20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 85858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
VM Sør-Afrika 2010!
« på: 19. Nov. 2009, 15:24 »
Her er alle VM landene for Sør-Afrika 2010!
Sør-Afrika (vertsnasjon)
Algerie
Argentina
Australia
Brasil
Chile
Danmark
Elfenbenskysten
England
Frankrike
Ghana
Hellas
Honduras
Italia
Japan
Kamerun
Mexico
Nederland
New Zealand
Nigeria
Nord-Korea
Paraguay
Portugal
Serbia
Slovakia
Slovenia
Spania
Sveits
Sør-Korea
Tyskland
Uruguay
USA

Heia Danmark!  ;D

Peter

  • Gjest
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #1 på: 19. Nov. 2009, 15:41 »
Ned med Danmark vil jeg heller si!

For øvrig en katastrofe at Nord Korea er kvalifisert. Det vil bli helt galt. Det blir mye slosskamper med nabolandet sitt da. La oss inderlig håpe at Nord Korea og Sør Korea ikke kommer i gruppe sammen. Jeg ber for dette. La oss håpe Nord Korea ødelegger VM!

Jeg har flere hatelag og jeg har flere favoritter. Her er de:

Hatelag: Danmark, Italia, Nord Korea, Sør Korea, New Zealand og det verste av alle; Hellas!

Favoritter(Outsiderne): Sør-Afrika, Algerie, Kamerun, Cote De Voire, Ghana, Nigeria, Slovakia, Slovenia, England, Frankrike og Nederland. ;)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #2 på: 19. Nov. 2009, 15:53 »
Jeg er kvart dansk, så det er naturlig for meg å heie på dem :P

Heier på: Danmark (mest), England, litt Tyskland og Honduras :)

Liker ikke: Frankrike (HATER!), Portugal, Italia. Er heller ikke noe stor fan av Argentina eller Brasil, selv om de spiller bra fotball :P .

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #3 på: 19. Nov. 2009, 15:55 »
Hatelag: Danmark, Italia, Nord Korea, Sør Korea, New Zealand og det verste av alle; Hellas!

Har du en flott begrunnelse for å hate New Zealand? :)

Favorittlaget mitt blir nok Portugal i og med at de stiller opp med en Cristiano Ronaldo og Deco som begge er sultne på suksess. Ut over det har jeg egentlig ingen formening om hvem som skal vinne, men det hadde vært kult med England eller Nederland.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #4 på: 19. Nov. 2009, 15:57 »
Sikkert fordi Ringenes Herre ble spilt inn der. Det hadde vært min grunn, hvis jeg hadde hatt noe i mot dem :P .

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #5 på: 19. Nov. 2009, 16:13 »
Hatelag: Danmark, Italia, Nord Korea, Sør Korea, New Zealand og det verste av alle; Hellas!

Har du en flott begrunnelse for å hate New Zealand? :)

Favorittlaget mitt blir nok Portugal i og med at de stiller opp med en Cristiano Ronaldo og Deco som begge er sultne på suksess. Ut over det har jeg egentlig ingen formening om hvem som skal vinne, men det hadde vært kult med England eller Nederland.

100% enig! Hadde også hatt en knapp på Russland om de hadde komt videre.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #6 på: 19. Nov. 2009, 16:14 »
Min favoritt blir vel Frankrike i og med at jeg var fransk statsborger frem til 1996, håper også England gjør et godt VM.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #7 på: 19. Nov. 2009, 16:28 »
Heier på Portugal og Slovakia.  :) Grunnen til at jeg holder med disse er Hugo Almeida (Portugal) og Marek Hamsik (Slovakia).
« Siste redigering: 19. Nov. 2009, 16:31 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #8 på: 19. Nov. 2009, 18:23 »
Fortsatt provosert over måten Frankrike kvalifiserte seg i går kveld, har aldri likt de spesielt godt før heller, så nå unner jeg de hvertfall en tidlig exit.

Håper England og Italia gjør gode mesterskap, og at de afrikanske lagene viser seg frem, spesielt håper jeg på Ghana og Nigeria.

Mitt tips til vinner av VM er "kjedelig" nok Brasil. Med Spania som største utfordrer. Slik jeg ser det, de to beste lagene i verden. England, Italia, Tyskland, Nederland og Argentina må også regnes med. Min outsider: Elfenbenskysten.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #9 på: 19. Nov. 2009, 18:45 »
Håper på Nederland eller England. Tror det blir Spania da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #10 på: 19. Nov. 2009, 18:52 »
Dette er hva jeg tror og halvveis håper:

Jeg tror og håper på en engelsk VM tittel for første gang siden 1966. Tror de møter Brasil i finalen. Tror Spania tar bronsjen foran Italia. Tror Ghana kommer til å overraske. Argentina og Frankrike skuffer. Frankrike driter seg ut i gruppespillet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #11 på: 19. Nov. 2009, 20:04 »
Jeg håper inderlig at VM titlen IKKE havner i Italia, England, Frankrike eller Spania. De 3 førstenevnte må ihvertfall for all del IKKE vinne VM.

Damnark er min soleklare favoritt!

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #12 på: 19. Nov. 2009, 20:30 »
Jeg håper inderlig at VM titlen IKKE havner i Italia, England, Frankrike eller Spania. De 3 førstenevnte må ihvertfall for all del IKKE vinne VM.

Damnark er min soleklare favoritt!
Danmark som soleklar favoritt.  ::) Jaja, hadde vært morsomt med dansk gull. Tror likevel Spania stikker av med seier'n.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #13 på: 19. Nov. 2009, 20:38 »
Heia Spania! ;D

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #14 på: 19. Nov. 2009, 20:42 »