20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #825 på: 27. Juni 2013, 12:11 »
Da var jeg endelig ferdig med Hannibal.



Dritt.

3/10
Nei.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #826 på: 27. Juni 2013, 12:12 »
Mista helt motivasjonen etter 2-3 episoder så jeg gav opp Hannibal.

Så første episode av Under the Dome igår. Tror det kan bli en kul serie etterhvert!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #827 på: 08. Juli 2013, 22:29 »
Første sesong av The Wire unnagjort.

Fantastisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #828 på: 10. Juli 2013, 20:14 »
Same old Shearer, always scoring!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #829 på: 10. Juli 2013, 20:21 »
Jævlig uenig. Noe av det dårligste som har blitt laget for TV.
Nei.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #830 på: 10. Juli 2013, 23:20 »
Fjerde sesong av The Wire ferdig nå, kanskje den beste til nå. Andre sesong var en liten nedtur, men tok seg opp når man var tilbake på "the corners". Håper siste sesongen avslutter med stil ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #831 på: 10. Juli 2013, 23:24 »
Rolig nå med å røpe for mye. Midt i andresesong nå ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #832 på: 10. Juli 2013, 23:56 »
Håper siste sesongen avslutter med stil ;)

Det gjør den så absolutt, men jeg har inntrykk av at en del folk sliter litt med denne sesongen, noe som nesten er forstålig da den, i mine øyne i det minste, er jævlig mye tyngre å svelge enn de andre sesongene. Men tidenes beste serie holdt koken fra første sekund og til det siste, så det er bare å glede seg. Også er det verdt å nevne at The Wire blir JÆVLIG mye bedre den andre gangen man ser serien, og enda bedre den tredje og fjerde osv. Og dette er noe jeg har inntrykk av at de fleste som har sett serien flere ganger er enige i. Og spør du meg er det faktisk nødvendig å se serien MINST to ganger for og kunne få fullt utbytte av den.
« Siste redigering: 11. Juli 2013, 00:15 av boris. »
Nei.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #833 på: 11. Juli 2013, 10:29 »
Den tredje sesongen av The Wire er etter min mening det beste som er laget på TV noen gang. Hele serien er fantastisk, men som jeg ser det er sesong 3 den beste sesongen og sesong 2 den minst bra. Det som er så kult er at det like godt kunne vært en roman, noe man ikke kunne sett for seg med en tv-serie før The Wire kom.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #834 på: 11. Juli 2013, 10:58 »
Jævlig uenig. Noe av det dårligste som har blitt laget for TV.

Deg om det, sjølv om du til tider er "jevlig" lite audmjuk når det kjem til kva seriar og filmar som er bra.
Dexter er noko av det beste etter mi meinig. I vertfall dei første sesongane.
« Siste redigering: 11. Juli 2013, 11:02 av lgrinde »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #835 på: 11. Juli 2013, 10:58 »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #836 på: 11. Juli 2013, 11:01 »
Den tredje sesongen av The Wire er etter min mening det beste som er laget på TV noen gang. Hele serien er fantastisk, men som jeg ser det er sesong 3 den beste sesongen og sesong 2 den minst bra. Det som er så kult er at det like godt kunne vært en roman, noe man ikke kunne sett for seg med en tv-serie før The Wire kom.

For meg er fortsatt The Sopranos best, men The Wire er ikkje mange mm bak ;) Det er uansett so mange bra seriar so det verte sjølvsagt vanskeleg å rangera dei.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #837 på: 11. Juli 2013, 13:05 »
Skal akkurat begynne på The Wire, har ikke sett det før. Skjønner at jeg ikke har gått på en smell :P

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #838 på: 12. Juli 2013, 08:31 »
Deg om det, sjølv om du til tider er "jevlig" lite audmjuk når det kjem til kva seriar og filmar som er bra.
Dexter er noko av det beste etter mi meinig. I vertfall dei første sesongane.

Jeg er da ikke noe mindre ydmyk enn andre. Om du ser en film eller TV-serie du synes er jævlig dårlig så sitter du vel ikke å hyller den i etterkant? Dritt fortjener å bli slaktet.

Jeg har også sagt tusen ganger før at de to første sesongene falt godt i smak, selv om jeg aldri kommer til å se de igjen. Men sesong tre er det dårligste som noen gang er produsert for TV, og sesong seks er ikke mye bedre. Latterlige greier. Dårlig drama er faen meg det aller verste som finnes.
Nei.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #839 på: 12. Juli 2013, 12:01 »
Om ikke jeg vil gå så langt som å male Dexter med en så bedriten pensel, så må jeg si at det definitivt er den mest bipolare serien jeg vet om. Man vet aldri om en sesong blir prima eller mediokert møl. Men fortsatt så er det en serie som jeg liker å se, det skal sies.

Synd at Dexter som karakter er i ferd med å bli litt vel følsom og tannløs, serien er proporsjonalt fetere jo mer psycho og bestialsk han blir spør du meg. Krysser fingrene for killing spree nå!