20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191750 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #405 på: 29. Feb. 2012, 18:46 »
Sherlock av BBC. Fantastisk smart og god underholdning :thumbu:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #406 på: 01. Mars 2012, 20:40 »
Støttes sogning. Meget skuffet over slutten, og at det bare er sju episoder. Skulle vært mange fler! :/
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simmi

  • Gjest
Sv: TV-tråden
« Svar #407 på: 01. Mars 2012, 20:58 »
Kommer det ikke flere sesonger?  ???

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #408 på: 01. Mars 2012, 21:14 »
Ikke etter hva jeg har skjønt..

Sitat
The second series' final episode, "The Reichenbach Fall", was based upon "The Final Problem", in which Sherlock plunges to his death (later, "The Adventure of the Empty House" reveals that Holmes faked his death, though Conan Doyle had meant to kill him off), but Steven Moffat felt that he and co-creator Mark Gatiss had outdone Conan Doyle in their version of Holmes' fall and Moffat added that, in that much-discussed sequence, there was still "a clue everybody's missed."[56] After the end of the final episode of the second series, Moffat and Gatiss both announced on Twitter that a third series was commissioned at the same time as series two.[57] Steven Moffat has said that he is hoping the series will be screened "hopefully before the year's out.",[55] though this has been contested by executive producer Sue Vertue.[58]

Direkte kopiert fra Wiki. Virker vel som om det faktisk kommer mere da :)
Men sto noe annerledes når jeg leste det på tirsdag..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #409 på: 02. Mars 2012, 00:12 »
Ikkje godt å vite med wiki :nervøs: Håper virkelig at det kommer mer!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Peter

  • Gjest
Sv: TV-tråden
« Svar #410 på: 03. Mars 2012, 22:18 »
Valens Rikskringkasting! Faen saa bra! Helt konge!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #411 på: 04. Mars 2012, 19:12 »
Jeg takler generelt ikke Valen. Synes ikke han er morsom for fem flate øre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: TV-tråden
« Svar #412 på: 04. Mars 2012, 19:31 »
Kommer det ikke flere sesonger?  ???

Sesong 3 med tre nye episoder skal etter planen komme til sommeren 2013. Før den tid vil "Watson" være opptatt med Hobbiten, "Sherlock" med bl.a. Star Trek. Produsentene har deretter planer om å samle sammen alle skuespillerne igjen i 2030 for å lage ny sesong da :blink: Håper det kommer en del sesonger før den tid.

Peter

  • Gjest
Sv: TV-tråden
« Svar #413 på: 04. Mars 2012, 19:35 »
Jeg takler generelt ikke Valen. Synes ikke han er morsom for fem flate øre.

Så du igår? Bare denne episoden overgår hva Bård og Harald har greid på NRK siste 5 åra. Den imitasjonen av Skavlan var jo helt fantastisk, for å ikke glemme hans rolle som norsk pervo sammen med hu thailandske dama!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #414 på: 04. Mars 2012, 19:47 »
Bård og Harald er så mange nivå høyere hva humor gjelder - selv på sitt svakeste.
DOG - jeg har aldri vært spesielt stor fan av Valen, syns han blir repeterende og kjedelig i lengda. Selv om du er en okei imitator må det også være noe mer humor og gode poenger bak imitasjonen for at det ikke skal bli kjedelig. Derimot var Valens Rikskringkasting for meg en positiv overraskelse ut fra hva jeg forventa. Syns det var ganske morsomt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #415 på: 04. Mars 2012, 21:21 »
Syntes ikke valens program var i nærheten av å være morsomt. Så det nå istad og jeg er rimelig bakfull(så det kan selvfølgelig ha sitt og si) men jeg var faktisk ikke i nærheten av å trekke på smilebåndet en eneste gang. Det er rett og slett bare dum humor hvor det eneste han spiller på i sine parodier er å finne en egenskap hos objektet og overdrive det så til de grader. Har aldri tenkt på valen som spesielt morsom, han er veldig barnslig i humoren sin og han passer nok best for de under 15 år. Men det han derimot er veldig flink på er å kopiere sangstemmer. Derfor skulle jeg ønske det var dette valen spilte på, og ikke uinteligent overdrivelseshumor.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #416 på: 04. Mars 2012, 21:27 »
Agreed! Jeg så det nettopp selv. Nedtur..

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #417 på: 05. Mars 2012, 20:07 »
En rekke TV-anmeldere har siden lørdag fått hissige e-poster fra Kristian Valen (37). Men én slapp unna...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10061282

Han er et like patetisk menneske som han er dårlig humorist. Urgh!
Nei.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #418 på: 05. Mars 2012, 21:09 »
Han er ikke helt god, nei. Samme fyr som fikk sin leilighet stormet av politifolk pga våpenbruk og mistanke om ulovlig våpenbesittelse. Det viste seg at han hadde et helt arsenal av skytevåpen av ymse slag..

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: TV-tråden
« Svar #419 på: 05. Mars 2012, 21:37 »
Kristian Valen er generelt en ekkel, heslig, umorsom type.