20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 146285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #870 på: 02. Jan. 2014, 07:35 »
Det måtte koma ein langtidsskade no.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #871 på: 06. Mai 2014, 13:15 »
“I had personal problems,” said Coloccini. “Sometimes it’s tough. You have to decide between the problems and the work.

“Sometimes it’s too difficult. Now it’s finished, and next season I will be here. I’m looking forward to improving."

http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/exclusive-fabricio-coloccini-says-he-will-be-back-at-newcastle-next-season-1-6598681
Nei.

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #872 på: 06. Mai 2014, 13:37 »
En fantastisk spiller og mann når han er seg selv, håper han kommer tilbake sitt gamle geniale selv neste sesong da. Ingenting hadde vært bedre :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #873 på: 08. Mai 2014, 15:46 »
"Newcastle defender Fabricio Coloccini has seeked assurances from manager Alan Pardew over the club's ambition. (Source: Chronicle)”

Godt at det stilles krav! Selv om jeg mener han må skjerpe seg mange hakk selv, er det godt at han tydeligvis ønsker forsterkninger!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #874 på: 12. Mai 2014, 14:14 »
Coloccini etterlyser ambisjoner? Da kan vi vel vinke farvel til Colo? Du må ikke finne på å stille spørsmål ved klubbens ambisjoner.

Ben Arfa har åpent motsatt seg klubbens (manglende) ambisjoner, og derfor er hans dager talte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #875 på: 12. Mai 2014, 17:20 »
Coloccini etterlyser ambisjoner? Da kan vi vel vinke farvel til Colo? Du må ikke finne på å stille spørsmål ved klubbens ambisjoner.

Ben Arfa har åpent motsatt seg klubbens (manglende) ambisjoner, og derfor er hans dager talte.


Det begynner å bli noen sentrale spillere som har etterlyst ambisjoner under Ashleys regime...
Effektene av dette har vært at det brer seg uro og manglende prestasjoner på banen og fansen protesterer, og ingen klubb i verden kan prestere med dette utgangspunktet. Det må stilles krav til at Coloccini presterer på banen også, men i moderne fotball er det vanskelig å prestere maks når du føler at klubben tar et steg frem to tilbake noen måneder senere. Jeg har gitt opp Ashleys evne til å forstå dette.
 
For å tilfredsstille Coloccinis krav så må en god del av våre reservelagsspillere byttes ut med bedre kvalitet (altså styrket bredde), i tillegg til 3-5 spillere som er tiltenkt en plass i start 11'ren. Kanskje da vil Colo prestere maks og avlegge færre hjemmebesøk i Argentina under sesongen.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #876 på: 12. Mai 2014, 18:26 »
Er ikke spesielt redd for å miste Coloccini. Han er på slutten av karrieren, har en bra kontrakt, er kaptein og vil - som han også har sagt - avslutte og spille ut kontrakten i Newcastle.

Problemet er at vi ikke klarer å holde på spillere som er inne i sin beste alder, sånn som f.eks Yohan Cabaye. Nå i sommer tror jeg Tim Krul og Debuchy forsvinner ut døra, nettopp fordi det ikke finnes sportslige ambisjoner i klubben. De ønsker å utvikle seg videre, og ikke minst vinne titler. Da er ikke Newcastle noe blivende sted.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #877 på: 12. Mai 2014, 18:55 »
Colo er ikke lenger den bautaen han var den sesongen vi ble nummer 5. Han er vel kanskje også en av de bedre betalte spillerene i stallen også? Ser for meg en dalende kurve fremover med økt skadefrekvens, så kan ikke se det som et stort tap om han skulle forsvinne. (erstatter må selvsagt hentes)

Pga Ashley sin manglende vilje/evne/lyst til å satse er stallen så ubalansert og jævla at vi ikke kan selge spillere som Colo da det er andre plasser som bør prioriteres først.

Tror heller ikke at klubber hadde stått i kø om Colo hadde flagget sin avgang.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #878 på: 13. Mai 2014, 22:39 »
Få inn en stor, sterk midtstopper vedsiden av Colo og jeg tror vi vil se det beste av han igjen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #879 på: 14. Mai 2014, 07:09 »
Få inn en stor, sterk midtstopper vedsiden av Colo og jeg tror vi vil se det beste av han igjen.

Burde ikkje Mbiwa få sjansen?

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #880 på: 14. Mai 2014, 07:24 »
Burde ikkje Mbiwa få sjansen?

Så definitivt! Neste sesong er hans!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #881 på: 14. Mai 2014, 08:15 »
Mbiwa og Colo sammen er ikke løsningen slik jeg ser det. Blir for veik. Begge to trenger en dominerende, hodesterk midtstopper vedsiden av seg.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #882 på: 26. Mai 2014, 09:45 »
Føler Mbiwa er en grei hodespiller med bra spenst. Styrke har han også, selv om han ikke er den bøseste. Jeg har troen på at Colo og Mbiwa med tid kan bli et bra stopperpar.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #883 på: 12. Juli 2014, 22:12 »
Lee Ryder melder at Colo er, ikke sjokkerende, vår kaptein foran 2014/15-sesongen, med Siem de Jong og Cheick Tiote som visekapteiner.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #884 på: 29. Sep. 2014, 23:35 »
Jævla skuffa over Colo. I dag er det Williamson som stiller opp til intervju etter kamp og må forsvare laget.
Colo er ganske fraværende som leder både på og utenfor banen for øyeblikket spør du meg. Tiote eller Williamson (!) bør overta kapteinsbindet i min bok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida