20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #510 på: 29. Mai 2012, 17:01 »
Flott, gleder meg enda mer, siden jeg har klart meg gjennom pinslene ved å spare alle episodene til nå.  :drool:

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #511 på: 29. Mai 2012, 22:31 »
Herregud så bra Game of Thrones er. Episode 9 var mildt lagt latterlig bra. Peter Dinklage som Tyrion er noe av det absolutt beste jeg har sett på TV, og Conleth Hill som Varys er ikke langt etter. Fantastisk!

Gleder meg som en liten ballefant til sesongavslutningen. Blir faen meg bra!

Du summerer det fint her!

Min favorittkarakter er nok "the dog". DEN scenen i episode 9 trur eg må vere eit av mine favorittaugoblikk i ein tv-serie nokon gong. Mektig, rett og slett.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #512 på: 29. Mai 2012, 23:00 »
Herregud så bra Game of Thrones er. Episode 9 var mildt lagt latterlig bra. Peter Dinklage som Tyrion er noe av det absolutt beste jeg har sett på TV, og Conleth Hill som Varys er ikke langt etter. Fantastisk!

Gleder meg som en liten ballefant til sesongavslutningen. Blir faen meg bra!

Du summerer det fint her!

Min favorittkarakter er nok "the dog". DEN scenen i episode 9 trur eg må vere eit av mine favorittaugoblikk i ein tv-serie nokon gong. Mektig, rett og slett.

Rett og slett legendarisk! Dinklage er min favoritt men The Dog er ikkje langt bak han. Må få si at eg har utvikla eit stort hat til Theon Greyjoy.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #513 på: 29. Mai 2012, 23:11 »
Bøkene er jo bare helt magiske! Er på fjerde nå. kan ikke stoppe  :)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #514 på: 30. Mai 2012, 08:34 »
Bøkene er jo bare helt magiske! Er på fjerde nå. kan ikke stoppe  :)

Driver på med bøkene og, blir masse lesing der nå i eksamenstida:P Er straks ferdig med bok nr.1 og skal begynne på nr.2, så ligger litt bak serien :-[
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #515 på: 30. Mai 2012, 09:10 »
Mulig jeg må gi dette en ny sjanse. Kjeda meg døtt ihjel av de første episodene denne sesongen, så jeg gav det bare opp egentlig.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #516 på: 30. Mai 2012, 16:28 »
Mulig jeg må gi dette en ny sjanse. Kjeda meg døtt ihjel av de første episodene denne sesongen, så jeg gav det bare opp egentlig.

Inntrykk av at man kjeder seg døtt ihjel av alle HBO-serier de første episodene, forutenom BoB, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #517 på: 30. Mai 2012, 16:29 »
Er snart ferdig med bok 1. Har sett sesong 1, men eg vil lesa bøkene før eg ser meir av tv-serien.

Personleg tykkjer eg tv-serien er like bra som The Sopranos, Rome, BoB/The Pacific og Deadwood.

Favoritten min til no er Tyrion ;)

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #518 på: 30. Mai 2012, 16:58 »
A Dance With Dragons går veldig sakte for min del, men jeg satser på å få lest mer nå som eksamenstida nærmer seg slutten.

Ble nylig ferdig med alle episoden av "It's Always Sunny in Philadelphia". Herregud for en serie. Jeg holdt på å le meg i hjel av episoden der de hadde spilt inn "Lethal Weapon 5".

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #519 på: 02. Juni 2012, 23:17 »
Nå skal jeg opprettholde trua mi på deg Geir, og starte på It's Always Sunny in Philadelphia. Forventningene er høye!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #520 på: 03. Juni 2012, 00:00 »
Det er helt rått!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #521 på: 04. Juni 2012, 02:06 »
Det er så jævlig på tide at Klovn blir utgitt på DVD/BR med Norske undertekster. For en serie. Fenomenalt!
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #522 på: 04. Juni 2012, 21:28 »
Og da blir ventetiden til GoT sesong 3 jævlig lang, kjip og jævlig. For en sesong det har vært!
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #523 på: 04. Juni 2012, 23:01 »
Det er så jævlig på tide at Klovn blir utgitt på DVD/BR med Norske undertekster. For en serie. Fenomenalt!

Agree. Overlegent bra serie!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #524 på: 04. Juni 2012, 23:04 »
Jeg blir nesten fysisk dårlig når jeg ser på Klovn.. Er så sinnsykt mye kleine situasjoner, og det takler jeg i grunn veldig dårlig. Tilogmed på tv. Men det er en dritbra serie, og filmen er også bra :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒