20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmio

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #120 på: 15. Nov. 2010, 20:38 »
åja sånn ja ;)

Syntes det var litt morsomt jeg, det er jo nesten sånn noen her tenker  :P

Ble litt mange ha-er ser jeg i etttertid...  ;)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #121 på: 15. Nov. 2010, 21:02 »
Carroll kan fort også komme til å pådra seg en del fæle skader i løpet av de årene han har igjen, og det å overgå Shearer. 206 høres kanskje ikke så mye ut hvis Carroll blir her i 15 år. Men det vil komme dårlige år for Carroll også. Det vil komme dårlige år for klubben også, kjenner jeg den rett. Jeg tror det skal ekstremt mye til for å slå Shearers scoringsrekord.
Vi kan ikke forvente 15 mål i hver sesong, selv om han fort kan ende opp med det denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #122 på: 15. Nov. 2010, 21:14 »
Håp er det selvfølgelig. Men ikke noe jeg ville brukt spesielt mye tid på. Shearer er tidenes toppscorer i Premier League, flere lysår foran sine nærmeste konkurrenter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #123 på: 15. Nov. 2010, 21:16 »
jeg tror foreløpig det er urealistisk å tenke på at Carrol skal slå Shearer i målmengde. Jeg håpet før sesongen på over 10 mål av han, og det ser jo ut til å gå bra!!! :)

Men at han skal ha like flyt hvert eneste år i femten år fremover tror jeg er noe vi kan ta opp igjen om 10 år eller noe!! :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #124 på: 15. Nov. 2010, 21:27 »
Noe man må lære seg å legge vekt på som Newcastle-supporter er håp, drømmer og hypoteser...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #125 på: 16. Nov. 2010, 01:01 »
Er håp da, når Carew har fått til å score over 10 mål tre sesongar på rad  :P

Han har vel også spilt for et lag som har kommet på 6. plass i PL samtlige av de årene? :P
Shearer måtte jo leve under til dels svært vanskelige kår innimellom - og jeg kan jo vanskelig se for meg at vi skal være så veldig stabile under Carrolls periode heller! Selv om det er lov å drømme :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #126 på: 16. Nov. 2010, 11:07 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6510672,00.html

Et veldig, veldig long shot, men kan se ut som han er villig til å ofre mye for å være fast i en førsteellever, ala Ben Arfa. City må vel også kvitte seg med spillere, så er ikke sikkert han blir mye dyrere enn £10M. DET hadde vært noe. I tillegg er han fra nordøst.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #127 på: 16. Nov. 2010, 12:21 »
Han er god, men nei takk. For det første tjener han fett, og for det andre har han visst disiplinære problemer og har et stort ego. Måten han feiret castlemålet på var et godt eksempel på det sistnevnte. Han er glad i piker, vin og sang og skal visst være en av årsakene til at han ikke spiller fast. Vet ikke om jeg vil ha både Johnson, Ben Arfa og Barton i samme lag, kan bli skummelt.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #128 på: 16. Nov. 2010, 12:39 »
Strålende spiller jeg gjerne hadde sett hos oss, men helt urealistisk at vi skal betale det City krever. Hughton sier igjen idag at vi ikke kommer til å hente noen i januar;

He said: “I am disappointed to have lost a player of Hatem’s quality but we will not overreact to one injury in what is a very strong squad.

“We won’t be adding to the squad in January – I feel we have a lot of strength in depth with the players we have already and there’s no need to add to it.

“We completed our squad before the last transfer window and I’m extremely pleased with the players we have brought in.

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/11/16/andy-carroll-s-england-debut-hangs-in-the-balance-61634-27663844/#ixzz15RcQGqf2

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #129 på: 16. Nov. 2010, 13:05 »
Han er god, men nei takk. For det første tjener han fett, og for det andre har han visst disiplinære problemer og har et stort ego. Måten han feiret castlemålet på var et godt eksempel på det sistnevnte. Han er glad i piker, vin og sang og skal visst være en av årsakene til at han ikke spiller fast. Vet ikke om jeg vil ha både Johnson, Ben Arfa og Barton i samme lag, kan bli skummelt.

Han tjener ikke så fett. Var et stort oppslag rundt den dårlige stemningen i City-garderoben, blant annet på grunn av at en spiller som Toure tente rundt ti ganger så mye som Johnson. Var snakk om rundt £25 000 i uka. En liten lønnsøkning fra slike summer burde ikke skremme selv Ashley, om det finnes et snev av ambisjoner. Når det gjelder ego og utenomsportslige forhold, kan det hende du har et poeng, det har jeg ikke oversikt over. Men at det er en uhyre god og spennende spiller bør det ikke være noen tvil om.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #130 på: 16. Nov. 2010, 13:12 »
Enig med Christian. Vi bør prøve å selge disse spillerne for å få inn midler. Så spørs det hvem som er villige til å kjøpe dem. Mener vi kan slenge på Perch eller Raylor i samme slengen.
Simpson har vært god etter at han kom inn i laget. Han har spilt få kamper denne sesongen, og vi kan håpe på at han kan bli enda bedre utover vinteren.

Mange, meg selv inkluder mente at høyreback burde være førsteprioritet i januar. Nå klarer jeg ikke bestemme meg for om vi trenger en spiss eller høyrekant mest.

Hvilken posisjon mener dere bør forsterkes i januar?

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #131 på: 16. Nov. 2010, 13:37 »
Nå er det andre gang at Hughton går ut å sier at vi ikke skal forsterke uansett da, så er vel kanskje slik at det heller ikke blir noe da.
Selv vil jeg helst ha inn høyrekant OG bakromsspiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #132 på: 16. Nov. 2010, 14:37 »
Leste noe om at CH hadde snakket om at det ikke var uaktuellt å se på Bosman-spillere i januar, men klarer ikke å finne tilbake til det...

Uansett, vi snakker vel ikke om ett *så* stort marked av sånne spillere i ønsket klasse?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #133 på: 16. Nov. 2010, 14:41 »
Leste noe om at CH hadde snakket om at det ikke var uaktuellt å se på Bosman-spillere i januar, men klarer ikke å finne tilbake til det...

Uansett, vi snakker vel ikke om ett *så* stort marked av sånne spillere i ønsket klasse?

Jeg linket til det for noen sider siden i denne tråden, men det gjalt for sommervinduet. Hughton snakket om å planlegge neste sesong osv. Få bosmanspillere i januar dessverre.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #134 på: 16. Nov. 2010, 15:44 »
Han er god, men nei takk. For det første tjener han fett, og for det andre har han visst disiplinære problemer og har et stort ego. Måten han feiret castlemålet på var et godt eksempel på det sistnevnte. Han er glad i piker, vin og sang og skal visst være en av årsakene til at han ikke spiller fast. Vet ikke om jeg vil ha både Johnson, Ben Arfa og Barton i samme lag, kan bli skummelt.
Nå vet ikke om det du sier stemmer eller ei, for jeg har ikke hørt noe. Men du er sikker på at det ikke er MICHAEL Johnson i City du tenker på nå? Han har i allefall hatt en del disiplinære problemer vet jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.