20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Arne Riise  (Lest 44867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #120 på: 30. Jan. 2008, 17:02 »
Vi så helt klart igår at N'Zogbia ikke er noen venstreback, men jeg syns du er litt streng med José Enrique her Frode. Greitt at han ikke spiller som de beste venstrebackene i Premier League, men jeg syns ikke han har vært spesielt dårlig heller. Jeg har fulgt med på Enrique når han har fått muligheten til nå, og selv om han fortsatt har et stort forbedringspotensiale så syns jeg han har gjort sakene sine ganske bra i sin første sesong i Premier League.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #121 på: 31. Jan. 2008, 15:14 »
Det er helt klart urovekkende at de to plassene vi har dårligst dekning på er venstreback og høyreving hvor vi kun har en 21-åring og en 22-åring uten backup som faktisk kan spille disse posisjonene. Det blir å legge altfor mye ansvar på disse enda relativt unge spillerne, og det er vel ingen som er i tvil om at det ville vært bedre å hatt Riise i de kampene Enrique ikke kan spille enn å måtte flytte N'Zogbia lenger tilbake på banen hvor han ikke får brukt ferdighetene sine på samme måte som lenger fram på banen?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #122 på: 31. Jan. 2008, 18:35 »
Det blir å legge altfor mye ansvar på disse enda relativt unge spillerne, og det er vel ingen som er i tvil om at det ville vært bedre å hatt Riise i de kampene Enrique ikke kan spille enn å måtte flytte N'Zogbia lenger tilbake på banen hvor han ikke får brukt ferdighetene sine på samme måte som lenger fram på banen?

Jeg er enig i at N'Zogbia kanskje ikke er den optimale backupen på venstrebacken, men hvor mange kamper er det egentlig at Enrique ikke kan spille nå? Vi har vel stort sett igjen bare Premier League og konsentrere oss om, og derfor er det ikke så viktig at vi har dobbel dekning på alle plasser ut sesongen.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #123 på: 31. Jan. 2008, 18:44 »
Riise var jo ikke i troppen til liverpool i går så han er vel kanskje på vei til en klubb...

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #124 på: 31. Jan. 2008, 23:43 »

Jeg er enig i at N'Zogbia kanskje ikke er den optimale backupen på venstrebacken, men hvor mange kamper er det egentlig at Enrique ikke kan spille nå? Vi har vel stort sett igjen bare Premier League og konsentrere oss om, og derfor er det ikke så viktig at vi har dobbel dekning på alle plasser ut sesongen.

Det er ikke så farlig om han kommer i dette vinduet, men til sommeren må vi ha en ny venstreback, og da skjønner jeg ikke at folk er så voldsomt negative til Riise som absolutt ikke er den verste spilleren vi kan få tak i.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: John Arne Riise
« Svar #125 på: 25. Mars 2008, 01:09 »
Riise kunne jeg gjerne ha tenkt meg til oss..han er ikke akuratt teknisk god  med ballen men er da profesjonell å har en helvetes arbeidsmoral!.Masse rutine og fortsatt en god fotballspiller

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #126 på: 25. Mars 2008, 11:17 »
Det mest positive med Riise på laget, vil være all tv-tiden her hjemme..
Oscillons From The Anti-Sun

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #127 på: 25. Mars 2008, 13:22 »
Sto i avisen i dag at Riise ville komme til å lete etter en ny klubb til sommern hvis han ikke fikk nok spilletid i liverpool. Her er det bare for Newcastle å steppe inn å legge penger på bordet synes jeg. Ikke at jeg er verdens største fan av John Arne, men det er ingen som helst tvil om at han er en god fotballspiller.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #128 på: 25. Mars 2008, 13:39 »
du vil med andre ord benke/selge enrique?

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #129 på: 25. Mars 2008, 13:56 »
du vil med andre ord benke/selge enrique?

Per dags dato mener jeg John Arne er en bedre defansiv og offensiv spiller hva Enrique er, så ja da ville jeg ha benket Enrique.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #130 på: 25. Mars 2008, 14:32 »
Nei takk til Riise. Han er ikkje bedre enn Enrique for augoblikket. Riise er ein begrensa speler både defensivt og offensivt,, og Enrique har langt større potensialet enn den raud håra nissen frå Aalesund.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #131 på: 25. Mars 2008, 15:26 »
Kunne ikkje sagt det bedre sjøl :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #132 på: 25. Mars 2008, 17:14 »
Riise er den minst tekniske spillere i PL. Han er nymotens Bjørnbye, spark og spring. Nei takk, kjøp heller Shorey som kan bidre med noe kreativt og offensivt!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #133 på: 25. Mars 2008, 17:22 »
Riise er den minst tekniske spillere i PL. Han er nymotens Bjørnbye, spark og spring. Nei takk, kjøp heller Shorey som kan bidre med noe kreativt og offensivt!
Halleluja, her traff du med kommentaren ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #134 på: 28. Mars 2008, 14:56 »
Vil heller ha Shorey jeg også..Men hvor stor sjanse har vi til å hente han? Helt seriøst, er det ikke mange klubber som er ute etter han? Finns jo ikke så mange dyktige venstrebacker i PL..til og med toppklubbene sliter med å finne en venstreback som presterer stabilt og som ikke blir sett på som lagets akillieshæl..