke være backup, og vi skal absolutt ikke la Enrique sitte på benken for en 30-åring som ikke har spilt førstelagsfotball på flere år. Dessuten skal nok Bridge ha mye lønn selv om han får mindre enn i City. Bridge er vel egentlig et prakteksempel på ''gamle Newcastle'' og den type spillere vi skal holde oss unna. Benkesliter for et topplag, på vei nedover, og med gigantiske lønninger.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #154 på: 17. Nov. 2010, 16:14 »
Hehe, lett! Uansett, ville verken sett Enrique eller Bridge slite benken hos oss! Da er det bedre å se på yngre spillere, med potensial selvfølgelig! Noe ala Van Anholt.. En ung back, som forhåpentligvis bare blir bedre og bedre, hadde vært bra back-up for Jose!

Ingen tvil om at Van Aanholt er en jævla god spiller, men all logikk tilsier at det er bedre å sitte på benken i Chelsea enn i Newcastle. Dessuten er Ashley Cole 30 år, mens Jose Enrique er 24.

?

Hva er du lurer på her??
 
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #155 på: 17. Nov. 2010, 16:24 »
Har aldri ment at vi skulle hente Bridge til klubben heller. Svarte på GMT(?) sitt innlegg angående Bridge.
Og jeg synes dere har blitt altfor blendet av det Enrique har gjort siste året. Det er ikke så sinnsykt utrolig å spille bra i CCC, og hadde han vært så god som dere refererer til begynner jeg og lure på hvorfor Real eller United. Hadde jeg ikke visst hvem Josè var ville jeg nok etter disse beskrivelsene trodd han var verdens beste.

Men som sagt kan Enrique bli utrolig god om han utvikler seg videre, men han er fremdeles ikke på øverste hylle. Så får vi se hvor god han er, når Newcastle får litt skikkelig motgang.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #156 på: 17. Nov. 2010, 16:31 »
Er nok å la seg blende av hva Enrique har gjort i PL i år. Han dominerer og er bunnsolid - er langt bedre fysisk enn Bridge og blir bare bedre og bedre i det offensive. Han er i mine øyne allerede en bedre back enn Bridge som uansett ikke er i det øvre sjiktet av venstrebacker i Premier League.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #157 på: 17. Nov. 2010, 16:35 »
Hehe, lett! Uansett, ville verken sett Enrique eller Bridge slite benken hos oss! Da er det bedre å se på yngre spillere, med potensial selvfølgelig! Noe ala Van Anholt.. En ung back, som forhåpentligvis bare blir bedre og bedre, hadde vært bra back-up for Jose!

Ingen tvil om at Van Aanholt er en jævla god spiller, men all logikk tilsier at det er bedre å sitte på benken i Chelsea enn i Newcastle. Dessuten er Ashley Cole 30 år, mens Jose Enrique er 24.

?

Hva er du lurer på her??
 

Trodde vi snakka om Bridge her, sorry leste litt for fort.
Bare for å pirke og være jævlig; Bridge er også 30 :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #158 på: 17. Nov. 2010, 19:01 »
Ikke on topic, men Romelu Lukaku skårte 2 mål for Belgia i deres 2-0 seier over Russland. Jeg blir overrasket om han ikke blir verdensklasse. Blir spennende å se hvilket storlag som får ham til slutt.

Niko Kranjcar skårte 2 mål for Croatia mot Malta.
Han har idag igjen gått ut og hintet om klubbskifte
http://www.skysports.com/story/0,19528,11675_6512194,00.html
« Siste redigering: 17. Nov. 2010, 19:04 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #159 på: 18. Nov. 2010, 07:37 »
Nico hadde absolutt vært noe for oss. Men tror han blir for dyr..3-4 mill må vi nok ut med, minimum.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #160 på: 18. Nov. 2010, 10:12 »
Nico hadde absolutt vært noe for oss. Men tror han blir for dyr..3-4 mill må vi nok ut med, minimum.

Vi snakker nok mer 5-6-7.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #161 på: 18. Nov. 2010, 10:13 »
Er nok å la seg blende av hva Enrique har gjort i PL i år. Han dominerer og er bunnsolid - er langt bedre fysisk enn Bridge og blir bare bedre og bedre i det offensive. Han er i mine øyne allerede en bedre back enn Bridge som uansett ikke er i det øvre sjiktet av venstrebacker i Premier League.

Helt enig. En må nesten spørre seg om folk faktisk ser kampene til Newcastle når de presterer å stille spørsmålstegn til Enriques kvalitet. Han er defintivt en av de beste venstrebackene i PL.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #162 på: 18. Nov. 2010, 11:20 »
Enrique er jo god ingen tvil, men Peter må få lov til å poengtere at han ennå ikke er en komplett back. Som sagt mangler han noe i sin offensive del. Han har ikke gode nok innlegg og gjør det litt for tungvint fremover til tider. Der er Cole definitivt bedre, og jeg tror også Bridge også er hakket hvassere. Derimot synes jeg Enrique er bedre enn de to i stitt defensive arbeid. Der er han jo helt rå. Har ennå til gode å se ham tape en fysisk duell.
« Siste redigering: 18. Nov. 2010, 16:49 av InspectorC »

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #163 på: 18. Nov. 2010, 15:19 »
Enrique er jo god ingen tvil, men Peter må få lov til å poengtere at han ennå ikke er en komplett back. Som sagt mangler han noe i sin offensive del. Han har ikke gode nok innlegg og gjør det litt for tungvint fremover til tider. Der er Cole definitivt bedre, og jeg tror også Bridge også er hakket kvassere. Derimot synes jeg Enrique er bedre enn de to i stitt defensive arbeid. Der er han jo helt rå. Har ennå til gode å se ham tape en fysisk duell.

Alle er vel klar over at Enrique ikke er komplett?


"Og jeg synes dere har blitt altfor blendet av det Enrique har gjort siste året. Det er ikke så sinnsykt utrolig å spille bra i CCC, og hadde han vært så god som dere refererer til begynner jeg og lure på hvorfor Real eller United. Hadde jeg ikke visst hvem Josè var ville jeg nok etter disse beskrivelsene trodd han var verdens beste."

For det første er det ikke bare i CCC han har vært kanon for oss, men også i PL. Det må være lov å skryte av en av våre beste, og en av PL's beste venstrebacker uten at man begynner å snakke om at viss dette var tilfelle så hadde allerede større klubber vært på banen. Hva da med Bale for eksempel? Dessuten vet man heller ikke hva som skjer i kulissene. Slike kommentarer blir bare feil.



"Men som sagt kan Enrique bli utrolig god om han utvikler seg videre, men han er fremdeles ikke på øverste hylle. Så får vi se hvor god han er, når Newcastle får litt skikkelig motgang."

Jose Enrique ER utrolig god, men han er langtifra komplett. Han, som de fleste andre har deler av spillet de må forbedre, men å hevde annet enn at han er en klassespiller, vitner om dårlig fotballforståelse.

Simmio

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #164 på: 18. Nov. 2010, 15:23 »
Bridge er dårligere enn Enrique mener jeg.

Enrique har utvikla seg enormt denne sesongen, og jeg mener han er Premier Leagues beste back defensivt. Ja, han mangler litt offensivt, men han er allikevel bedre enn Bridge som har sett sine beste år tror jeg..

Enrique temmet Walcott helt i kampen mot Arsenal. Det ville ikke Bridge klart.