20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 63369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Brann
« Svar #30 på: 23. Mai 2005, 21:54 »
Har alltid hatt sansen for Mjelde jeg! Han har en meget fin personlighet..
Er ingen klyse som Rekdal :lol: Eller klovn som Keiko..

Mjelde vant cupen med Brann i fjor og det er jaggu lenge siden sist pokalen hava på rett side av fjellene.. Bra jobba..

Når det gjelder taktikk har han nok litt å lære enda ja..

Mjelde blir nok aldri landslagstrener eller manager for en toppklubb i europa, men om han blir i Brann og vinner pokaler er jeg mer enn fornøyd!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Brann
« Svar #31 på: 23. Mai 2005, 22:56 »
Mjelde har en rolig og fin personlighet, men jeg tror ikke han har det lille ekstra som Rekdal og Nordlie har. Rekdal kan nok virke ganske så klysete, og han er nok trolig det også. Men han har vist at han duger som trener for en klubb i Norge. Nordlie har en unik evne til å "blø for spillerne", og på den måten får han spillerne til å "blø for klubben". Nordlie har noen egenskaper der som jeg ikke har sett i noen annen manager (i samme grad).

Mjelde er snill og rolig, og han lager ikke unødvendig mye bråk. Han fjoller heller ikke, og svarer ærlig på alt. Blir på en måte sånn som Per Joar Hansen i RBK. Sikkert greie folk, men de er ikke de jeg rangerer som de dyktigste trenerne.

Ståle Solbakken
Kjetil Rekdal
Henning Berg
(Tom Nordlie)
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Brann
« Svar #32 på: 23. Mai 2005, 23:16 »
Jeg er enig med listen du nevner her. Dog har jo Henning Berg kun trent Lyn en kort periode, men det han har vist er jo imponerende!

Ser jo ut som Ham-Kam kommer til å slite i år og skulle de rykke ned får Solbakken seg en svart prikk på Cv`en sin!!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Brann
« Svar #33 på: 23. Mai 2005, 23:22 »
Hehe. Jeg laget bare en liste. Var ingen spesiell grunn til den listen. Var bare noen navn i hodet mitt som jeg skrev ned.

Uansett er poenget noe helt annet, og det er at Mjelde ikke er den beste treneren i TL. Det er kanskje like bra. For med en vanvittig dyktig trener kunne Brann nesten vært gode.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Brann
« Svar #34 på: 23. Mai 2005, 23:27 »
Sitat fra: "Mack"
For med en vanvittig dyktig trener kunne Brann nesten vært gode.


Den treneren finnes ikke i Norge!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Brann
« Svar #35 på: 24. Mai 2005, 00:06 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "Mack"
For med en vanvittig dyktig trener kunne Brann nesten vært gode.


Den treneren finnes ikke i Norge!!

Han befinner seg ihvertfall ikke innenfor Norges grenser for tida.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Brann
« Svar #36 på: 29. Mai 2005, 23:29 »
Dommeren hjalp Brann til seier i dag, ja. Syntes Berg takla det bra i media. Er Brann dommernes nye yndlinger, nå som RBK gjør det dårlig.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Brann
« Svar #37 på: 30. Mai 2005, 15:00 »
Sitat fra: "Mack"
Dommeren hjalp Brann til seier i dag, ja. Syntes Berg takla det bra i media. Er Brann dommernes nye yndlinger, nå som RBK gjør det dårlig.

Gjør RBK det dårlig? Fått med deg resultatet fra gårdagens kamp? 0-5? Dårlig, sa du?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Brann
« Svar #38 på: 30. Mai 2005, 15:43 »
Mot Odd, som har tapt 5 strake kamper i serien, med 0-14 i målforskjell på sine 3 eller var det 5 siste hjemmekamper. Står vertfall på vg.no et sted!
Det er bra av RBK å endelig få utelling og litt ny selvtillit, og de gjorde det jo helt klart bedre i går enn før i år!
Men må huske på motstanden da....

Er spent på Start i dag jeg, om Tom "Samba" Nordlie sine gutter tar Kjetil "Boring Arsenal" Rekdals hardtarbeindende vålerenga!

Kom til å tenke på at den spillestilen Rekdal bruker i VIF kan minne om en blanding mellom Drillo-stil og tysk bundesliga stil!

Blir spennende å se om VIF fortsetter, de har ikke imponert så veldig så langt i år, det er det Start som har gjort!

Bjørn - imponerer ingen
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Brann
« Svar #39 på: 30. Mai 2005, 16:55 »
Ikke sett så mye Bundeliga?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Brann
« Svar #40 på: 30. Mai 2005, 18:22 »
Ikke all Bundesliga i verden, men en del tysk fotball har man jo sett...hvordan det??

Blir vanskelig å si noe annet når ikke du er mer konkret i hva du mener....

Bjørn - Black Adder
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Brann
« Svar #41 på: 30. Mai 2005, 18:56 »
Ikke mange ligaer i Europa som spiller bedre fotball om dagen enn den tyske...
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Brann
« Svar #42 på: 30. Mai 2005, 19:24 »
Nei, det er sant...men jeg sikta heller til den tiden Rekdal spillte der selv...og heller type fotball, altså den tyske maskina som jobber helt til fløyta går, det er noe av den samme mentaliteten i VIF....

Det er jo også naturlig at man tar med seg det man opplever å lærer i andre land og tar det med seg inn i en trenekarriere....

Jeg mente ikke å si at VIF er på høyde med lagene i tyskland, tror kanskje du misforsto litt....jaja

Bjørn - whatever
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Brann
« Svar #43 på: 04. Juni 2005, 12:01 »
Sitat fra: "Mack"
Dommeren hjalp Brann til seier i dag, ja. Syntes Berg takla det bra i media. Er Brann dommernes nye yndlinger, nå som RBK gjør det dårlig.


Vel, dommeren hjalp vel ikke akkurat Brann til seieren da men.
Men skal være mann nok til å si at vi var litt heldige i 2 situasjoner. Tenker da på at Sørensen muligens skulle hatt straffe på 0-0 og straffen Sæternes fikk var av den billige sorten!

Brann har aldri hatt flax med dommeren tidligere, hvertall nesten aldri :roll:

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Brann
« Svar #44 på: 04. Juni 2005, 18:14 »
Sørensen må man bare hate. Se på den lille Oslo-klysa.

Tror nok at det blir Royal League på Brann i år. Ikke mer, ikke mindre.