20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 302013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1336 på: 08. Mai 2020, 22:52 »
neste uke.. neste uke..neste uke...x52
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1337 på: 09. Mai 2020, 00:02 »
Nå venter vi jo bare på PL.
Tipper det blir offentliggjort tirsdag eller onsdag (tenkte det fort kunne skje forrige mandag også da 🤷🏼‍♂️).

Deilig når denne sagaen er over! Ikke bare med Staveley/PIF, men HELE DRITTEN! Slippe å lese takeover-rykter i hytt og pine, og stjele alt fokus.
Blir godt å kun fokusere på fotballen igjen når den starter opp, og bare drømme om trofeer og seiere 😅
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1338 på: 09. Mai 2020, 10:13 »
Skal iallefall bli deilig den dagen vi er kvitt mr casley. Da skal jeg handle drakt igjen og ta turen til st james park igjen

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1339 på: 09. Mai 2020, 19:07 »
Skal iallefall bli deilig den dagen vi er kvitt mr casley. Da skal jeg handle drakt igjen og ta turen til st james park igjen

Mbappe
     7

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1340 på: 09. Mai 2020, 20:57 »
Skal iallefall bli deilig den dagen vi er kvitt mr casley. Da skal jeg handle drakt igjen og ta turen til st james park igjen

Mbappe
     7

Haaland
    9

 8) 8)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1341 på: 09. Mai 2020, 21:19 »
Skal iallefall bli deilig den dagen vi er kvitt mr casley. Da skal jeg handle drakt igjen og ta turen til st james park igjen

Mbappe
     7

Haaland
    9

 8) 8)

Coutinho 10

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1342 på: 09. Mai 2020, 22:09 »
Evjen 11
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1343 på: 10. Mai 2020, 10:18 »
Livredd for at vi ender opp med Drmic 20...

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1344 på: 10. Mai 2020, 10:59 »
Hadde faktisk likt å sett Sørloth inn som spiss, men tyrkerne har vel en utkjøpsklausul om jeg ikke husker feil

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1345 på: 12. Mai 2020, 08:18 »
Tror dere oppkjøpet rykker? Vært mye fram og tilbake md rykter nå. Men ser liksom ikke at PL er villig til å takke nei til så mye penger heller. De i London har vel aldri heller vært interessert i å investere i Newcastle. Så ser for meg at det skal mye til for at de nekter et oppkjøp, vil vel heller ha alt det juridiske på plass, slik at ingenting kan slå tilbake på de.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1346 på: 12. Mai 2020, 08:56 »
https://www.theguardian.com/football/2020/may/11/new-legal-documents-raise-fresh-questions-over-newcastle-takeover-deal-saudi-arabia-premier-league

Denne saken kom i går, men var ikke akkurat spekket med kilder. Mitt tips er som det står lengst ned, at Project Restart er det som forsinker det.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1347 på: 12. Mai 2020, 09:32 »
Tror dere oppkjøpet rykker? Vært mye fram og tilbake md rykter nå. Men ser liksom ikke at PL er villig til å takke nei til så mye penger heller. De i London har vel aldri heller vært interessert i å investere i Newcastle. Så ser for meg at det skal mye til for at de nekter et oppkjøp, vil vel heller ha alt det juridiske på plass, slik at ingenting kan slå tilbake på de.

Jeg innrømmer gladelig å være født pessimist og i tillegg heie på Newcastle medfører at jeg tror oppkjøpet havarerer. Da vil i det minste de som er sterkt i mot oppkjøpet og eiere fra Saudi-Arabia helle seg noen fete drinker, så får Newcastle innbefatte seg med å bli som Sunderland...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1348 på: 12. Mai 2020, 12:12 »
Ikke at jeg kjenner så detaljert til denne "fit and proper" testen, men så lenge det ikke finnes en dom eller liknende, skal det mye til for at de kan nekte noen å kjøpe en klubb.

Vil jeg tippe at Quatar og Saudi er like lite troverdige kilder, og de hater jo hverandre intenst. PL skal sitte på ganske så overbevisende beviser mot Saudi Arabia før de avslår søknaden fra PIF. Tror jeg.
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1349 på: 12. Mai 2020, 19:53 »
Saudia Arabia kan tilby det PL er aller mest glad i i hele verden: a shitload of cash og enda mer interesse for PL. Dermed tror jeg ikke dette kjøpet stoppes.