20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Arne Riise  (Lest 44871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #195 på: 18. Mai 2008, 16:53 »

Angående Riise ramset du opp en del argumenter i transfertråden for hvorfor man ikke skulle kjøpe han.
For å sitere et par av dem, "Norges og Liverpools flaggskip ifølge norsk media" og "Prøver og prøver å farge håret, men det går ikke John Arne".
Dette har jo ingenting med fotballferdigheter å gjøre og du nærmest ber om at vi ikke skal ta deg seriøst.

Det var jo bare en del av hele Riise-oppsummeringen, og det stemmer jo? Han blir jo skamhyllet i VG og Dagbladet bare han sitter på benken. Kommentatorene får orgasme bare han begynner å varme oppe. Du siterer ikke de resterende argumentene mine ser jeg. Antar at det er fordi du ikke er så uenig i dem likevel. Innerst inne, har du virkelig lyst på Riise til denne klubben?

Jeg gadd ikke ta for meg alle argumentene dine fordi jeg ikke tar deg så altfor seriøst, ikke for de jeg er enig med deg, LANGT IFRA!

Som jeg skriver først her så synes jeg du baserer alt på "trynefaktoren". Du argumentere spillere mot VG, Dagbladet, rødt hår og farging av det og alt mulig tull som ikke har noe verdens ting med fotball å gjøre, det synes jeg er helt håpløst!

Om jeg tror Riise kunne tilført klubben noe? Så absolutt, han er milevis foran Enrique som utrolig nok har dårligere pasninger enn Butt.

Jeg sier ikke at det ikke finnes bedre venstrebacker enn Riise, men slik ståa er nå da vi kan få han for en billig penge og han har sine beste år foran seg ser jeg ingen grunn til at dette skulle være så fordømt negativt.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #196 på: 18. Mai 2008, 16:57 »
Umotivert?
Riise er da en topp profesjonell spiller som jeg OVERHODET ikke kommer til å frykte manglende innsats eller svak innstilling av.

Så du vil ha spillere som absolutt ikke vil spille for klubben med andre ord?

Hva mener du med det?

Nei jeg regnet vel med at siktet til mitt innlegg.

Riise sier han ikke vil spille for oss pga vi ikke har CL. Hvis vi skal tvinge han til å spille for oss tror jeg han blir meget umotivert

BallaJazz

  • Gjest
Sv: John Arne Riise
« Svar #197 på: 18. Mai 2008, 17:02 »
Umotivert?
Riise er da en topp profesjonell spiller som jeg OVERHODET ikke kommer til å frykte manglende innsats eller svak innstilling av.

Helt sant det Kristoffer.Men nå kommer ikke Riise til oss men hadde han gjort det så hadde jeg blitt fornøyd med det!.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #198 på: 18. Mai 2008, 17:03 »
En umotivert Riise er allikevel en veldig skummel tanke!  ;D

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #199 på: 18. Mai 2008, 17:04 »
Hvis vi tenker oss at Kriise var 100% motivert i år så er det virkelig skremmende ja :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #200 på: 18. Mai 2008, 17:29 »
Hehe, var deg jeg siktet til ja.
Jeg tror, at dersom han skulle kommet til oss, er Riise en så profesjonell spiller at han kommer til å være topp motivert uansett.
Men samtidig, blant annet derfor foretrekker jeg litt Shorey, fordi han tar et hakk opp på stigen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: John Arne Riise
« Svar #201 på: 18. Mai 2008, 17:34 »
Motivasjon har da strengt tatt ingenting med proffesjonalitet. Det går ikke an å pålegge seg en motivasjon. Enten har man det, eller så har man det ikke. Om jeg får beskjed om å vaske dassen av ho mor, så er jeg såpass proffesjonell at jeg gjør det. Men jeg plystrer ikke når jeg gjør det.

You got the point.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #202 på: 18. Mai 2008, 17:36 »
Interessant sammenligning Lasse.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #203 på: 18. Mai 2008, 18:50 »
Det har en hel del med det å gjøre. Er ihvertfall noe av det jeg legger i det å være profesjonell. Om jeg da omformulerer og sier at Riise har en innstilling som tyder på at han ikke kommer til å vise manglende konklusjon, fatter du da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #204 på: 18. Mai 2008, 19:14 »
Hvis du bytter ut konklusjon med motivasjon så kanskje :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #205 på: 18. Mai 2008, 19:15 »
Ikke alltid like lett å holde tunga rett i munnen! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: John Arne Riise
« Svar #206 på: 18. Mai 2008, 19:43 »
Jojo, men om Riise ikke VIL spille her, så vil han ikke. Da blir ikke motivasjonen bra. Det har INGENTING med profesjonalitet å gjøre. Det handler om følelser.

PS: dassen ble rein.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #207 på: 18. Mai 2008, 20:21 »

Angående Riise ramset du opp en del argumenter i transfertråden for hvorfor man ikke skulle kjøpe han.
For å sitere et par av dem, "Norges og Liverpools flaggskip ifølge norsk media" og "Prøver og prøver å farge håret, men det går ikke John Arne".
Dette har jo ingenting med fotballferdigheter å gjøre og du nærmest ber om at vi ikke skal ta deg seriøst.

Det var jo bare en del av hele Riise-oppsummeringen, og det stemmer jo? Han blir jo skamhyllet i VG og Dagbladet bare han sitter på benken. Kommentatorene får orgasme bare han begynner å varme oppe. Du siterer ikke de resterende argumentene mine ser jeg. Antar at det er fordi du ikke er så uenig i dem likevel. Innerst inne, har du virkelig lyst på Riise til denne klubben?

Jeg gadd ikke ta for meg alle argumentene dine fordi jeg ikke tar deg så altfor seriøst, ikke for de jeg er enig med deg, LANGT IFRA!

Som jeg skriver først her så synes jeg du baserer alt på "trynefaktoren". Du argumentere spillere mot VG, Dagbladet, rødt hår og farging av det og alt mulig tull som ikke har noe verdens ting med fotball å gjøre, det synes jeg er helt håpløst!

Om jeg tror Riise kunne tilført klubben noe? Så absolutt, han er milevis foran Enrique som utrolig nok har dårligere pasninger enn Butt.

Jeg sier ikke at det ikke finnes bedre venstrebacker enn Riise, men slik ståa er nå da vi kan få han for en billig penge og han har sine beste år foran seg ser jeg ingen grunn til at dette skulle være så fordømt negativt.
.

Herre! Dette faller på sin egen urimelighet. Har sine beste år foran seg?  ??? :o

Hva mener du med det? Du gadd ikke ta alle argumentene mine? Nei, selvsagt gadd du ikke det, for du er ikke så rent lite enige i dem innerst inne. Om du tar meg seriøst eller ikke, gir jeg faen i. Men når du baserer hele vaset ditt på at du ikke tar meg seriøst, da blir dette veldig tynn suppe.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Howdon

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #208 på: 22. Mai 2008, 08:01 »
Jeg leste på http://www.footballtransferleague.co.uk/football_club.aspx?football_club=Liverpool at John Arne Riise var intressang for Newcastle. Det ville være toppers.  :D

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #209 på: 22. Mai 2008, 08:02 »
Jeg leste på http://www.footballtransferleague.co.uk/football_club.aspx?football_club=Liverpool at John Arne Riise var intressang for Newcastle. Det ville være toppers.  :D

Hva med å ta dette i John Arne Riise-tråden  ;)

Velkommen til forumet :)